Dotazene svody a je po problemu (asi dost bezna vec, jiz po telefonu mi technik z autorizaku rikal, ze nejvetsi pravdepodobnosti bude stacit dotahnout svody)
------------------------------
Ahoj, nestkal jste se nekdo se zvukem, takove "Tcs Tcs Tcs" zavisi na otackach motoru a projevuje se jen cca 30s po nastartovani STUDENEHO motoru, dela to tak odhadem poslednich cca 3.000km, odhaduji ze od vymeny kola Casovani ventilu, nemusi s tim asmozrejmne souviset. Stejne tak zaclo prosakovat turbo. Zvuk je slyset ze zadni casti bloku motoru zhuba uprostred nad turbem
Tzn. muze to byt od turba, nebo mohli byt pri poskozeni VVT nejak poskozeny ventily?, v autorizaku vymenini casovani a zadny dalsi komentar k tomu nemeli, cca 2000km pred touto udalosti byli delane rozvody v autorizaku.
Auto tahne a jede bez problemu, zadna kontrolka nesviti.
Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem - VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#1 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem - VYŘEŠENO
Naposledy upravil(a) andemix dne 14 zář 2010 12:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem
a když odpojiš ten selenoid od toho VVT tak to přestane....?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#3 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem
To jsem nezkousel, respektive jsem si myslel ze by to delalo i behem jizdy. Nicmene pokud bych ho odpojil jakou zmenu bych mel pozorovat (ze to neprestane cvakat, nebo nazacne cvakat)?
Ale kazdopadne jakmile je zahraty motor tak se zvuk neobjevuje.
Ale kazdopadne jakmile je zahraty motor tak se zvuk neobjevuje.
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#4 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem
Byl jsme se na to jeste mrknou, bohuzel jsem si nechal naradi v praci , tzn na solenoid se mrknu v tydnu, ale vypada to spise ze nez od VVT jde zvuk nedne od Turba
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#5 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem
Takze zkusil jsem odpojit solenoid a zadna zmena(mozna bylo nepatrne navic slyset cvakani ventilu, po pripojeni ticho), zvuk zustal a po zahrati(+-30s vymizel), jde od prave casti turba z pohledu zepredu, jakoby napravo od vrchniho tepelneho stitu
Jeste jsem si vsimnul viz. obrazek ze tahle spojka je jakoby volnejsi, a takovy ten zelyne nesmysl na prichiceni je poskozeny, muze to nejak souviset nebo je to uplne neco jineho?
Jeste jsem si vsimnul viz. obrazek ze tahle spojka je jakoby volnejsi, a takovy ten zelyne nesmysl na prichiceni je poskozeny, muze to nejak souviset nebo je to uplne neco jineho?
- Přílohy
-
- pohled zepredu, vrchni hrana motoru, vpravo
- 24072010.jpg (53.34 KiB) Zobrazeno 556 x
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem
to je přívod paliva volnější to bejt může pokud to neteče a toho modreho kroužku si všimat nemusiš
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#7 Zvuk z oblasti za motorem nekde lehce nad turbem - VYŘEŠ
Dotazene svody a je po problemu (asi dost bezna vec, jiz po telefonu mi technik z autorizaku rikal, ze nejvetsi pravdepodobnosti bude stacit dotahnout svody)
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1838 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 10 Odpovědi
- 876 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 9 Odpovědi
- 363 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od red baron
-
- 22 Odpovědi
- 1598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od trocken
-
- 5 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa