Mam nemocný trubky na Kájovi a potřebujou výměnu.
Nemáte někdo kontakt, neumíte, nevíte neznáte?
Mam nějaký jetý (ta prasklá, nejdelší, mi samozřejmě chybí), ale rád bych všechny nový, ale nemam nejmenšího šajna kde. Taky mam podezření, že saugdiesel bude mít jiný než turbo verze kvůli pořadí na čerpadle a znásiňovat se mi to nechce.
Story z pozadí:
Dycky po otevření haubny sem měl mokrej vstřik č.2 a tak sem ho chudáka dotahoval a dotahoval a furt byl stejně mokrej. Až dneska, když sem koukal na motor v chodu sem si všiml, že mam prasklou trubku k 1. vstřiku, která na druhej vstřik krásně cáká. Inu řekl sem si, že sem blbej, že sem si toho nevšiml. Koukal jsem na to znova za 10 minut a už nic necákalo. Ta svině se normálně dycky "zatáhla" když sem do motoru koukal a jak sem zavřel haubnu, tak zase začala téct. Tvl jak citlivost na světlo, asi jí tam přidělám žárovku, aby tam bylo světlo furt
Naftové trubky na D24 v atmosféře???
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Trubky D24/D24T su zamenne z T na hladky, naopak prekaza trubka na 5. vstreku (pripadne aj 6.), ktora je inak tvarovana kvoli pretlakovemu ovladaniu cerpadla. Trubky sa vyrabaju klasickym pertlovanim, je ale nutne dodrzat dlzku, vzdy 2 trubky su rovnako dlhe.
Nejake trubky mam doma samostane ked by si nenasiel.
Nejake trubky mam doma samostane ked by si nenasiel.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Děkuji za cenné info o tej záměně. Já podlehl myslné informaci, že záměnné nejsou a vyměnil jsem 6 trubek z TIC za 5 trubek z atmo a samozřejmě ta co mi teď praskla mi chybí. Zkusim to směnit zpátky.
Díru mám v tej na 1. vstřik + na 6. už byla za předchozího majitele vařená.
Primárně bych chtěl všechny nový, když se nezadaří, zkusím lovit.
Mohl by ses trochu rozepsat k tej stejnej dýlce trubek? Vůbec tomu nerozumim, proč to tak platí.
PS: nový u volva na 1.-5. válec kus za 1300,-. Na 6. už nemaji.
Díru mám v tej na 1. vstřik + na 6. už byla za předchozího majitele vařená.
Primárně bych chtěl všechny nový, když se nezadaří, zkusím lovit.
Mohl by ses trochu rozepsat k tej stejnej dýlce trubek? Vůbec tomu nerozumim, proč to tak platí.
PS: nový u volva na 1.-5. válec kus za 1300,-. Na 6. už nemaji.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Tak tuta firma umí cokoliv. Mailem se pošle:
1) rovná délka trubek (protahuje se jima vlasec)
2) šroubení na obou stranách (jaký klíč na matce a jakej závit, který bývá prý různý na každém konci vstřik/čerpadlo)
3) foto koncových pertlů
Podle toho oni trubky vyrobí a koncovej uživatel si je naohýbá svépomocí. Trubky používají 6mm vnější průměr, 2mm vnitřní do tlaku 120MPa (etalon má max 17MPa). Vychází cca 250 kus. Povídal, že používají trochu měkčí materiál než se používal dřív, který není tak náchylný k praskání při vibracích, který ty motory mívají.
Tož sem rád, že mam řešení, když všechno ostatní selže. Otázka je, zda to neudělat pořádně a nevzít je tam komplet a neřešit kraviny s použitým originálem.
1) rovná délka trubek (protahuje se jima vlasec)
2) šroubení na obou stranách (jaký klíč na matce a jakej závit, který bývá prý různý na každém konci vstřik/čerpadlo)
3) foto koncových pertlů
Podle toho oni trubky vyrobí a koncovej uživatel si je naohýbá svépomocí. Trubky používají 6mm vnější průměr, 2mm vnitřní do tlaku 120MPa (etalon má max 17MPa). Vychází cca 250 kus. Povídal, že používají trochu měkčí materiál než se používal dřív, který není tak náchylný k praskání při vibracích, který ty motory mívají.
Tož sem rád, že mam řešení, když všechno ostatní selže. Otázka je, zda to neudělat pořádně a nevzít je tam komplet a neřešit kraviny s použitým originálem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13036
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#5 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Vem je tam komplet a budeš mít klid.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Co som pozeral tak 1. a 2., 3. a 4., a 5. a 6. (alebo 1. az 3. a 4. az 6. uz je to davno )trubka maju rovnaku dlzku. A predaval som trubku jednemu odtialto z fora, ktoremu praskla trubka na 5. alebo 6. vstreku, a nahradil ju trubkou z 1. vstreku. Vysledkom bolo ze motor isiel nepravidelne - valce sa hadali medzi sebou. Po vymene za spravnu dlzku je vraj vsetko OK.
Mne osobne to pride ako konina, ale zas nemam dovod neverit tomu co mi pisal.
Mne osobne to pride ako konina, ale zas nemam dovod neverit tomu co mi pisal.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12078
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Naftové trubky na D24 v atmosféře???
Tak se mi vrátila moje bejvalá sadička jetejch trubek a zatim dobrý.
Trubky jsou originálně chycený xobě na třech místech. Tak se snad jen tak neuklepou. Tyhle vydržely 400tkm, tak uvidíme.
Trubky jsou originálně chycený xobě na třech místech. Tak se snad jen tak neuklepou. Tyhle vydržely 400tkm, tak uvidíme.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek