Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Uspesnych riesitelov tu je uz viac, ale nic konkretne sa clovek nedozvie. takze tu budem dokumentovat svoj (snad uspesny) postup prac.
Potrebujem nahradit odchadzajuci (5. a 6. vyhadzuje von palivo a motor tlakuje do vody. jazdit sa s tym da.) B6304F v 960 MY92.
Zohnal som blok Z S80 MY99 znaceny B6304S3.
V mojom pripade budem motor riesit vymennym sposobom, tj stavbou druheho motora, pricom ten povodny stale jazdi v aute. eliminujem tym cas nepojazdnosti auta a casovy stres. nevyhodou je ze potrebujete zohnat ako motor z S80 tak aj z 960, resp 960II.
Z S80 je nanajvys vhodne este zobrat:
Odvetranie (este neviem ci sa hodi :-) )
Tlmic kmitov prednej remenice - teoreticky je mozne pouzit ten z 960, ale S80 ma inak riesene piesty, tak si myslim ze nebude uplne vhodny)
EDIT: Ale iba teoreticky, remenica ma ine "ET" a suchala by o kryt rozvodov, navyse by nesedela s drziakom prislusenstva. Takze remenica musi ist stara, z 960.

Zistene diferencie, ktore bude nutne vyriesit:
Narezat zavit do bloku pre rurku olejoveho filtra - 3/4''-16UNF. Original je tam samotesniaci zavit UNC, ale budete radi aj za UNF zavitnik :-). Staci pouzit posledny (3.) stupen zavitniku. Bude popisane samostatne
Zo sacej strany je treba narezat do bloku zavity (M8) pre uchyt motora. Je tam len jeden. Bude popisane samostatne.

Rozvody:
do S80 su 2 druhy remena lisiaceho sa poctom zubov. 6304F a S3 (s hydraulickym napinakom/tlmicom) ma 152 zubovy, novsie bloky 6294S s mechanickym napinakom (ala VW) maju 146 zubovy. Sirka v oboch pripadoch 28mm.
Starsie verzie B6304 s 23 a 25mm remenom maju 148 zubov. Novsie s 28mm remenom maju 152 zubov (vacsie remenice). Prve rocniky S80 maju este hydraulicky napinak, novsie uz integrovanu napinaciu kladku - zalezi aky blok zozeniete, neviem ci je blok pripraveny na obe moznosti.
Vodnu pumpu pouzijem 14 zubovu. 19 zubova je uz na novsie rozvody. 14 zubova ma kazdy treti zub vynechany a je drahsia :-(

Hlava:
Vzhladom na fakt, ze stavajuca hlava, resp vacky su stavane na 21/23mm rozvody, ale blok motora uz na 28mm, zohnal som si hlavu z 960II/S90, MY 94+. Je dost mozne ze by stacili iba vymenit rozvodove kolesa, ale tuto moznost som neskumal.
S tym suvisi aj predny drziak uchytenia prislusenstva. Je nutne pouzit bud z verzie s 28mm rozvodmi, alebo ho vypodlozit tak, aby drazkovy remen pohonu prislusenstva nebol voci hlavnej remenici vyoseny. Ja som si zohnal novsi drziak.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 13 led 2020 09:41, celkem upraveno 5 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Pripravne prace:
Odmontovat zotrvacnik/flexplate - nasadec/orech typu SPLINE ale ide to aj Torx E (vnutorny). Idealna praca pre vzduchovy utahovak.-
Umyt blok motora - idealne tryskanim suchym ladom, ktory ma urcite kazdy poruke :-D
Povolenim hydraulickeho napinaku zhodit rozvodovy remen.
Odmontovat veko ventilov, vybrat vacky a hydrostely.
Nakoniec odmontovat hlavu - skrutky uvolnovat v kruzniciach smerom od vonkajsich. Tj opacne ako pri utahovani.
Usadit motor na stojan.
Vypustit olej, aj z filtra.
Demontovat predny silentblok aj s drziakmi, spodny kryt prednej remenice.
Demontovat vanu vratane sacieho kosa. Sroby odlozit, pripadne zrenovovat - nazinkovat. M7x20/30/40/80/100 DIN 6921 bohuzial v obchode nekupite...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Urvanej »

