Schema elektriky okolo motora D24T

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Schema elektriky okolo motora D24T

Příspěvek od Sergej »

Ahoj,

Kedze kable alektriky v motorovom priestore mojho milacika su v katastrofalnom stave, chcel by som pritomnych poprosit o poskytnutie schemy zapojenia teplotnych cidiel, okruhu zeravenia, a pod, kedze na alldatapro.com zrovna schema tychto prvkov nie je.

Dakujem
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2

Příspěvek od Sergej »

Metodou spätneho inzinierstva som sa dopracoval k nasledujucemu zapojeniu:
Konektor samica:
pin cidlo farba vodica
1 - cidlo teploty vody zlto-biely
2 - cidlo tlaku oleja cierny
3 - ventil volnobehu (na vstrek cerpadle) modry
4 - alternator vyvod D (budiace vinutie) cerveny
5 - starter modro-zeleny
6 - cidlo teploty zhavicov hnedy
7 - alternator vyvod W (otackomer) cerveno-biely
8 - ? zlto-cierny

Poprosil by som nejaku dobru dusu, keby mi ozrejmila zapojenie neznamych pinov, popripade upresnila funkciu/umiestnenie tych znamych

Pin 8 by mohol byt pre cidlo vysky hladiny oleja (kde sa nachadza ?) a pin 6 by mohol patrit k cidlu teploty zhavicov (kde je ?)

Za pomoc dakujem, ak by niekto predsa len mohol poskytnut originalnu schemu zapojenia budem mu zauzlovany.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 30 kvě 2007 10:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#3

Příspěvek od jarek.krizan »

Na dehty toho moc nemám, ale pokud najdu dám vědět.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#4

Příspěvek od travex »

jarek.krizan píše:Na dehty toho moc nemám, ale pokud najdu dám vědět.
cidlo teploty zahveni (6) najdes na zadni strane hlavy pod rozvodovym kolem je pripojene jednim 6,3 fastonem, je na 12ku klic.

vyska hladiny oleje v motoru musi mit cidlo, kd eje nevim, v zivote jsem ho na motoru rady D24 nevidel a ani VW dokumentace nerika, kde by melo byt a to je z roku 92
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5

Příspěvek od Sergej »

travex píše:
jarek.krizan píše:Na dehty toho moc nemám, ale pokud najdu dám vědět.
cidlo teploty zahveni (6) najdes na zadni strane hlavy pod rozvodovym kolem je pripojene jednim 6,3 fastonem, je na 12ku klic.

vyska hladiny oleje v motoru musi mit cidlo, kd eje nevim, v zivote jsem ho na motoru rady D24 nevidel a ani VW dokumentace nerika, kde by melo byt a to je z roku 92
Dik, to cidlo som nasiel vcera ked som si poriadne precital jeden starsi prispevok ( bolo tam: "...pod rozvodovym kolesom cerpadla" - nenapadlo ma ze palivoveho) Mimo to som nechtiac nasiel ventil volnobehu ktory som mylne pokladal za cidlo teploty. (kablom som uzemnoval koliky v konektore a sledovasl som reakciu palubovky - po uzemneni prislusneho vyvodu pre ventil som prepalil poistku c13. zavadu som hladal dost dlho, ale zas som o nieco mudrejsi )
:lol:

Co sa tyka merania vysky hladiny oleja, sluzi na to krabicka umiestnena pod stredovym tunelom pod spinacmi vyhrievania sedadiel. Schemu zapojenia som vsak nasiel len pre benzinovy motor.
Ak pri zapnutom zapalovani (motor stoji) vytiahnem kabel od cidla tlaku oleja zhasne aj kontrolka vysky hladiny oleja
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6

Příspěvek od Sergej »

Este doplnim, ze pozicia 8 - zlto-cierny kabel je kontrolka TURBO na pristrojovke. Na novsich modeloch aut je tento kabel spolu s kablom pre teplomer vody (zlto-biely) vyvedeny na 2-pinovy konektor a az s neho k samotnym cidlam
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“