Chlapi mam dotázek k D24 v sedmě. Je možný, že utíká pára netěsnícim víčkem nádobky, který tim pádem neumožní natlakování okruhu? Mizí mi voda a podezřívám právě to víčko, že se mi to tudy odpaří. Po jakkoliv dlouhý jízdě víčko tak jako popískává a po povolení víčka žádnej tlak.
Přidruženej problém a vodítko: teploměr zůstává ve cca třetině, termostat nový. Jediný kdy se vydal na správné místo kolmo nahoru a neochvějně zůstával na místě bylo, když mi ubyla voda a byla prázná nádobka. V tu chvíli ručička ukazovala správně, jen to občas netopilo.
Prostě opět mi to hlava nebere.
D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 91
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
#2 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
Na motorce jsem měl podobnej problém a voda mi pro změnu utíkala do expanzky,která je níž. Starý víčko netěsnilo a protože je umístěný na nejvyšším místě chladicího systému,tak voda tekla prostě přepadem a po naplnění expanzky ven....Po výměně víčka vše šlape,jak má.
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
tak tak,těsnící víčko je základ,pokud ohrejes motor,tak tam tlak bejt musi,jinak ti to blyje vodu vrchem. A pozor-unik muze byt natolik malej,že se to stihne odpařovat rychlejc než kapat... Kolik ti mizí? Budík v cca třetině a novej termostat neznamená že je termostat dobrej! Hod ho do vody a pozoruj kdy otevre... A pak ještě čidlo teploty v hlave...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 99
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
- Bydliště: Mariánské Lázně
#4 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
Víčko pro Etalon mám. viz Předmět příspěvku: Re: divný zvuk při brzdění
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
Chlapi díky. Termostat je ok, neboť i ten původní byl ok a projevoval se stejně. Testováno vařením.
Víčka mám, ale nevím zda na tom nebudou stejně.
Víčka mám, ale nevím zda na tom nebudou stejně.
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 29 úno 2012 11:38, celkem upraveno 2 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
kup nový u kučery nestojí ranec a když budeš objednávat dej vědět potřeboval bych maličkostUrvanej píše:Chlapi díky. Termostat je ok, neboť i ten původní byl ok a projevoval se stejně. Testováno vařením.
Víčka mám, ale nevím zda na tom nebudou stejně.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12086
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 D24: Mizí voda, nikde díra, do motoru nejde
Takže voda přestala mizet s identickým víčkem sama od sebe. Přesto jsem víčko vyměnil a taky už nemizí.
Nicméně teplota se stále houpe. Fakt budu muset asi vyměnit čidlo, protože nic jinýho už cestou neni.
Nicméně teplota se stále houpe. Fakt budu muset asi vyměnit čidlo, protože nic jinýho už cestou neni.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek