Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#1 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od jehlan »

Ahoj, je možný, aby original bosh čerpadlo tlačilo takový tlak?
Zároveň čerpadlo nechce vypnout, ackoli relé jsem měnil, je zřejmě v pořádku. Napadla mě jedna možnost... Ale chtel jsem si potvrdit, zda-li uvažuju správně: System je takový, že pumpa natočí 3 bary a zpětný ventil víc dopredu nepustí, zvýšená zátěž čerpadla se projeví na příkonu a na základě toho sepne relé. Je to tak?
Pokud ano, tak by zpětný ventil měl za následek jak špatný tlak, tak i nevypinajici relé.
Děkuju za případné postřehy hy.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od Sergej »

Cerpadlo toci stale. Na palivovej liste je regulator tlaku paliva, ktory prebytocny tlak odpusta vratkou do nadrze. 300kPa nad tlak v sani.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#3 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od jehlan »

Diky za odpoved, netusil jsem, ze cerpadlo dava takovy tlak.
Jinak opravdu jsem mel nefunkcni regulator, jehoz vymena vysoky tlak na liste vyresila.
Cerpadlo mi jede stale, jelikoz byl na patici rele proveden bypass, jehoz preruseni nic nezmenilo, pumpa tlaci stale i bez rele. Po studiu schemat mam pocit, ze je rele zapojeno ponekud.. neoriginalne. Minimalne podle neobsazeneho pinu 87/2.

Obrázek
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od Sergej »

Rele je ovladane cez RJ riadenia zmesi. Zalezi co tam mas ci lh2.2, lh2.4 ci reginu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#5 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od jehlan »

Ano. Je to lh 2.4. Uz jsem tedy trochu vykoukal, ze je rizena pres pin c. 2 (86/2), ktery se napojuje na pin c. 20 na rj. Informace ziskava z nahonu otackomeru.
Pin, ktery je u me neobsazeny c. 5 (87/2), je prave vystup k cerpadlu.

Kazdopadne cerpadlo bezi neustale od otoceni klickem az vypnuti motoru,coz neni bezny stav.
Ma otazka zni, vadi to necemu, krom cerpadla, ze je zapojene na tvrdo? Sice nevim, jak je to zapojene, ale funguje to.)
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1740
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#6 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od standa »

Čerpadla mají běžet jen tehdy, když se točí motor. Při havárii (v případech, kdy se motor přestane točit a zapalování zůstane zapnuté) se čerpadla jako ochrana před požárem vypnou.

Častou závadou řídících jednotek vstřikování bývá právě chybějící kostřicí povel na pinu 20 - vše ostatní funguje bezvadně. Prý se to dá jednoduše opravit (asi k.o. tranzistor), ale zdravých jednotek je dost. A úplně nejjednodušší "opravou" je napájet čerpadla trvale.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#7 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od jehlan »

Diky stando. To je dostatecny impuls dat zapojeni do poradku.
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59

jehlan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Šluknovský výběžek
Vůz: 740 glt b234f '89
Bydliště: Mikulášovice

#8 Redblock- palivová pumpa tlačí 7 barů

Příspěvek od jehlan »

Ještě taková vsuvka.
S heslem pyrotechniků "Nejdriv strihej, potom dumej" jsem nestřihl domnělý bypass,
ale napájení druhého vnitřního relátka.
Po krátkém studiu se mi snad podařilo rozklíčovat zapojení palivového relé v LH 2.4.
Ačkoli některé prameny udávají, že druhé vnitřní relé - napájí čerpadlo a lambdasondu-
zemní ŘJ přes pin č.17 a nikoli 20. No, až budu u vozu, uvidím víc.
Nakreslil jsem jednoduché schema, kdyby se náhodou někomu hodilo.
lh 2.4 .jpg
lh 2.4 .jpg (30.21 KiB) Zobrazeno 247 x
_________________
Bylo: Volvo 740GL 89´b230f m47

Je: Volvo 244GL 81´b19A m45 Alois
Volvo 740GLT 89´b234f m46 Thomas
Volvo 850SE 93´b5254s m59
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“