Problémy s Volvem 965 3.0 r.v. 1995

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#1 Problémy s Volvem 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Zdravím,
mám otázku za jejíž zodpovězení a řešení platím zlatem. Jak již bylo řečeno nefunguje palivoměr, upřímně teď nemám moc času na to lézt po autě a proměřovat. Nějaká konkrétní rada, po čem sáhnout, na co kouknout či dobrá duše ochotná to řešit? Palivoměr zůstává na nule a svítí rezerva, bez ohledu na to kolik paliva je aktuálně v nádrži.
Za každou radu a řešení platím zlatem, děkuji. :good:
Naposledy upravil(a) Slowhand97 dne 23 říj 2019 04:10, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 492
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#2 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od olivin »

Slowhand97 píše:Zdravím,
mám otázku za jejíž zodpovězení a řešení platím zlatem. Jak již bylo řečeno nefunguje palivoměr, upřímně teď nemám moc času na to lézt po autě a proměřovat. Nějaká konkrétní rada, po čem sáhnout, na co kouknout či dobrá duše ochotná to řešit? Palivoměr zůstává na nule a svítí rezerva, bez ohledu na to kolik paliva je aktuálně v nádrži.
Za každou radu a řešení platím zlatem, děkuji. :good:
Zkus kontaktovat Sergeje, budiky ze 7/9 umi resit.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

LBJohnson
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 67
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: V 940, B200FT 1995

#3 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od LBJohnson »

Zaseklý plovák v nádrži...?
_________________
Bylo: , V 245, B 21A1983; V850, B5204T, 1994
Je : V 940, B200FT, 1995; V 940, B230FK, 1996; V 940, B200FT, 1995; V 850, B5234T, 1995

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#4 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Sergeje zkusím. Plovák mě taky napadl, ale jak říkám moc času na rozebrání a měření nemám. Spíš kdyby nějaká dobrá duše měla, čas si s tím pohrát, auto přivezu a nemusí se bát že by nebyla odměněna :good:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Urvanej »

Tohle je na půl hodiny.
Nad LZ kolem v kufru pod podlahou je konektor a tam 4 dráty. Nevim který to barvy, ale tušim že ty dva co maji stejnou. Zkusil bych je zkratovat a měl by palivoměr jít na opačnou stranu. Tim zjistíš, zda je problém v plováku, nebo v budíku. Mam i postavenej měnitelnej odpor, kterej simuluje plovák, takže si můžu nastavit kolik benzínu chci, nicméně k tobě to mam daleko.
Před zkratem bych si změřil napěti, protože ty druhý dva napájí čerpadlo :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#6 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Urvanej píše:Tohle je na půl hodiny.
Nad LZ kolem v kufru pod podlahou je konektor a tam 4 dráty. Nevim který to barvy, ale tušim že ty dva co maji stejnou. Zkusil bych je zkratovat a měl by palivoměr jít na opačnou stranu. Tim zjistíš, zda je problém v plováku, nebo v budíku. Mam i postavenej měnitelnej odpor, kterej simuluje plovák, takže si můžu nastavit kolik benzínu chci, nicméně k tobě to mam daleko.
Před zkratem bych si změřil napěti, protože ty druhý dva napájí čerpadlo :-)
Děkuji za radu, no učíš kozla být zahradníkem :oops: takže, že bych měl odvahu něco takového zkoušet, když pominu absenci nářadí, no nemám :no:. Být prasklá hadička, nebo tak, nemám problém, ale tyhle elektrický srandy jdou trošku mimo mě :angel:. Každopádně díky za radu :Rose:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Urvanej »

Hele taky neni problém naučit se jezdit na denní počítadlo. Víš že na nádrž ujedeš 550km, tak víš kdy tankovat. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#8 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Urvanej píše:Hele taky neni problém naučit se jezdit na denní počítadlo. Víš že na nádrž ujedeš 550km, tak víš kdy tankovat. :-)
Jo to je praktika užívaná do teď, jenže ne každému uživateli Vendelína se líbí že musí počítat. Takže mi nezbývá nic jiného, než zase rozebrat podlahu v kufru a hledat, říkáš nad levým zadním kolem, takže to beru tak že někde směrem k sedačkám? :D A promiň jestli se ptám hloupě, ale musím se trošku zorientovat. :)
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#9 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Urvanej »

Ne, podle mě by mělo stačit vyndat dekl nad levou kapsou. Když nezapomenu, tak se večer juknu a třeba ti to i blejsknu. Píšu si upomínku :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#10 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Tak tyhle konektory se nachází v levé zadní kapse v kufru. Obrázek
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Urvanej »

