D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Ondra. »

Mám problém když jedu s D24TIC EGR delší chvíli ustálenou rychlostí tak začne trochu vynechávat zátah, auto začne trochu, ale citelně škubat. Přestane to při jakýkoliv změně polohy plynovýho pedálu, stačí ubrat nebo přidat a přestane to.. kde začít hledat???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#2 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:Mám problém když jedu s D24TIC EGR delší chvíli ustálenou rychlostí tak začne trochu vynechávat zátah, auto začne trochu, ale citelně škubat. Přestane to při jakýkoliv změně polohy plynovýho pedálu, stačí ubrat nebo přidat a přestane to.. kde začít hledat???
Silentbloky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#3 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od trapiz »

palivovej filtr.. :D
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Ondra. »

divny na tom je ze kdyby to byl palivak tak to cuka hlavne pri plnym knedliku prece? Kdyby to byly silentbloky tak by ten motor houpal s autem hlavne na volbeh ne? Tohle je jako kdyby vynechaval tah... Ale jakoukoli korekci plynu to zmizi...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#5 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:divny na tom je ze kdyby to byl palivak tak to cuka hlavne pri plnym knedliku prece? Kdyby to byly silentbloky tak by ten motor houpal s autem hlavne na volbeh ne? Tohle je jako kdyby vynechaval tah... Ale jakoukoli korekci plynu to zmizi...
Silentbloky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#6 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Renoš »

Tak u mě se to děje přesně při rychlosti 90 km v hodině pod nebo přes ne.Tak že?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#7 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od trapiz »

no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3674
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#8 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od yoby »

trapiz píše:no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
a ty wole, to je maso :lol:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

#9 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Renoš »

yoby píše:
trapiz píše:no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
a ty wole, to je maso :lol:
To je ono. :roll:
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#10 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od trapiz »

copak se ti Yoby nezda ,je to možné a mam to viskoušené, a že neporadiš když seš tak zběhlej?...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12085
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Urvanej »

yoby si nepamatuje nebo nečetl, že si tu kdysi psal, že si dysgrafik.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#12 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Ondra. »

konkretni rychlost nemam overenou je to zkratka kdyz drzim delsi chvili plynovy pedal ve stejne poloze.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#13 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od trapiz »

aha ,.. no nevim pakuž jedine to EGR ventyl to je ten turbo ventyl že by to bylo ucpaný ,nebo pak přeskouše vstřiky jestli práší,nebo filtry ,čerpadlo jestli dava spravný tlak,..?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#14 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od VanThomas »

Nehledal bych složitosti tam kde nejsou, etalon je primitivnost. Padly tu silentbloky, pokud jsou v pohodě, na 99% bych hledal závadu v čerpadle...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#15 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od trapiz »

že by nedavalo spravný tlak , a nebo by nerozprašovali spravně vstřik a kapali by...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#16 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Ondra. »

EGR mám zaslepenej, vstřiky a čerpadlo nechám zkontrolovat, filtry vyměním s dalším olejem :)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#17 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od LukyKolin »

Ondra. píše:EGR mám zaslepenej, vstřiky a čerpadlo nechám zkontrolovat, filtry vyměním s dalším olejem :)
Káre,ten Wolfsburgskej pump na hovna Tě jednou zničí :-)

Nemáš zasejc trošku obrácenej postup?

Vyměň ihned filtr za dvě stovky, pak vlez pod auto s trubkou a zkontroluj silentbloky a pak až tahej ven čerpadlo
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 4737
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#18 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od Ondra. »

vole na ty filtry cekam to snad vis :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 210
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

#19 D24TIC při ustálené jízdě začne cukat

Příspěvek od LukyKolin »

Ondra. píše:vole na ty filtry cekam to snad vis :D
Ach so
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“