ELEKTROINSTALACE: kolísání napětí na světlech
- Autor
- Zpráva
#1 ELEKTROINSTALACE: kolísání napětí na světlech
Při nastartování studeného auta - kolísání proudu viditelné poblikávání světel a osvětlení- doba trvání cca 2 min. pak vše v pořádku.
Zatím to není jako zásadní problém, ale čím by to mohlo být anebo co se chystá odejít do věčných lovišt. Děkuji za odpovědi.
Zatím to není jako zásadní problém, ale čím by to mohlo být anebo co se chystá odejít do věčných lovišt. Děkuji za odpovědi.
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
#2 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
Možná nízké nast. napětí alternátoru, možná nízké otáčky volnoběhu. Pokud to ale dělá jen při volnoběhu bez sitiče, je to v podstatě normální.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
#3 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
mam podobny problem ale mne sa to objavuje aj za jazdy-vycistenie kontaktov aku,kontrola pripoj kablov na aku,kontrola alternatoru+demontaz-ok,precistenie vs konektorov od poistiek-ok,....som v autoelektrikke si myslim slusne,merakmi som vs kontroloval-na snad vsetky moznosti aj tak dlho nic a ZNOVA...sem tam sa to nahodne zopakuje--ale mna to napolozi ani nahodou....
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#4 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
A skontroloval si aj krúžky na alternátore ? Ak sú vybehané, tak uhlíky ( a zvlášť novšie ) nemajú taký kontakt, ako by mal byť a potom to kolíše - jedna z možností....Pelo 1 píše:mam podobny problem ale mne sa to objavuje aj za jazdy-vycistenie kontaktov aku,kontrola pripoj kablov na aku,kontrola alternatoru+demontaz-ok,precistenie vs konektorov od poistiek-ok,....som v autoelektrikke si myslim slusne,merakmi som vs kontroloval-na snad vsetky moznosti aj tak dlho nic a ZNOVA...sem tam sa to nahodne zopakuje--ale mna to napolozi ani nahodou....
Ja som mal na TDI tiež taký problém iba pri studenom motore a chyba bola v zlom ukostrení motora. Keď mi menili rozvody, tak buď to nedotiahli alebo neviem čo. Dali sme potom hrubší kábel z kostry pri blatníku na blok motora, kde to bolo vyčistené a zaručený kontakt a problémy prestali.
Ono, pri studenom motore sa motor otriasal a chvelo zlý spoj. Kostra by mala byť niekde pri spodnom silentbloku ( to už som nehľadal ), ktorý pri studenom motore vychytával chvenie a rázy .
Ale možností je veľa
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
#5 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
samozrejme,vs ok ,alternatory,startery....-nema problema,vs kontrolovane aj prudovym zatazenim , aj tie kable co popisujes
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
Taky mi to delalo - kolisani, pripadne i vypadky svetla. Vse zpusobene relatkem svetel (vypadky studenakem na plosnaku, kolisani vyhratym kontaktem).Pelo 1 píše:samozrejme,vs ok ,alternatory,startery....-nema problema,vs kontrolovane aj prudovym zatazenim , aj tie kable co popisujes
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#7 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
Kua, tak potom asi ako píše Tomasss - môže to byť niekde studený spoj alebo nejaký kontakt, čo skratuje, prípadne chvením sa dotýka iného ....Pelo 1 píše:samozrejme,vs ok ,alternatory,startery....-nema problema,vs kontrolovane aj prudovym zatazenim , aj tie kable co popisujes
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
#8 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
dobra rada nad zlato-to som neskusil,tak skusim...
_________________
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
Škoda 100 r.v72/30.9kw FORD Escort 1.4 r.v 84 FORD Sierra Ghia r.v 85 /77kw FORD Escort 1.3 r.v86/44kw FORD Escor Ghia r.v91/77kw V40 1.9TD r.v97/66kw OPEL Calibra-A 2i r.v 94/85kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 2.0 96
- Bydliště: Praha
#9 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
Řešil jsem podobný problém a stálo mě to hodně nervů. Po návštěvě několika sevisů mi jen řekli: "Baterka je OK a alternátor dobíjí jak má" Poté co jsem oběvil oxidaci na kontaktu baterie, důkladně očistil a den jezdil bz problémů jsem si myslel, že mám vyhráno.
Ale omyl. Druhý den opět tentýž problém. Při rozsvícení brzdových světel nebo zapnutí stěračů či při sešlápnutí spojky a poklesu otáček opět začla pohasínat palubka a zhasínat potkávačky. Měl jsem pocit, že žádný autoelektrikář nemá zájem o práci, že sám závadu ninkdy neodstraním a pomalu propadal depresi. Nakonec jsem se dostal až do Štěrbohol, kde na diagnostice našli hlášení o vadných kabelech. Technik mi okamžitě nabídl, že kabely projde a začal minusem z baterie na kostru. Po demontáži baterie a filtru vzduchu se objevila příčina. Kabel vedoucí od baterie na kostru a na motor byl v místě ukostření nalomený. Zbývalo už jen kabel vyměnit.
Od té doby se již tento problém nevyskytuje!
Ještě malá drobnost. Zhruba od momentu kdy u mne nastal problém s elektrikou mi svítila kontrolka brzdových světel. Jedna žárovka byla opravdu prasklá, ale po výměně kontrolka vesele blikala dále. Až po výměně kabelu na kostru kontrolka pracuje jak má; po nastartování svítí a po prvním sešlápnutí brzdy zhasne. Možná to někomu pomůže s diagnostikou v podobném případě.
Ale omyl. Druhý den opět tentýž problém. Při rozsvícení brzdových světel nebo zapnutí stěračů či při sešlápnutí spojky a poklesu otáček opět začla pohasínat palubka a zhasínat potkávačky. Měl jsem pocit, že žádný autoelektrikář nemá zájem o práci, že sám závadu ninkdy neodstraním a pomalu propadal depresi. Nakonec jsem se dostal až do Štěrbohol, kde na diagnostice našli hlášení o vadných kabelech. Technik mi okamžitě nabídl, že kabely projde a začal minusem z baterie na kostru. Po demontáži baterie a filtru vzduchu se objevila příčina. Kabel vedoucí od baterie na kostru a na motor byl v místě ukostření nalomený. Zbývalo už jen kabel vyměnit.
Od té doby se již tento problém nevyskytuje!
Ještě malá drobnost. Zhruba od momentu kdy u mne nastal problém s elektrikou mi svítila kontrolka brzdových světel. Jedna žárovka byla opravdu prasklá, ale po výměně kontrolka vesele blikala dále. Až po výměně kabelu na kostru kontrolka pracuje jak má; po nastartování svítí a po prvním sešlápnutí brzdy zhasne. Možná to někomu pomůže s diagnostikou v podobném případě.
_________________
V70 2,4 125kW 2002
V40 2,0 103kW, 1996
V70 2,4 125kW 2002
V40 2,0 103kW, 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#10 Elektoinstalace: kolísání napětí na světlech
mam zřejmě podobný problém, o víkendu jsem jel zhruba 50km vzdálenost a při zapnutí dálkových mi najednou pohasly na sekundu budiky a to opakovane, zhruba po deseti minutach to bylo ok, jen zůstala svítít kontrolka brzdovejch svetel. a pri dalsích jízdach uz se to zatím neopakovalo. Kontroloval jsem ukostrovaci kabely. jeden vede na motor, ten se zdá být ok, druhý vede s modrou bužírkou vede pod vzduchovej filtr, ale zdruhe strany uz nevychází, tak nevím kam vede, abych zjistil zda je také ok??? jinak nevim čim to muže být.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek