MOTOR: SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#1 MOTOR: SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY

Příspěvek od barakuda912 »

zdar jak sviňa.
CHlapáci měl bych takový malý problém se svým ŠVÉDEM.Jde o chod motoru.Po nastartování jde normálně,rozjedu se a když chci přeřadit(tím klesnou otáčky)a prídám ,tak nic.Motor jde jenom na volnoběh.Když vyřadím,tak to chvilku drží volnoběh a potom začne kolísat až do chcípnutí :spat: Vypnu klíčky,počkám pár vteřin,znova nastartuju a třeba 5km to jde jak pila,potom to začne znova.Vždycky po vypnutí a znovu zapnutí to třeba chvíly jde,nebo taky ne.Tak jsem z toho srnec,daněk i jelen.Chlapi,kdyby jste někdo věděl co s tím,byl bych Vám vděčný za pomoc, :tlesk: :tlesk: zatím předem děkuji
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#2 chod motoru

Příspěvek od MIKA »

a co třeba volnoběžný ventil :?: :?: :?:
přijeď v neděli na minisraz východočechů , tam to můžem pořešit :pij:
zdar
MIKA
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#3 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Tak uvidíme,třeba se tam nějak dostrkám.Kdyžtak dám do ŠVÉDA 100hp Rotaxe,a nebo se budu odstrkovat z okínka klacíkem.Zatím čágo a dík aspoň za nějakou reakci. :ryma:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#4 chod motoru

Příspěvek od jarek.krizan »

pokud to nejde do otáček, tak to volnoběžným ventilem nebude. Zkontroluj si jestli nemáš podtlak v nádrži. Může to být nedostatek paliva, ucpaný výfuk nebo kat., moc nebo moc málo vzduchu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#5 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Díky za tip podtlakem to asi nebude,protože jsem to zkoušel bez víčka na nádrži a bylo to furt stejný.Ale včera jsem nalil do plný nádrže velfobin, dneska jsem to byl zkusit a autíko makalo jak švédský hodinky a to jsem tomu schválně dával saze. Pánové od MP L.BOHDANEČ by měly radost.Jo mimochodem až někdo pojedete přez L.Bohdaneč,tak si dávejte bach na 50-ku v obci.Ty kurvy městský to měřej pořád.To jen tak mimochodem.Uvidím co s tím dál provedu.Taky mě napadla taková věc,když se něco opakuje náhodně,tak to je většinou nějaká blbost,co třeba nějakej dotek,nebo volnej kabel,nebo zvlhlej konektor?uvidím.Zatím díky a čágo
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 chod motoru

Příspěvek od jarek.krizan »

barakuda912 píše:Díky za tip podtlakem to asi nebude,protože jsem to zkoušel bez víčka na nádrži a bylo to furt stejný.Ale včera jsem nalil do plný nádrže velfobin, dneska jsem to byl zkusit a autíko makalo jak švédský hodinky a to jsem tomu schválně dával saze. Pánové od MP L.BOHDANEČ by měly radost.Jo mimochodem až někdo pojedete přez L.Bohdaneč,tak si dávejte bach na 50-ku v obci.Ty kurvy městský to měřej pořád.To jen tak mimochodem.Uvidím co s tím dál provedu.Taky mě napadla taková věc,když se něco opakuje náhodně,tak to je většinou nějaká blbost,co třeba nějakej dotek,nebo volnej kabel,nebo zvlhlej konektor?uvidím.Zatím díky a čágo
podle toho jak to popisuješ, to může být i zanesený palivový filtr, nebo tam opravdu tankuješ nějaký humus
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#7 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? :tlesk: Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#8 chod motoru

Příspěvek od MIKA »

najdeš ho pod autem u levýho zadního kola :tlesk:
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#9 chod motoru

Příspěvek od jarek.krizan »

barakuda912 píše:OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? :tlesk: Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
Filtr je zespod pod vozem před zadním kolem, většinou schovaný za plastem, pokud tam ještě je.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#10 chod motoru

Příspěvek od jogin3 »

jarek.krizan píše:
barakuda912 píše:OK.čoveče tím filtrem by to asi být mohlo,taky už mě to napadlo,Tak ho zkusím vyměnit a uvidím co to udělá.Kdepak ho asi tak najdu mršku jednu? Je v nádrži,nebo z pod auta?Nemám totiž k autu ani nějakej manuál,prostě nic.Nevěděl by jste někdo kam na to? :tlesk: Zatím díky a čágo du spát do ŠVÉDA,třeba si tak spolu víc porozumíme :spat: Ještě jednou díky
Filtr je zespod pod vozem před zadním kolem, většinou schovaný za plastem, pokud tam ještě je.
ten filtr nebo plast :lol: ;-) ne hele ten filtr je potreba vymenit, ja sem tady s Jarkem prez 2mesice resil, ze me auto spatne startuje a potom sem vymenil filtr a vse v poradku
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#11 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Zdarec.
Tak jsem vyměnil palivový filtr,a zdá se to O.K.Zatím.No ještě jsem s tím nebyl nikde dál,asi tak 10-15km a jelo to v pohodě,tak uvidím.Pokud by to bylo v cajku,tak Vám všem,co jste reagovaly na toto téma moc děkuju,i pokud to nebude ok,tak stejně díky,protože budu ještě psát.Tak zatím zdarec a čavec. :poc:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#12 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Tak sem tady zas.
Dneska jsem to byl zase zkusit a dělá to pořád.Nejdřív to začne cukat ,kdzž chci přidat plyn,chytne se to,ale po chvíly to začne zase vadnout.O víkendu to nějak rozeberu-co pude (stranu od sání) a vymáchám to v ultrazvuku.Třeba to dude jen zasr..ý.Potom dám vědět,co to vyvedlo.
Tak zdarec a čavec :shock:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#13 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Zdar jak sviňa.
Tak jsem dneska vypral volnoběžný ventil v ultrazvuku-byl teda trochu zas...ý.Dám ho tam,pohodička,nastartuju-pohodička,změřím tlak paliva-asi taky dobrý-2,6bar-nekolísá ani při velkých otáčkách,nechám to ohřát a pak držím otáčky na 3000/min.,uberu a dělá to zas-potom už nešel do otáček,tak jsem eště když to blblo měřil tlak paliva a dobrý.Napadlo mě,jestli by to nemohla dělat LAMBDA-když je větší průtok plynů a větší teplota,tak se to urží a pak jako kdyby se přehřála nebo něco a nepustila to do otáček-lezou z ní nějaký nesmysly.Bylo by to možný? :( :ryma: Když to chcípnu a hned naastartuju,tak to asi 2x udělalo zas a potom už dobrý_už sem z toho na šlupky.Prosím prosím o pomoc.Nevíte kolik se pohybujou ceny Lambd?-ne šunty.díky.
Zdarec a čavec
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#14 chod motoru

Příspěvek od jarek.krizan »

Záleží jaká tam je, ale cena je od 4 do 6 tisíc kč u NGK
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#15 chod motoru

Příspěvek od jogin3 »

kontaktuj forcese, orginalni lambda u nej nestoji takovy ranec, problem je v tom ze tam sou vetsinou 2 :mrgreen:

jinak pokud je spatna lambda na 95% by se mela rozsvitit kontrolka.

Cistil si celou klapku? Promerit cidlo na ni a mrkni se prosimte na zap. civky.

jinak lambda kdyz zacina byt spatna, coz mam ten samy problem, ale zatim me to jede v pohode. Ale me vyskakuje siginal to high nebo to low, ono se to zda ze to ma spatny emise atd, ale v org. protokolu kdyz to hazi tuto chybu, tak je napsano, ze lambda prestava merit, muze mit spatny kontakt nebo je spatna, pro spatny hodnoty emisi a tim padem smesi, sou ty siginaly a chyby zase jiny.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#16 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

OK.Díky za info.Žádná kontrolka se mi nerozsvěcí-ani teda nevím kde by měla na palubce bejt,to neva ,prostě nesvítí.Prosím Tě jaký hodnoty bych měl naměřit na tom konektoru? :?:
Cívky se daj taky proměřit?Je fakt,že studený to nedělá,až když se motor ohřeje,mrška :evil:
Takže by to mohla bejt cívka? :?: :?: :?:
Zatím díky a zdarec , čavec
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#17 chod motoru

Příspěvek od MIKA »

1.8 benzín :?: není to GDI :?:
to jsou mrchy citlivý na to nejkvalitnější palivo
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#18 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

Kde páá.Je to 1,8 benzín,ale to je jedno asi je to taky citliý na čistý papání. :kuch:
Zatím zdarec a čavec
P.S. našel dy se nějakej šikula v okolí Hradce Kr. nebo Pardubic co by si stím věděl rady a měl třeba diagnostiku?Pokud by Diag.něco hlásila,když se ani nerozsvítí jediná kontrolka?Když to blbne,tak volnoběh to udrží krásně hladkej a když do toho hrábnu plynem,tak se to jako začne dusit a začne kolísat od 300 ot. do 1200 ot.-když nešlapu na plyn tak je to OK. :?:
Asi musím jezdit jen na volnoběh :ryma: :(
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#19 chod motoru

