Chlapci, nenapadne někoho jak se nějak "efektivně" dostat do nedobytného kufru sedanu 760GLE ´82 ?
Mám k auto jenom jeden klíč - předpoklám servisní - nejde nacpat ani do gloveboxu ani do nádrže ani do to zpropadeného víka kufru ... při odemykání centrálem se v tom zámku sice cosi děje (cvakne a odjistí se ta "placička") nicméně víko se neodjistí ...
Rád uvítám jakoukoliv radu - i třeba : "rozmlať světlo, strč tam ruku a zatáhni za to tamto"
Já do toho kufru celkem potřebuju
Díík
760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: 4xVOLVO, 15xSKODA, 1xGAZ 21, 3xFIAT :-)
- Bydliště: Bánov /UH/
#1 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
_________________
no driving licence ...
no driving licence ...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
NEchci strašit, ale do devítky (co sem měl na ND) sme lezly tak, že se pod SPZ vystříhla díra do plechu, jinak jsem nebyl schopnej se tam dostat ani za zlatý prase. Měl sem zámek v poloze odemčeno a stejně to nešlo.
Světlo ti moc nepomůže, protože zevnitř je to celkem zakapotovaný.
Nevim zda by nešlo hrubou silou přemoci zámek. Na to musí někdo chytřejší.
Světlo ti moc nepomůže, protože zevnitř je to celkem zakapotovaný.
Nevim zda by nešlo hrubou silou přemoci zámek. Na to musí někdo chytřejší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: 4xVOLVO, 15xSKODA, 1xGAZ 21, 3xFIAT :-)
- Bydliště: Bánov /UH/
#4 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
dík .... zkusím to dle návodu Jenom jsem zapomenul napsat, že mám za sedadlem pitomou bombu LPG Ale tu klidně zničím - stejně budu ten plyn kuchat pryč...
_________________
no driving licence ...
no driving licence ...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
Tak jí nenič v autě se zavřenym kufrem, abys nelítal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
#6 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
no, zase případný výbuch by mohl vyřešit ten zavřený kufr...Urvanej píše:Tak jí nenič v autě se zavřenym kufrem, abys nelítal.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 760 GLE - jak se dostat do zamčeného kufru
Nedestruktivně dost těžko, taky sem si stim užil, zámek se mi zašprc zrovna když sem měl v kufru narvaný čtyři zimáky , ale nakonec se mi to podařilo pomocí vrglaní klíčem a klepaní odjistit...
Každopádně nejjednoduší asi bude, dle toho návodu, zajít do obchodu a nechat podle toho záložního klíče udělat klíč normální,
pak odemikat způsobem otočit klíč doprava, zmáčknout a otevřít
Každopádně nejjednoduší asi bude, dle toho návodu, zajít do obchodu a nechat podle toho záložního klíče udělat klíč normální,
pak odemikat způsobem otočit klíč doprava, zmáčknout a otevřít
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek