Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

  • Autor
  • Zpráva
tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#51 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

chmm :cry:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#52 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od karelvolvo »

ksw píše:nevím,kolik ten tvůj nafťák má najeto, ale po 150tkm bych už přemýšlel o nových vstřicích,pokud chceš mít pohodovou jízdu. to je daň za nízkou spotřebu. u benzínu no problém ,osobně několikrát vyzkoušeno . :green:
No nevím 150 tkm je nějak málo před 15 lety jsem si koupil 340-ku 1.6D chvíli jezdil měla na kontě 270 tkm z holanska nikdo na ni ani nasáh ale zjistil jsem proč ji prodali tlakovala do vody udělal jsem těsnění pod hlavou a při té příležitosti tam dal nové vstřiky a žhaviče obojí PAL a 15 let jsem jezdil a jezdil najel 280 tkm a možná by to chtělo nové. Na 460-ce mám 300tkm a jede tak do ní nesahám to samo V70 D5 tam mám 250 tkm mám ji od 200 tkm a pochybuji že s tím něco němec dělal. Pokud máš štěstí a nenatankuješ nějakej humus nebo benzín tak ve 150 tkm bych na vstřiky rozhodně nesahal ale nevím jak to máš vyzkoušeno když máš benziňáka?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#53 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od ksw »

karelvolvo píše:
ksw píše:nevím,kolik ten tvůj nafťák má najeto, ale po 150tkm bych už přemýšlel o nových vstřicích,pokud chceš mít pohodovou jízdu. to je daň za nízkou spotřebu. u benzínu no problém ,osobně několikrát vyzkoušeno . :green:
No nevím 150 tkm je nějak málo před 15 lety jsem si koupil 340-ku 1.6D chvíli jezdil měla na kontě 270 tkm z holanska nikdo na ni ani nasáh ale zjistil jsem proč ji prodali tlakovala do vody udělal jsem těsnění pod hlavou a při té příležitosti tam dal nové vstřiky a žhaviče obojí PAL a 15 let jsem jezdil a jezdil najel 280 tkm a možná by to chtělo nové. Na 460-ce mám 300tkm a jede tak do ní nesahám to samo V70 D5 tam mám 250 tkm mám ji od 200 tkm a pochybuji že s tím něco němec dělal. Pokud máš štěstí a nenatankuješ nějakej humus nebo benzín tak ve 150 tkm bych na vstřiky rozhodně nesahal ale nevím jak to máš vyzkoušeno když máš benziňáka?
neříkám nutně ale uvažovat ,pochopitelně dle stavu, kouřivosti, spolehlivosti startování atd.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#54 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

je fakt, ze nekde jsem taky cetl, ze 150 a konec... ale treba muj tata ma transita s common railem a ma na nem natoceno pres 180 a furt jezdi jako novy... asi je to opravdu hodne o nafte a kvalite naftoveho filtru :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#55 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Lachtan »

A o štěstí :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#56 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Lachtan píše:A o štěstí :wink:
tjn... treba ty moje mi zamavaly na 125-ti :jaj:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#57 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jou81 »

karelvolvo píše:Nevím jestli to jde u padesátky ale já na V70 D5 si chybu umím vymazat přes reset tlačítko
Omlouvám se za OT, Karle, kdepak se nachází to reset tlačítko? :)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 31
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Martin - SR

#58 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Guru »

tymon píše:jinak vsechny vstriky byly brutalne zrezively, ocouzeny a na spicce dost zakarbonovany, navic co kus, to original :%) takze se docela divim, ze to auto vubec jelo...
Prečo si ich neskúsil najprv dať vyčistiť ultrazvukom namiesto kupovania použitej sady ??

Inak, jeden s 2.0D musel vymeniť O krúžok pod jedným vstrekom, tak ho odpojil, vybral, vymenil O krúžok, dal naspäť a auto nie a nie naštartovať! tak na odťahovke do servisu Volvo, tam len resetovali riadiacu jednotku a auto potom išlo v pohode.