Příspěvek od MIKA »

barakuda912 píše:Kde páá.Je to 1,8 benzín,ale to je jedno asi je to taky citliý na čistý papání. :kuch:
Zatím zdarec a čavec
P.S. našel dy se nějakej šikula v okolí Hradce Kr. nebo Pardubic co by si stím věděl rady a měl třeba diagnostiku?Pokud by Diag.něco hlásila,když se ani nerozsvítí jediná kontrolka?Když to blbne,tak volnoběh to udrží krásně hladkej a když do toho hrábnu plynem,tak se to jako začne dusit a začne kolísat od 300 ot. do 1200 ot.-když nešlapu na plyn tak je to OK. :?:
Asi musím jezdit jen na volnoběh :ryma: :(
Jasně že je to benzín :lol: , GDI znamená "gasoline direct injection" je to přímý vstřik paliva, něco jako u nafťáků comonrail.
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#20 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

No sorrrrrrrry.To sem jenom už asi zblblej.Máš praudu je to GDI :oops:
Ještě zkusím vyměnit ten snímač klapky,jak píše kolega-tímto bych Ti kamaráde chtěl poděkovat,a ozvu se co to udělalo. :ziv:
Zatím zdarec a čavec :poc:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#21 chod motoru

Příspěvek od yoby »

2barakuda912: kvůli tomu je dobrý mít vyplněnej typ motoru :-) Pokud je to GDI tak je to trochu o něčem jiným než klasickej Volvo motor:-) Dokonce si nejsem jistej jestli má vůbec volnoběžný ventil :)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 528
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

#22 chod motoru

Příspěvek od jogin3 »

Ono GDI je opravdu namazleny na kvalitni benzin, takze by sem ti doporucil si koupit kvalitni aditivo, jak na cisteni ventilu tak na cisteni vstriku natankovat tam nakej V-power nebo Carreru od OMW aspon za 1000Kc nalejt aditivo a po par najetych kilometrech to poradne vytocit parkrat za sebou na dvojku a trojku.

Uvidis co to udela ;-) ono neni dobry jezdit jenom na lehkou nohu a tankovat do tehlech aut obyc beno. Nejlepe udelas penezence a autu kdyz bdues tankovat aspon 95 carreru. ;-)
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

MIKA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 75
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
Bydliště: Hřibsko (HK)
Kontaktovat uživatele:

#23 chod motoru

Příspěvek od MIKA »

jedině V-POWER :palec: vyčistí a nepoškrábe dočista, dočista :palec:

Jinak na letišti v HK jeden pán čistí vstřiky ultrazvukem cca za 1600,-Kč
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#24 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

OK.Díky i Vám všem za reakce v neděli to vezu k doktorovi na rehabylitaci,tak uvidím.Vstřiky si můžu vyčistit sám-ultrazvukovou pračku mám doma taky,používám ji na karbce a na motory (ROTAX)do éřoplánů-ul.
jEŠTĚ JEDNOU DÍKY,A JAK BUDU NĚCO VĚDĚT,TAK TO SEM DÁM,(pro takový auto znalce,jako sem já)
VOLVU ZDAR A 3XSLÁVA. :tlesk: :tlesk: :tlesk:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 15
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Lázně Bohdaneč
Kontaktovat uživatele:

#25 chod motoru

Příspěvek od barakuda912 »

TOŽ KURŇA CHLAPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ.
ŠVÉĎÁK MAKÁ JAK PILA ZE ŠVÉDSKÝ OCELE.
VYMĚNIL JSEM SNÍMAČ POLOHY ŠKR.KLAPKY(cena 1035kč v APM v HK),KLAPKU JSEM VYPRAL V ULTRAZVUKU A JE Z TOHO NOVÁ KÁRA.SUPER :palec: :lol: :D
VŠEM VÁM CHCI MOC PODĚKOVAT ZA PŘÍSPĚVKY A ZA REAKCE.JEŠTĚ JEDNO DÍKY A JEZDĚTE BEZPEČNĚ :pij:
ZDAREC A ČAVEC :mrgreen:
_________________
bylo fšecko možný i V40 1,8 [/b]benzín 16 vent.r.v.96,manuál-pohodička
+mazlíček BERTONE X1/9
+ultralight BARAKUDA+ZEPHYR 912UL
+ V 70,2,5tdi,r.v.00
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“