Utěsňovač chladiče

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#1 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Zdravím, mám dotaz. Máte někdo zkušenosti s malým únikem kapaliny z chladiče vody?
Zda jste někdy zkoušeli takovou tu tekutinu - utěsňovač chladiče a zda můžete doporučit?
Jedná se mi o to, aby to neudělalo nějakou paseku v motoru a zda to funguje?

Díky za rady.
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

smolda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1136
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Turnov
Vůz: 745 TIC

#2 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od smolda »

Nějaký díry to zadělá, nicméně může ti to ucpat topení nebo kdovíco ještě... Jenže co čekat od jakéhokoliv dočasného řešení - to je stejný jako s těmi rychloopravovači defektů pneu - nastříká to vnitřek nějakou pěnou která se odstředivou silou dostane do díry a tam vytuhne, ale už máš plnou pneu sajrajtu...

Jinak u 850 použito a dál jsem to neřešil a už je to dva roky možná víc.. ani ve vodě žádný blitky, ale motor zevnitř jsem neviděl.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od peter cz »

Zkoušel jsem utěsňovač od Wynnsu na lehce rosící chladič - pomohlo, žádných vedlejších účinků jsem si nevšimnul.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#4 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já na minulem autě nalil od Valvoline. A utěsněno do 5 min a jezdil jsem s tím 3 roky. Pak jsem auto prodal a možná jezdí dodnes.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 837
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Bělov

#5 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Chlapi díky. Mám do chladiče napojené totiž aj trubky z automat. Převodovky, tak jsem se raději zeptal, aby to tam něco nepojebalo..
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#6 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Je to toto.

https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-flush-350-ml/

mě to teklo doslova čurkem, a tohle jako jedinné pomohlo velice spolehlivě a hlavně chladička byla i po těch 3 letech krásně čistá.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12053
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Urvanej »

Jseš si jist? Ten odkaz je na čistič,to by mu díru nezalepilo, ale naopak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#8 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Sorry, změnily balení. Mám doma ještě prázné balení a vypadá stejně jako jsem dal první odkaz.

TAk je to toto.

https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-300-ml/

a tohle je to co mám

https://aditiva.heureka.cz/valvoline-radiator-stop-leak-350-ml/recenze/
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Zajsoft »

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#10 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Arkaz »

Ja ti nevim. Mne tiez trochu slzi chladic odkedy som zrazil srnku asi praskol pri kraji ako je ta umela hmota ale kedse chladic stoji cca 100€ radsej ho vymenim za novy ako tam liat nieco co to sice mozno utesni ale uz sa toho z chladiaceho systemu nezbavis.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Zajsoft »

By me zajimalo, zda to pripadni mudrlanti nekdy pouzily, nebo pouze (jak predpokladam) mudruji...
Ono je treba rozlisovat, ruzne "pevne" smesi, ktere dokazali opravdu klidne ucpat i treba pomalu palcovou trubku,
nebo pak tyhlecty tekute bez pevne slozky.

Jinak dneska ho uz davam automaticky po cisteni/proplachu, zaroven s kondicionerem, jako prevenci,
proc cekat az pripadne nekde neco zacne tect/prolinat, kdyz to clovek muze podchitit hned jak to pripadne zacne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#12 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Pokud najdu foto, dolozim důkaz.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

pavel.2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 416
Registrován: 12 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 10

#13 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od pavel.2 »

Zajímavé , proč to nikdo neřeší vlastnost chladící kapaliny, přitom by mohlo stačit změřit PH , to všichni řeší jakou barvu použít.
To brzdovku, tu většina hlídá nebo hned vymění.
Ale super dnes zajdu pro PHmetr a uvidím co naměřím
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Zajsoft »

pavel.2 píše:Zajímavé , proč to nikdo neřeší vlastnost chladící kapaliny, přitom by mohlo stačit změřit PH , to všichni řeší jakou barvu použít.
To brzdovku, tu většina hlídá nebo hned vymění.
Ale super dnes zajdu pro PHmetr a uvidím co naměřím
Barva je v dnesni dobe nesmysl... G12++, nebo jeste lepe G13 muze clovek vicemene do aut kolem 2000 a mladsich nalejt do vseho...
A jinak nejrozumejsi je kapalinu proste jednou treba za 5let vymenit, protoze vzdy tam proste uz bude nejakej kal, mastnoty, etc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jarda.JM
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 523
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

#15 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od Jarda.JM »

Použil jsem utěsňovač na malý průsak. Chladící kapalina unikala "příležitostně". Chvilku ( zhruba půl roku) byl pak klid a po dalším půl roce to bylo jak na začátku. Teď v zimě se únik zhoršil natolik, že chladič půjde ven. V mém případě předpokládám, že největší vliv má střídání teplot. Před tím stálo auto v garáži a v zimě moc nejezdilo, teď stojí venku a jezdí několikrát denně. Každopádně myslím že utěsňovač není dlouhodobé řešení.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 Utěsňovač chladiče

Příspěvek od raolsa »

Nevím jak jsou na to utěsňovače dnes, ale kdysi nám na dílnu přijel chlapík, že mu trochu rosí chladič tak jestli to pomůže, přivezl si něco od Würthu. Tak jsme to tam nalili a chlapík po týdnu přijel, že je to v pohodě a že chladič neteče. To bylo na konci léta.
No a pak se objevil na dílně někde v prosinci, že mu auto přestalo topit.
Skončilo to výměnou radiátoru i chladiče, páč oba byly totálně ucpaný tím utěsňovačem. :ROFL:
Takže za mě, radši vyměnit chladič, než do toho lít nějaký sajrajt.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“