Jo, tak to sem vyfotil taky.
Dle odkazu níže je růžovej a černej na palivovou pumpu. Takže plovák je šedá/bílá.
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/740/1989/740-89.htm
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#12 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Oki takže ty dva šedo/bíle vyzkratovat kusem drátu nejlépe, když palivoměr přeleze na druhou stranu, problém je v plováku, když ne tak v budících. :good: Chápu to dobře? :)
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12089
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Urvanej »

No spíš tu druhou stranu,tam je tušim šedo-bílý a hnědý. Ale z tý fotky je to blbě vidět. Ale potřebuješ mít zaplý zapalování, no, přinejhoršim to odnese pojistka :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#14 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Já si právě říkal, aby se ještě Vendelín nerozsvítil celej :lol: takže hnědý a šedo/černý, nebo ty dva šedo/bílé? Jako rád bych aby to pak ještě nastartovalo :D , takže zkratovat třeba Čerpadlo se mi nechce :no:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#15 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od peter cz »

Rozpojíš konektor a propojíš hnědý a šedobílý (nebo co to je za barvu), prostě na té straně co vede k budíkům, ne k plováku :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#16 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

peter cz píše:Rozpojíš konektor a propojíš hnědý a šedobílý (nebo co to je za barvu), prostě na té straně co vede k budíkům, ne k plováku :D
Dobře, tak já se na to odpoledne vrhnu.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#17 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Tak jsem cvaknul drát do černé a hnědé zásuvky konektoru v domnění že to zajiskří, nebo něco a nestalo se nic, tak buď špatný drát a nebo jsou vadné budíky :fool: . Ještě zkusím vypátrat jiný kus drátu :angel:
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#18 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od peter cz »

Psali jsme hnědá a šedobílá :D černá a růžová jsou pro čerpadlo.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#19 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

:lol: Ale čerpadlo beží, takže štěstí začátečníka, hlavně šedo-bílou jsem neviděl :(
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#20 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

No Čerpadlo očividně běží , černobílý, ani šedobílý kabel nikde není, takže buď špatný drát, nebo špatný budiky Obrázek
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#21 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od peter cz »

Tak jen pro jistotu, zkoušel si tyhle dva?
Přílohy
fc3186d689d77f081815070caca0665d.jpg
fc3186d689d77f081815070caca0665d.jpg (38.79 KiB) Zobrazeno 636 x
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#22 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

No já opravdu propojil černý a hnědý kabel v konektoru drátem, ovšem tedy jsem asi dement a vzal si na to špatný drát, protože auto funguje normálně, bez jakékoliv změny. Zítra čapnu jiný drát a zkusím tedy ty kabely v kroužku.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 10

#23 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od pavel.2 »

Já bych byl opatrný ona to může zachránit pojistka pokud se něco špatně propojí , lepší je vzít žárovku 21W a přes ní nedojde k poškození , i když na elektronické jednotky může být fatální i 5W to jsem viděl u Hondy rok 2002 autoeletrikář odpálil tachometr SMD tranzistor v jednotce , ten jsem vyměnil a pohoda, ale druhá závada převodovky hlásilo to dojet do servisu v nouz režimu, to už jsem nenašel.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#24 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

No rozhodně si teď dám větší pozor, protože zneprovoznit to auto nechci a ještě zítra mrknu po pojistkách, jeslti se tam něco nepodělalo, každopádně, když jsem dneska otočil klíčkem a motor normálně nastartoval, padlo tam normálně D a uto normálně odjelo co jsem potřeboval, spadl mi obrovský kámen ze srdce, ale taky jsem jel a půlkama bych louskal oříšky, jak jsem se bál aby se něco nestalo.
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 91
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Okres Nymburk
Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
Bydliště: Mečíř 53

#25 Nefunkční palivoměr Volvo 965 3.0 r.v. 1995

Příspěvek od Slowhand97 »

Tak palivoměr bude v následující dnech, možná příští týden, ještě se musíme dohodnout, předán Sergejovi. Ovšem další věci k řešení jsou:
Špatné těsnění kolem čelního okna. Neví někdo kde sehnat?
Přední blatníky, jeden evidentně měněný, i tak je tenhle původně bílý pěkně domlácený. A druhý na tom není lépe, nehledě na začínající korozi.
A ty které ne děsí nejvíc:
Při zahřátí na motoru něco klape, samotný motor přenáší kolikrát do interiéru vcelku nepravidelné vibrace, někdy při chcípaní se auto otřese celé. Dneska ráno se po týdnu stání po nastartování klepalo chvíli rovněž celé auto. Mám takové zdání že je ten motor na odchodu, ale nerad bych to přivolal, protože tahá moc pěkně a i když si vezme trochu oleje tak jinak v něm nic nezmizí a nekouří nadměrně... Nějaký nápad co by tyhle problémy mohlo působit?
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“