ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 66
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Roudnice nad Labem
#1 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
ahoj mam tu mensi problem, nevim zda je to specialita vsech V4O, nebo chyba jen u me, mam osvetleni pristrojovky na plno (a tim vlastne osvetleni vsech tlacitek ve voze) kdyz zapnu smerovku nebo vystrazna svetla, dojde asi k poklesu napeti, a osvetleni pristrojovky blika se smerovkou v tu chvili kdy blinkr sviti, pristrojovka sviti min, jak smerovka hasne , pristrojovka sviti vic .. nevite nekdo co stim ? diky moc (ne ze by mi to vyslovene vadilo) ale kdyz nekoho vezu ve tme, a na krizovatce blika interier se smerovkou nedela to dobrou vizitku pro volvo
_________________
Volvo V40,1.9 TDI, rv. 2001 (prosinec) ,75 kw
Volvo V40,1.9 TDI, rv. 2001 (prosinec) ,75 kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#2 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
Nevim v jak moc velkem meritku ti to dela, ale me to delalo na V40 taky a na S60 to dela taky. Ale je to nepatrny musis se na to soustredit. Na V40 to bylo vic jak ted na S60. Netusim cim by to mohlo byt.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#3 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
Take mi to dela, ale je opravdu potreba se na to soustredit. Mam dojem, ze to je vcelku bezne...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12940
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
Zkontroloval bych ukostření. Jak přístrojovky tak blinkrů (všech).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#5 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
Divny je , ze me to delalo jak na V40 tak i ted to dela, kdyz sem se na to soustredil tak sem to zpozoroval, takze si myslim, ze to bude bezne. Kdyz je v haji kostra, tak to dela uplne kraviny, treba blika k tomu brzdovka apod.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12940
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
To jo, ale když jenom když to nemá kostru už vůbec žádnou. Když je tam jenom přechoďák tak by se to takhle mohlo projevovat.jogin3 píše:Divny je , ze me to delalo jak na V40 tak i ted to dela, kdyz sem se na to soustredil tak sem to zpozoroval, takze si myslim, ze to bude bezne. Kdyz je v haji kostra, tak to dela uplne kraviny, treba blika k tomu brzdovka apod.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#7 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru
raolsa ma pravdu, moze byt niektory kostriaci uzol trochu slabsi a robi to kvoli tomu, jedine zeby fakt volvisti poddimenzovali hrubku kablov... ja som si zatim nic take nevsimol..
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 5440 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hanz kania
-
- 16 Odpovědi
- 2958 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pepa.paur
-
- 7 Odpovědi
- 1101 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jarda1234
-
- 4 Odpovědi
- 363 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Irčan
-
- 2 Odpovědi
- 473 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hauser