Nemôžeš z tohoto motora len tak odpájať a povyberať vstreky. :fool:
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#59 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od karelvolvo »

jou81 píše:
karelvolvo píše:Nevím jestli to jde u padesátky ale já na V70 D5 si chybu umím vymazat přes reset tlačítko
Omlouvám se za OT, Karle, kdepak se nachází to reset tlačítko? :)
Mám na to postup podobný tomu když se maže servisní interval. To znamená přes tlačítko nolování počítadla kilometrů
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1038
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

#60 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jou81 »

Aha, tak podrobněji prosím, leze to z tebe jak z chlupaté deky :D
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#61 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od karelvolvo »

Mám to někde doma napsané je to takový postup nepamatuji si ho z hlavy jen vím důležité je mít při tom zavřené dveře. Zkusím dodat večer
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#62 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Guru: podle marry staci vstriky pouze vymenit kus za kus (stejny typ) a s jednotkou se nic delat nemusi... je pravda, ze do toho vedou pouze 2 draty, tak nevim, jak by ta jednotka sama poznala co ma pripojeno a co ne... to by tam musely byt alespon 3 draty... takhle to pouze pousti stavu do vstriku a tim otevira a zavira naftu... jde pouze o tridu presnosti, aby vedela jak dlouhy dat impuls (toto jsme vydedukovali s Philipem po delsim pruzkumu :) )... pokud nekdo vi na 100% jak to funguje, at prosim prispeje svou troskou do mlyna :roll:

jinak dnes jsme se byli s philipem podivat na ten motor za 35 a pan nam ukazal i fakturu k tem vstrikum a opravdu jsou nove, navic je u motoru i funkcni turbo, repasovane cerpadlo, klima komprdak a v podstate cely funkcni motor se zrejme propalenym pistem, takze do nej asi pujdu... kdyby nekdo potreboval neco krome vstriku, tak budu mit vse :D
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#63 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od karelvolvo »

jou81 píše:Aha, tak podrobněji prosím, leze to z tebe jak z chlupaté deky :D
Postup na vymazání chybové hlášky (již uložené chyby v paměti) Všechny dveře musí být zavřeny, zapalování do polohy jedna, stisknout nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů a držet je stisknuté, ihned zapnout klíček do polohy dva, stále držet tlačítko tak dlouho až se denní počítač nastaví na nulu, když se rozsvítí žlutá kontrolka znamená to že tlačítko je možno uvolnit. Uvolnit během 4 sekund, signální ton udává že vynulování proběhlo.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 837
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

#64 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od ..::Philip::.. »

karelvolvo píše:
jou81 píše:Aha, tak podrobněji prosím, leze to z tebe jak z chlupaté deky :D
Postup na vymazání chybové hlášky (již uložené chyby v paměti) Všechny dveře musí být zavřeny, zapalování do polohy jedna, stisknout nulovací tlačítko denního počítadla kilometrů a držet je stisknuté, ihned zapnout klíček do polohy dva, stále držet tlačítko tak dlouho až se denní počítač nastaví na nulu, když se rozsvítí žlutá kontrolka znamená to že tlačítko je možno uvolnit. Uvolnit během 4 sekund, signální ton udává že vynulování proběhlo.
To je nulovani SRI.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#65 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

tak jsem jeste patral a motor z inzeratu http://motor-prevodovka.sbazar.cz/prodam-kompletni-motor-volvo-2-0-d-typ-d4204t-od-r-2004-plzen-o4384083.html je uplne v hajzlu. dopatral jsem se servisu, kde byl posledne na mereni a podle nich nema kompresi cely ten motor, vstriky jsou tam jete a maji spatne prutocne mnozstvi, zadna repase niceho tam delana nebyla a zrejme je v hajzlu i turbo.... takze pokud byste narazili na nekoho, kdo by chtel kupovat tento motor, ktery je z Plzne a prodava ho pan Pok, tak NEKUPOVAT! Akorat vam namaze med kolem pusy, rika to co chcete slyset, ale obchod se nemusi vyplatit.... a to jsme mu to s Philipem tak pekne zrali a malem uz ho nakladali do auta :)