Pěkné, držím palce! :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Po dlhom case zasa pokracovanie.
Rozvody:
Tie, urcene pre S80 nie su velmi pouzitelne. Problem je hlavne s vodiacou kladkou. S80 ma tuto kladku uchytenu na opracovanom naliatku z bloku motora, U 960 je na kladka integrovana na trojuholnikovej podlozke a tato sa upevnuje dvoma srobmi cez spodnu cast rozvodoveho krytu.
Navyse pri S80 je pre kladku v hlave aj vyfrezovane vybratie, co na hlave z 960 dost chyba...
Pouzitie rozvodov na 960II (28 mm) tiez nie je bez problemov, ale su vyrazne mensie ako skusat pouzit rozvody z S80. Jedine co treba, tak je nutne odstranit (zarovnat do roviny) spominany vystupok pre uchytenie vodiacej kladky. Tento vystupok vytlaca spodny kryt rozvodov a sposobuje jednak velmi stazene nasadzovanie jeho prednej casti a za druhe vytvara medzeru na lavej strane zlozeneho krytu (od pohladu vodica).
Bohuzial som kupil rozvody pre S80, podla cisel vyrobcu INA nie su zamenne ani napinacie kladky... Takze spat na stromy a objednam sadu na 960II MY94.
Přílohy
13A0E9E0-5515-410E-8FB8-40455DD595E0.jpeg
13A0E9E0-5515-410E-8FB8-40455DD595E0.jpeg (53.6 KiB) Zobrazeno 1111 x
96184C06-C46B-4181-AC5C-57B762F6D41D.jpeg
96184C06-C46B-4181-AC5C-57B762F6D41D.jpeg (48.54 KiB) Zobrazeno 1111 x
AAB0E3AB-B85A-4B5B-8B3E-F900E1C96CC7.jpeg
AAB0E3AB-B85A-4B5B-8B3E-F900E1C96CC7.jpeg (35.24 KiB) Zobrazeno 1111 x
2BB59B83-4D1A-4027-8174-FBD0E093FDD7.jpeg
2BB59B83-4D1A-4027-8174-FBD0E093FDD7.jpeg (38.44 KiB) Zobrazeno 1111 x
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Na rajcinu pridane foto aj s komentarmi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#7 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od volvoperformance »

Vanu tam máš jakou? Nebylo jednodušší odfrézovat část hlavy, aby vešly rozvody z S80?

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#8 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od HonzaA »

Když se podíváš na bráchovo auto,tak na něm je kombinace rozvodů z S80 a 960.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

volvoperformance píše:Vanu tam máš jakou? Nebylo jednodušší odfrézovat část hlavy, aby vešly rozvody z S80?
Vana je pochopitelne z 960, tak ako je na fotkach.
Nemam doma frezu, takze nie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Pokracovanie trelenovely s rozvodami:
S80 ma rozvody vyrazne blizsie k bloku motora ako 960. Odrazilo sa to aj na olejovej pumpe ktora nevytrca tlak nad rovinu bloku ako na 960. Pouzit rozvody z 960II a spodnu remenicu z S80 by sice slo, ale nepodpisal by som sa pod to. Remen je blizko bloku, sucha o kryty a ohyba sa na vodnej pumpe (Ta ma totiz ako jediny komponent rozvodov bocnicu proti posunu remena smerom k bloku). takze treba zohnat aj spodnu remenicu z 960II (28mm rozvody).

Kto prestavuje motor z 960II ttieto problemy nema, kto starsi (23, 25mm), moze pouzit povodne rozvody 23/25mm.
Alebo ich komplet zobrat z S80, tam je vsak problem s vodiacou kladkou (frezovanie hlavy) a mozny s remenicou vyfukovej vacky (v originale ovladana hydraulicky).
Rozvodom treba prisposobit aj vyber krytu, hlavne zadna a vrchna cast (28mm ma vacsie a hrubsie rozvodove kolesa)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 122
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha,Bratislava

#11 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od sudetak »

Já jsem nespekuloval a nechal původní hlavu z 960,olejové čerpadlo naopak zůstalo S80, ale na dal jsem tam ozubené kolo z 960-ryska nastavení ukazuje samozřejmě jinam a řemenice+přední "setrvačník" též 960. Měl jsem doma úzké rozvody,které jsem použil.
Problém nastal při zkušebním protáčení motoru rukou,kdy mi rozvodový řemen pomalu lezl k bloku.Naštěstí jsem měl starou vod.pumpu,kde bylo ozubené kolo úzké na úzký řemen.Po změření jsem zjistil,že to osazení,co drží řemen proti posunutí je o cca 2mm dále od bloku než je to na nových univerzálních pumpách a tak za pomoci malého stahováku jsem na nové pumpě to kolo o ty 2mm posunul a vše bylo ok.
A až toto všechno rozchodíš,čeká tě ještě jedna lahůdka-pokud jsi toještě nedělal! :)
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Po dlhej dobe maly posun.
Kupil som novy zadny a spodny kryt rozvodov pre sirku remena 28mm a konecne su rozvody komplet, remenica utiahnuta na moment.
Vrchny a predny kryt uz bohuzial nejdu kupit nove. Stare kryty (na 22mm) nejdu pouzit.
Přílohy
3EDD59EC-C47E-4825-B7AE-384D1E695DF6.jpeg
D2A0A460-99E1-43C2-9873-E2CE4159B82D.jpeg
938369E0-FC8B-41E0-B7BE-7F3F2F0E1626.jpeg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Odvetranie bloku S80 som zaslepil a pouzil povodnu hadicu odvetrania 960. Povodny plan bol to nejak spojit dohromady, ale nezohnal som spojky, ktore by pasovali.
Hadice davam pokial mozno nove, niesu drahe a stare su uz dost stvrdnute.
Přílohy
DECE76C4-AAA4-4722-B01C-33CD65D5C0D2.jpeg
31411D35-5218-496B-91F1-883149A15BAB.jpeg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

A teraz otazka:
Na co su na bloku B6304S3 tieto kryky ?
Přílohy
D822EF4F-6EA3-4909-9A70-23F1DF1D88C9.jpeg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#15 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj ostřik pístů
Edit: A tady máš těsnění :
https://www.skandix.de/en/search/?q=1030256
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Dik, to je pekne spravene, ze su pristupne z boku.
Btw vyzaduju nejaku udrzbu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#17 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Petr.Chrpa »

To nevím ,ale určitě by měli být průchozí přetěsňoval jsem to jen u jednoho ,protože to teklo okolo těch deklů jsou tam trysky a našel jsem ti jak to vypadá :
2002 S80 engine block parts list.pdf
(271.1 KiB) Staženo 74 x
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Dik.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Aby moje obnovene nadsenie nemalo dlheho trvania, tak som prisiel na maly problem:
Drziak prislusenstva (alternator, servopumpa, klimakompresor) z 960 ma inde diery ako blok S80. Pasuju len 2 spodne diery.
Ma niekto napad na riesenie ?
Přílohy
0CBFB320-D900-4D01-B9F8-BA7A4DBCF6E5.jpeg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#20 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od raolsa »

Jak moc to nesedí?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#21 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Dost. Diery su niekolko cm mimo.
Zaujimave ze to tu vo vlaknach o prestavbe nik nespomina. Bud mam stastie na zrovna iny blok, alebo neviem. Drziak z S80 zas nebude kompatibilny s hlavnou remenicou
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#22 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Vapik »

Nešla by udělat redukční deska a podle potřeby lehce delší řemen?

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Urcite sla, len som to nepredpokladal :-(
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 2595
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Sergej »

Tak 2,5 sroba pasuje, ostatne uplne mimo.
Přílohy
D3489D56-C490-468A-BB34-14269F62936D.jpeg
E49384DC-E33C-40C8-AC21-021BBF95EAD3.jpeg
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#25 Zastavba B6304S z S80 do 960 B6304F

Příspěvek od Vapik »

Vyrobil bych cca 12mm silnou ocelovou desku, která by to vymezila, je to pruda ale je to hratelné se základním dílenským vybavením.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“