740 D24T Motor šejdrem

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#26 740 D24T Motor šejdrem

Příspěvek od olivin »

Vsechno jsou to teorie, ani jeden z nas to auto nevidel ;-) Pokud budeme nicmene vychazet z te tvoji, a totiz ze prevodovka se nijak zasadne "odstehovat" nemuze, dovolil bych si jeste jednu uvahu. Etalon se toci po smeru hodinovych rucicek, jestli se nepletu. Dle fota je utrzeny levy silentblok. Neni mozne, ze se pri pousteni spojky cely agregat vlivem tociveho momentu dadzvedne na leve strane z utrzeneho silentbloku a v momente kdy se da auto do pohybu spande zase zpet? Vysvetlovalo by to skubnuti pri rozjizdeni. Proc nasledne i zhasne bych prisoudil klidne tomu, ze temer kazdy ridic pri "poskoceni" auta instinktivne sunda nohu z plynu.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 108
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 5
Vůz: 740 GLE Diesel
Bydliště: Praha 5

#27 740 D24T Motor šejdrem

Příspěvek od michalnavratil »

olivin píše:Vsechno jsou to teorie, ani jeden z nas to auto nevidel ;-) Pokud budeme nicmene vychazet z te tvoji, a totiz ze prevodovka se nijak zasadne "odstehovat" nemuze, dovolil bych si jeste jednu uvahu. Etalon se toci po smeru hodinovych rucicek, jestli se nepletu. Dle fota je utrzeny levy silentblok. Neni mozne, ze se pri pousteni spojky cely agregat vlivem tociveho momentu dadzvedne na leve strane z utrzeneho silentbloku a v momente kdy se da auto do pohybu spande zase zpet? Vysvetlovalo by to skubnuti pri rozjizdeni. Proc nasledne i zhasne bych prisoudil klidne tomu, ze temer kazdy ridic pri "poskoceni" auta instinktivne sunda nohu z plynu.
Přátelé tak problém vyřešen. Evidentně utržené oba dva silentbloky, a k tomu ještě prasklá nápravnice. Těžko říct co bylo dřív. K tomu si to ještě sedlo na elektriku a málem to na dílně chytlo. Takže nové silentbloky, zavařená nápravnice, přeizolované kabely a už to zas vesele jezdí!
Přílohy
WhatsApp Image 2019-05-20 at 09.59.56.jpeg
WhatsApp Image 2019-05-20 at 09.59.56.jpeg (65.06 KiB) Zobrazeno 278 x
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.00.jpeg
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.00.jpeg (60.54 KiB) Zobrazeno 278 x
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.12.jpeg
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.12.jpeg (48.7 KiB) Zobrazeno 278 x
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.18.jpeg
WhatsApp Image 2019-05-20 at 10.00.18.jpeg (36.87 KiB) Zobrazeno 278 x
_________________
2020 S60 T5 R-Design Daily Driver | 1994 940 2.3 Turboooooooooooooooo za pětadvacet | 1996 Volkswagen T4 California Exclusive

Bylo: 1997 V70 P80 2.5 125kW Beater | 1994 940 2.3i Romanian Wind | 1987 740 GLE TD Gumbalkan Special
| 1997 V40 T4 BSR (ha) Stage 3 (ha ha) 160 kW (ha ha ha) Gumbalkan Grand Prix Endurance Special | 2004 V70R AWD Cosmos Blue Metallic 221 kW | 1999 V70 I. 2.4i 103kW; | 1999 Saab 9-3 SE 2.0 Turbo | 147kW | 1998 C70 2.5T 142kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 740 D24T Motor šejdrem

Příspěvek od Sergej »

Dieslovu napravnicu som musel zosilnovat navarenim pasoviny, odvtedy drzi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“