nastesti jsem objevil jednu firmu, kde se da sehnat vstrikovac novy se zarukou (a presne muj typ) za 5000-tis s DPH a za 4-tis mi zrepasuji cerpadlo... dokoupim jeste novy vysokotlaky trubky a autak bude jako novej 8)

to by v tom byl cert, aby to nejelo!! :evil:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#66 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Lachtan »

tymon píše:tak jsem jeste patral a motor z inzeratu http://motor-prevodovka.sbazar.cz/prodam-kompletni-motor-volvo-2-0-d-typ-d4204t-od-r-2004-plzen-o4384083.html je uplne v hajzlu. dopatral jsem se servisu, kde byl posledne na mereni a podle nich nema kompresi cely ten motor, vstriky jsou tam jete a maji spatne prutocne mnozstvi, zadna repase niceho tam delana nebyla a zrejme je v hajzlu i turbo.... takze pokud byste narazili na nekoho, kdo by chtel kupovat tento motor, ktery je z Plzne a prodava ho pan Pok, tak NEKUPOVAT! Akorat vam namaze med kolem pusy, rika to co chcete slyset, ale obchod se nemusi vyplatit.... a to jsme mu to s Philipem tak pekne zrali a malem uz ho nakladali do auta :)

tak to připiš ještě sem 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#67 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

tak auto dnes predano do servisu HALE - http://www.dieselservis.cz predbezna cena opravy 38-tis (4x vstriky presnost 5 + kontrola cerpadla + novy filtr + kontrola trubek za filtrem a prepadovek)

teoreticky do patku by melo byt hotovo, tak uvidime :) jinak prvni pocity ze servisu super, pokecal jsem primo s mechanikem, ktery to bude delat a opravdu velmi rozumny clovek se super prehledem, tak snad to bude OK 8)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#68 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od doktor »

no jo, to jsou ty diesely. Uchlácholí majitele na 5L spotřeby a pak takováhle injekce !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#69 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

ale na druhou stranu, kdyz to auto ted daji do kupy, tak uz se tam snad nema co potentovat... zbytek tech blbin uz je za par korun (kdyz nepocitam dvouhmotak a turbo :%) )

jinak necham rovnou zmerit i tlaky motoru, abych mel klidnej spanek :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#70 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od jarek.krizan »

Já měl vždy za to, že nejnáročnější motory byly B6304 v devítkách, ale teď vidím, kam se hrabou na nové diesely.
Vždy se najde nějaký díl, co se podělá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#71 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

jarek.krizan píše:Já měl vždy za to, že nejnáročnější motory byly B6304 v devítkách, ale teď vidím, kam se hrabou na nové diesely.
Vždy se najde nějaký díl, co se podělá.
Ja verim, ze kdyz se da do pucu a bude se s nim zachazet s citem radne o nej budu pecovat, ze mi bude dobre slouzit :)

Tata ma Ford Transita s common railem a ma nalitano 200-tis a absolutne nevi co je servis... jenom meni olej, gumy a leje naftu :P
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#72 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od doktor »

Ty se o něj můžeš starat jak nejlíp umíš a stejně se nedozvíš, kdo ti zabil motor.

viz zde...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#73 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

doktor píše:Ty se o něj můžeš starat jak nejlíp umíš a stejně se nedozvíš, kdo ti zabil motor.

viz zde...
tak to je shit :bad: no kazdopadne do nadrze nesmi nic jineho nez OMV, Benzina nebo v cizine Aral a k tomu jeste aditiv VIF Letni / Zimni... tak snad to nebude tak tragicky.... :no:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

#74 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od Pavluňa »

tymon: to woe 38K to je teda masakr :%)
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#75 Prasklé sání Volvo V50 2,0D r.v.2004 - motor D4204T

Příspěvek od tymon »

Pavluňa píše:tymon: to woe 38K to je teda masakr :%)
masakr nemasakr... hlavne kdyz to pojede :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“