Jednotka B230F

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#1 Jednotka B230F

Příspěvek od kubavlc »

Ahoj, mam na 740 88" vadnou ECU.Ted je tam strcena jina, se kteerou to jezdi, nicmene ma take chybu (myslim cteni z lamdy) a auto kouri, chod je neklidny.Bude na 2,3 pasovat jednotka z 2,0 (kterou ma a nabizel mi Lubos-dekuju moc).Popr nemate nekdo zdravou z 2,3?

CISLO na puvodni : 0280000561 (LH2.4. jetronic)

Dekuju K
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#2 Jednotka B230F

Příspěvek od kolemjdouci »

tabulka s přehledem ECU vč. náhrad. jak moc je pravdivá netuším:
https://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineFIComputer.html

edit: ááá, tak jsem koukal, růžová nálepka=trable zaručeny, náhrady jsou "...-933, -935 and -951 known good subsitutions."
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#3 Jednotka B230F

Příspěvek od Urvanej »

V životě jsem neměl vadnou ECU. Tím netvrdím, že to neni možný, ale jen nepravděpodobný a ty tvrdíš, že máš 2.
Kouknul bych na regulátor, lambdu, jesi fungujou jak maj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Jednotka B230F

Příspěvek od Ondra. »

Oni odcházejí, ale co vim tak jen na turbech, na atmo jsem se s tím nesetkal
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

honzs
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 313
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#5 Jednotka B230F

Příspěvek od honzs »

Nechci plevelit, primo to nesouvisi s dotazem, ale u B230FB na 940 (ECU 0 280 000 595) jsem mel prave tenhle symptom (byt auto nekolik let stalo a je napadeno holandskym kutilem domacim, takze muze i odtud vanout vitr):

No fuel pump operation, butthefuel pump operates when its relay is jumpered between pins 30 and 87/2

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#6 Jednotka B230F

Příspěvek od kubavlc »

Původní jednotka měla chybu takovou, ze otevřela vstriky a naplnila válce benzinem. Ta současná (pujcena) ma údajně vadu, ze nečte správně lambdu. Předpokládám, ze je zkoušena na autě s lambdou funkcni.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#7 Jednotka B230F

Příspěvek od Ondra. »

Ono staci aby nekdo chvilku svaroval na kastli a muze odejit..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#8 Jednotka B230F

Příspěvek od pavel.2 »

Už se Ti na tu tvojí jednotku díval ? Když tak se na ní můžu mrknout , jsem přes den na P8 Palmovka.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#9 Jednotka B230F

Příspěvek od Petr Marek »

Ono je to i v tom odkazu, co dával Kolemjdoucí, jednotky s koncovým trojčíslím 561 problémy mívají, obzvlášť ty s růžovým štítkem.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

T0M
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 22
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Zbraslav
Vůz: 245, B230A, M47,´85

#10 Jednotka B230F

Příspěvek od T0M »

Jednotka co má Kuba teď v autě je zkoušená na několika různých autech a všechny se chovaly stejně - v podstatě jako kdyby neměly lambdu. Když jsem tam vrazil funkční z mojí 740, všechno fungovalo. Vadné jednotky už jsem řešil několikrát, nic příjemného.

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#11 Jednotka B230F

Příspěvek od kolemjdouci »

Pokud majitel svolí, tak jedna 561 ECU je u mě. Třeba by šla použít jako testovací. Má ale asi špatnej obvod pro spínání palivový pumpy, což se dá řešit, jak píše Honzs, přemostěním u relé.
Imrijo?
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#12 Jednotka B230F

Příspěvek od Petr Marek »

Dá se to vyřešit takto, ale vzhledem k bezpečnosti jen jako nouzové řešení.

Fuel pump bypass.jpg
Fuel pump bypass.jpg (93.71 KiB) Zobrazeno 935 x
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

kolemjdouci
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 615
Registrován: 7 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 89 745 B230 škatule
Bydliště: Pha skoro

#13 Jednotka B230F

Příspěvek od kolemjdouci »

No jo, takhle to má dvojka. U sedmy muší prohrábnout popelníček a vydloubat relé, ale taky možná kecám. Nicméně v levým A sloupku pojistky nejsou, je tam pár proklatě zamotanejch konektorů, hejno drátů a vůbec hromada elektrobordelu. Jsem Kubovi psal, že ta Imrijovic jednotka je k zapůjčení..
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7491
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#14 Jednotka B230F

Příspěvek od Petr Marek »

Jasně, je to jen pro Dvojky, nějak mi nedošlo, že jsem o dva (zase to číslo!) topicy níže... :oops:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#15 Jednotka B230F

Příspěvek od tomasss »

>Tady< mas funkcni pouzitou za jednoho Palackyho :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

kubavlc
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 236
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: praha/kladno/kdyně

#16 Jednotka B230F

Příspěvek od kubavlc »

Tome dík, koupil jsem. K
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Jednotka B230F

Příspěvek od Sergej »

Na tychto jednotka h odchadza hybridny modul co spracovava signal z lambda sondy. V US to nahradzuju novym plosacikom s beznymi suciastkami. Je to kopa operakov, zapojenie nemam. Potom este pdchadzaju koncove stupne - vykonove vystupy. Tie sa daju vymenit celkom jednoducho.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Jednotka B230F

Příspěvek od Sergej »

Pre buduce generacie prikladam foto.
Přílohy
image.jpg
image.jpg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“