940 nové TURBO-problem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 940 nové TURBO-problem
Cau, tak jsme po pridreni turba na B230ft nechali turbo zrepasovat a namontovali do auta.Zatah je o poznani lepsi, nez byl.Je to opravdu rozdil.Nicmene, pri plnem seslapnuti pedalu plynu zacne kolem 4000 otacek auto cukat a jakoby se pridusi (jakoby tah-nic-tah-nic-tah...), po lehkem uvolneni je vse ok.Nejaky napad?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#2 940 nové TURBO-problem
Kolik ti plní?kubavlc píše:Cau, tak jsme po pridreni turba na B230ft nechali turbo zrepasovat a namontovali do auta.Zatah je o poznani lepsi, nez byl.Je to opravdu rozdil.Nicmene, pri plnem seslapnuti pedalu plynu zacne kolem 4000 otacek auto cukat a jakoby se pridusi (jakoby tah-nic-tah-nic-tah...), po lehkem uvolneni je vse ok.Nejaky napad?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#3 940 nové TURBO-problem
cca neco ke trem ctvrtinam stupnice.exkatne zmereno to nemam.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#4 940 nové TURBO-problem
a ručička nekolísá??Zkontroluj si všechny podtlaky a drátykubavlc píše:cca neco ke trem ctvrtinam stupnice.exkatne zmereno to nemam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 940 nové TURBO-problem
Tak uz to pak asi neukrmi palivo, co regulator tlaku na liste u turbomotoru? Nevim, jak je to tam resene, ale neco tam byt musi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#6 940 nové TURBO-problem
Tak a je vyreseno...vcera fouklo tesneni pod hlavou (nejspis)...takze problem ne uplne stoprocentniho zatahu budu resit po jeho vymene...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#7 940 nové TURBO-problem
Tak situace postoupila...k moji spokojenosti nakonec.Takze potom, co jsme vymenili turbo, ktere zacalo foukat znatelne vice, nez kdy predtim, se odporoucelo tesneni pod hlavou.Nastesti se nic tak strasneho nestalo.Po sundani hlavy se z vymeny tesneni stala generalka hlavy (castecne podpalene ventily, gufirka atd.) Takze vcera jsem si to vyzvednul a je to teda parada.Nikdy to takhle jeste nejelo.V souvislosti s opravou se zjistilo jeste nasledujici: poskozeny chobot na sani hned za airboxem (mel diru jako krava a celkove mu ten olej asi nedelal dlouhodobe dobre, takze uz byl "papirovy".....) a odfoukla svorka na hadicce, co dela podtlak k odvetrani karteru.
Jizda na LPG je teda dost divna zatim.Kolem 3500ot to zacne kuckat a kolem 4200ot. se to chytne a zacne to tahnout az prekvapive pekne.Takze to musim jeste dotahnout.Doufam, ze uz se ted v HLpropanu nesetkam s odpovedi, ze to seridit nejde, protoze ten mototr ma nalitano a je vlastne v pr...i.Takze jsem o tricitku lehci, ale mam od vcerejska dobrou naladu.
Jizda na LPG je teda dost divna zatim.Kolem 3500ot to zacne kuckat a kolem 4200ot. se to chytne a zacne to tahnout az prekvapive pekne.Takze to musim jeste dotahnout.Doufam, ze uz se ted v HLpropanu nesetkam s odpovedi, ze to seridit nejde, protoze ten mototr ma nalitano a je vlastne v pr...i.Takze jsem o tricitku lehci, ale mam od vcerejska dobrou naladu.
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#8 940 nové TURBO-problem
Buď rád,že máš dobré svody.kubavlc píše:Tak situace postoupila...k moji spokojenosti nakonec.Takze potom, co jsme vymenili turbo, ktere zacalo foukat znatelne vice, nez kdy predtim, se odporoucelo tesneni pod hlavou.Nastesti se nic tak strasneho nestalo.Po sundani hlavy se z vymeny tesneni stala generalka hlavy (castecne podpalene ventily, gufirka atd.) Takze vcera jsem si to vyzvednul a je to teda parada.Nikdy to takhle jeste nejelo.V souvislosti s opravou se zjistilo jeste nasledujici: poskozeny chobot na sani hned za airboxem (mel diru jako krava a celkove mu ten olej asi nedelal dlouhodobe dobre, takze uz byl "papirovy".....) a odfoukla svorka na hadicce, co dela podtlak k odvetrani karteru.
Jizda na LPG je teda dost divna zatim.Kolem 3500ot to zacne kuckat a kolem 4200ot. se to chytne a zacne to tahnout az prekvapive pekne.Takze to musim jeste dotahnout.Doufam, ze uz se ted v HLpropanu nesetkam s odpovedi, ze to seridit nejde, protoze ten mototr ma nalitano a je vlastne v pr...i.Takze jsem o tricitku lehci, ale mam od vcerejska dobrou naladu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#9 940 nové TURBO-problem
Martinopel: jak to prosím myslíš? Jakože je štěstí, že neodesly?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 940 nové TURBO-problem
Rady praskaju.kubavlc píše:Martinopel: jak to prosím myslíš? Jakože je štěstí, že neodesly?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#11 940 nové TURBO-problem
Aha, dík za info....
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 940 nové TURBO-problem
No a? Tak praskaji,nic co nejde zavařit.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 940 nové TURBO-problem
Az prasknou, tak bych misto vareni litiny resil spis nejakej peknej custom nerez
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#14 940 nové TURBO-problem
a proc? Vari se to pekne a vydrzi to dlouho...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#15 940 nové TURBO-problem
Tim si prave nejsem tak jist..Sarkasmic píše: vydrzi to dlouho...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 620 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 6 Odpovědi
- 874 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju
-
- 4 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomasss
-
- 12 Odpovědi
- 3620 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bakes
-
- 27 Odpovědi
- 2998 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci