D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#1 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Urvanej »

Chlapi mam dotázek k D24 v sedmě. Je možný, že utíká pára netěsnícim víčkem nádobky, který tim pádem neumožní natlakování okruhu? Mizí mi voda a podezřívám právě to víčko, že se mi to tudy odpaří. Po jakkoliv dlouhý jízdě víčko tak jako popískává a po povolení víčka žádnej tlak.
Přidruženej problém a vodítko: teploměr zůstává ve cca třetině, termostat nový. Jediný kdy se vydal na správné místo kolmo nahoru a neochvějně zůstával na místě bylo, když mi ubyla voda a byla prázná nádobka. V tu chvíli ručička ukazovala správně, jen to občas netopilo.
Prostě opět mi to hlava nebere.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 91
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Šluknovsko
Vůz: V70XC, I a II.gen

#2 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od tirika »

Na motorce jsem měl podobnej problém a voda mi pro změnu utíkala do expanzky,která je níž. Starý víčko netěsnilo a protože je umístěný na nejvyšším místě chladicího systému,tak voda tekla prostě přepadem a po naplnění expanzky ven....Po výměně víčka vše šlape,jak má.
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#3 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Sarkasmic »

tak tak,těsnící víčko je základ,pokud ohrejes motor,tak tam tlak bejt musi,jinak ti to blyje vodu vrchem. A pozor-unik muze byt natolik malej,že se to stihne odpařovat rychlejc než kapat... Kolik ti mizí? Budík v cca třetině a novej termostat neznamená že je termostat dobrej! Hod ho do vody a pozoruj kdy otevre... A pak ještě čidlo teploty v hlave...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 99
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

#4 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Richardz »

Víčko pro Etalon mám. viz Předmět příspěvku: Re: divný zvuk při brzdění
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Urvanej »

Chlapi díky. Termostat je ok, neboť i ten původní byl ok a projevoval se stejně. Testováno vařením.
Víčka mám, ale nevím zda na tom nebudou stejně.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 29 úno 2012 11:38, celkem upraveno 2 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#6 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Ondra. »

Urvanej píše:Chlapi díky. Termostat je ok, neboť i ten původní byl ok a projevoval se stejně. Testováno vařením.
Víčka mám, ale nevím zda na tom nebudou stejně.
kup nový u kučery nestojí ranec a když budeš objednávat dej vědět potřeboval bych maličkost :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12086
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#7 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde

Příspěvek od Urvanej »

Takže voda přestala mizet s identickým víčkem sama od sebe. Přesto jsem víčko vyměnil a taky už nemizí.
Nicméně teplota se stále houpe. Fakt budu muset asi vyměnit čidlo, protože nic jinýho už cestou neni.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“