Rezonance při určitých otáčkách motoru

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#26 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od Nimrod »

aha. no, uvidím, až mi na to zbydou nějaký finance, jestli se mi také poštěstí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od Sergej »

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#28 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od tomasss »

HonzaA píše:Pro B204FT je správné číslo dílu 3514668 a už se nevyrábí. Nevím, jakej je rozdíl oproti běžnému 1328900 (stále k mání i v originále). Když by byl v rozměrech, je to špatný...
Jen abych doplnil...rozdil je v tom, ze 3514668 je o cca 3.7cm vyssi nez 1328900. To znamena, ze kdo ma jako original ten vyssi, ma v zasade nekolik moznosti:
- snizit silentbloky motoru tak, aby cela soustava motor-prevodovka byla zase rovne a uhly na kardanu jako puvodne. Hydro silentbloky jsou pro b204ft vyssi nez klasicky, mozna by tedy stacilo je vymenit za hydro klasiku (nezkousel jsem)
- osadit 1328900 a rozdil dohnat vlozenim nejaky tlusty podlozky mezi silentblok a prevodovku, pak ale nebude stacit delka steftu v prevodovce => osadit delsi steft (na prvni pohled myslim ze by mohlo fungovat)
- osadit 1328900 a drzak upravit aby ten silentblok byl vys. Pak by i puvodni steft stacil. Mozna by nekdo mohl vytisknout mezikus na 3d tiskarne....
- co je zajimavy a obzvlast mne dneska potesilo je to, ze vyskova poloha kontaktni plochy silentbloku na prevodovce M46 je presne o 3.5cm vys nez ta sama plocha u M90. Jinymi slovy, kombinaci M46 a vysokeho silenbloku 3514668 by melo byt mozne zamenit za kombinaci M90 a nizkeho silentbloku 1328900. Tech par milimetru pak uz nebude problem dohnat podlozkovou procedurou...

Obrázek

Obrázek
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

imrija
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 544
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

#29 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od imrija »

Tak to vypadá, že silentbloky mám všechny ještě kupodivu ucházející. Nicméně to vypadá, že ten hluk bude způsobený výfukem. Mám ten výfuk velice skromně řešený a navíc je děravý jak prase. A dost se to zhoršilo, do tlumiče už je vidět.

Snad na B230G někde potřebné díly seženu :-)
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#30 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od Nimrod »

tak 3514668 se už fakt nevyrábí. pan snopek z mach motors psal i do volva a po týdnu čekání zamítavá odpověď. fakt ty díly na 16v dvoulitry pomalu ale jistě mizí z nabídky volva...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#31 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od tomasss »

Takovejch veci ja spousta, nedavno jsem zjistil ze ta plastova krabice na odvetravani klikovky (PCV) se uz taky na 16v dvoulitra nedodava. Nicmene porad jsou to veci u kterejch s relativne malou davkou tvorivosti lze vymyslet reseni, at uz s pouzitim oem dilu nebo nejakejch lepsich...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#32 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od Nimrod »

a pak tu máme výfukové ventily, pístní kroužky, písty, silentbloky motoru a kdoví co ještě... fakt je toho už celkem dost a seznam se jak vidno neustále rozšiřuje
řešit se dá všechno, otázka ale je, kolik pak to řešení stojí a na kolikátý pokus se to povede dostatečně kvalitě
ber to spíš jako povzdech nad politikou volva, než cokoli jiného
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od Sergej »

Nimrod píše:tak 3514668 se už fakt nevyrábí. pan snopek z mach motors psal i do volva a po týdnu čekání zamítavá odpověď. fakt ty díly na 16v dvoulitry pomalu ale jistě mizí z nabídky volva...
Tak to som kupil jeden s poslednych...
Uplne posledne som vykupil hadice k chladicu oleja. Bohuzial som nestihol kupit hadicu k ventilu volnobehu... A nejde ani poriadne vyskladat.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 27
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: VOLVO 760 90'

#34 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od djigelit »

Sergej píše: 14 dub 2019 20:06 3514668 som pred rokom kupoval za ludovych 1184,-.
Vizualne je silentblok podobny tomu pre AW30-43, ale nie je zamenny (teda mozno je, neskusal som, ale obj. cislo ma ine). Ten pre AW30-43 sa uz nedodava, ale v US idu kupit jeho nahrady. Tu ti skusia podstrcit silentblok pre AW71...
Jelikož sem už byl trochu v koncích, vyzkoušel sem to. Číslo dílu: 1366462 Zde je výsledek. Sedí to, akorát mi to teda příjde nějáký měkký, ale bohužel nemám srovnání. Ideálně jestli někdo nemá v šuplíku zdravej původní? :)
Kupoval jsem to na Amazonu zde: https://www.amazon.com/gp/product/B00BDVIZD4/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1 vyšlo to na 1000kč i poštovným. Snad jsem nekoupil poslední kus :ryba: ale mívaj to i jinde.
20201027_182958.jpg
20201027_182958.jpg (66.92 KiB) Zobrazeno 895 x
20201027_184334.jpg
20201027_184334.jpg (76.18 KiB) Zobrazeno 895 x
20201027_191600.jpg
20201027_191600.jpg (73.62 KiB) Zobrazeno 895 x
_________________
JE: Volvo 760GLE 90' B204FT M46 140KW
Volvo S60 04' 2.4i

BYLO: Tatra 613-3, 86'

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#35 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od FrantaB »

Máte někdo prosím aktuální poznatky, čím to řešit u kombinace D24TIC+M90? Měl by to být silentblok 1328900
https://www.skandix.de/en/spare-parts/drive-train/transmission/transmission-mounting/mounting-transmission/1000683/

Ale pro jistotu se ptám. Až polezu pod auto na tuhle práci, budu toho dělat víc a chci se vyhnout překvapení...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#36 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od vityjan »

Mě pro stejnou kombinaci pasoval dobře :wink:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#37 Rezonance při určitých otáčkách motoru

Příspěvek od FrantaB »

Díky :)
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“