ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 66
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Roudnice nad Labem

#1 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od mikacCZ »

ahoj mam tu mensi problem, nevim zda je to specialita vsech V4O, nebo chyba jen u me, mam osvetleni pristrojovky na plno (a tim vlastne osvetleni vsech tlacitek ve voze) kdyz zapnu smerovku nebo vystrazna svetla, dojde asi k poklesu napeti, a osvetleni pristrojovky blika se smerovkou v tu chvili kdy blinkr sviti, pristrojovka sviti min, jak smerovka hasne , pristrojovka sviti vic .. nevite nekdo co stim ? diky moc (ne ze by mi to vyslovene vadilo) ale kdyz nekoho vezu ve tme, a na krizovatce blika interier se smerovkou :D nedela to dobrou vizitku pro volvo :D
_________________
Volvo V40,1.9 TDI, rv. 2001 (prosinec) ,75 kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#2 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od jogin3 »

Nevim v jak moc velkem meritku ti to dela, ale me to delalo na V40 taky a na S60 to dela taky. Ale je to nepatrny musis se na to soustredit. Na V40 to bylo vic jak ted na S60. Netusim cim by to mohlo byt.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 129
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno

#3 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od Rychlik »

Take mi to dela, ale je opravdu potreba se na to soustredit. Mam dojem, ze to je vcelku bezne...
_________________
VOLVO V40, 1,9TDi - 85kW, D4192 T3, r.v. 11/2001 Obrázek
VOLVO V50, 2,0D - 100kw 3/2008 - Father's car

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od raolsa »

Zkontroloval bych ukostření. Jak přístrojovky tak blinkrů (všech).
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#5 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od jogin3 »

Divny je , ze me to delalo jak na V40 tak i ted to dela, kdyz sem se na to soustredil tak sem to zpozoroval, takze si myslim, ze to bude bezne. Kdyz je v haji kostra, tak to dela uplne kraviny, treba blika k tomu brzdovka apod.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12940
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#6 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od raolsa »

jogin3 píše:Divny je , ze me to delalo jak na V40 tak i ted to dela, kdyz sem se na to soustredil tak sem to zpozoroval, takze si myslim, ze to bude bezne. Kdyz je v haji kostra, tak to dela uplne kraviny, treba blika k tomu brzdovka apod.
To jo, ale když jenom když to nemá kostru už vůbec žádnou. Když je tam jenom přechoďák tak by se to takhle mohlo projevovat. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků
Bydliště: SK, St. Lubovna

#7 ELEKTROINSTALACE: pokles proudu pri zapnutem blinkru

Příspěvek od dod »

raolsa ma pravdu, moze byt niektory kostriaci uzol trochu slabsi a robi to kvoli tomu, jedine zeby fakt volvisti poddimenzovali hrubku kablov... :unknown: ja som si zatim nic take nevsimol..
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“