940 netopi
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 940 netopi
Cau potrebuju jen rychlou radu, konzultaci....
rano pri -18 jsem v pohode nastartoval...rucicka teploty se podezrele rychle dostala na stred stupnice, ale auto netopilo...jel jsem teda asi 30 km do prahy, rucicka porad na stredu, ale topeni porad nic.Dolil jsem litr nemrznouci kapaliny a auto teda dost neochotne zacalo topit, po chvili jizdy rucicka klesla na ctvrtku...topilo.Ted to topi, ale rucicka tak nejak kolisa mezi ctvrtkou a pulkou stupnice...
Termostat?
rano pri -18 jsem v pohode nastartoval...rucicka teploty se podezrele rychle dostala na stred stupnice, ale auto netopilo...jel jsem teda asi 30 km do prahy, rucicka porad na stredu, ale topeni porad nic.Dolil jsem litr nemrznouci kapaliny a auto teda dost neochotne zacalo topit, po chvili jizdy rucicka klesla na ctvrtku...topilo.Ted to topi, ale rucicka tak nejak kolisa mezi ctvrtkou a pulkou stupnice...
Termostat?
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 940 netopi
Kdypak si naposledy měnil nemrzku? Může bejt už stará a zgelovatělo ti to v topení a pumpa to neprotlačila.
Kolísání v těchto mrazech může bejt v klidu tím, jak topíš, protože topení sežere všechno přebytečný teplo, takže bych s termostatem tak nespěchal.
Kolísání v těchto mrazech může bejt v klidu tím, jak topíš, protože topení sežere všechno přebytečný teplo, takže bych s termostatem tak nespěchal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#3 940 netopi
Bych řekl že to bylo přimrzlé až husté ,měl jsi pravděpodobmě štěstí že nebylo o nějaký ten stupeň víc
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#4 940 netopi
Prave ze nemrzka by mela byt cerstva,ca 5000 max.museli ji vymenit kdyz delali lpg...zaroven s tim jsem zjistil, ze i kdyz rucka byla na stredu pole a auto teda netopilo ani trochu, nepreplo to na plyn...to me taky teda trochu prekvapilo.kdyz zacalo topit, tak uz to preplo v poho...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5 940 netopi
Ja myslim ze si si odpovedal.kubavlc píše:Dolil jsem litr nemrznouci kapaliny a auto teda dost neochotne zacalo topit...
Z mojich skusenosti mozem povedat ze pri nedostatku uchladiacej kvapaliny prve prestane ist kurenie. Motor je nizsie ako kurenie a preto ostane zaplaveny aj ked je nadrzka (a kurenie) prazdna.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 940 netopi
NAvíc spousta "servisů" je banda píp a nemrzku vypustí a nalejou zpátky. Když máš kliku, tak ji aspoň přefiltrujou. Ověř si to, natáhni si nemrzku stříkačkou nebo hadicí a vrzni to přes noc ven, nebo do mrazáku a uvidíš jak teče... pokud bude znatelná změna v tekutosti, tak vyměnit! Případně ji dolej koncentrátem tak na -40°C.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 940 netopi
prostě si zamrzl. udela se ti tříšt a chladičem to prorveš,topením ne... To samý já dneska ráno....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 238
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#8 940 netopi
Ok díky všem...za chvíli nasedam do mašiny a jedu na prahu.tak uvidíme...
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#9 940 netopi
Nemrzku zásadně neředím.kubavlc píše:Ok díky všem...za chvíli nasedam do mašiny a jedu na prahu.tak uvidíme...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#10 940 netopi
tak to seš borec,nemrzka se ředit musí,jinak poškozuje hliník a těsnění... Pokud teda nekupuješ už naředěnou na teplotu. Koncentrát ředit musíš už z důvodu toho,že bez ředění zamzne dřív než správně naředěnej...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#12 940 netopi
A to že poškozuje hliník jsi zase vzal kde??Sarkasmic píše:tak to seš borec,nemrzka se ředit musí,jinak poškozuje hliník a těsnění... Pokud teda nekupuješ už naředěnou na teplotu. Koncentrát ředit musíš už z důvodu toho,že bez ředění zamzne dřív než správně naředěnej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 940 netopi
??? Slysim poprve, jses si tim jistej? Muze k tomu nekdo neco dodat?Sarkasmic píše:tak to seš borec,nemrzka se ředit musí,jinak poškozuje hliník a těsnění... Pokud teda nekupuješ už naředěnou na teplotu. Koncentrát ředit musíš už z důvodu toho,že bez ředění zamzne dřív než správně naředěnej...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#14 940 netopi
Pravdou je, že některé jsou neředěné do až -70 a mohou se použít samostatně, po zředění s vodou 1:1, zhruba do -38. Takže máte pravdu oba, záleží samosebou na kapalině. Některé je totiž nutno ředit, některé ne. O problémech s hliníkem jsem nic neslyšel.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 940 netopi
Jo,s tím hliníkem je to asi stejný jak s tím ředenim. Koukám,sám jsem nevedel že jsou i nemrzky které netreba ředit.... Některézase obsahují docela účiné požírače vodího šutru že nenaředěný prožerou hliník. Dneska sem si prolezl technický listy pár výropců a při stejný klasifikaci je rozdílů mrak. Tak potěš...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#16 940 netopi
Předpokládal jsem že dnes už každý používá zelenou nebo červenou nemrzku.Nepředpokládal jsem že by někdo ještě nalil starý Fridex.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 940 netopi
Zelenej fridex, G48
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#18 940 netopi
A ještě je modrá a žlutá a nevím jaká ještě. Třeba do kamionu Volvo pokud chce někdo ušetřit 10kč na litru glykolu a lije tam tyto sračky nepozná to hned ale projeví se to za pár roků, co pozoruji tak nejhůře se projevuje ta růžovo- červená. Kdo dolévá a když mu vyteče tak naplní origo Volvo zelenou nemá po miliony km žádné problémy. To se píše že se má měnit po 500tkm ale to nikdo nedělá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#19 940 netopi
+1Sarkasmic píše:Jo,s tím hliníkem je to asi stejný jak s tím ředenim. Koukám,sám jsem nevedel že jsou i nemrzky které netreba ředit.... Některézase obsahují docela účiné požírače vodího šutru že nenaředěný prožerou hliník. Dneska sem si prolezl technický listy pár výropců a při stejný klasifikaci je rozdílů mrak. Tak potěš...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#20 940 netopi
Martine,ono vubec nejde o to jestli je zelená,modrá,červená,žlutá... Záleží na výrobci. Barva je stejně jen orientační aby blbec poznal co si má koupit. Schválně si skus od pár nemrzek přečíst technický listy....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#21 940 netopi
Já je četl, protože jsem myslel, že se ředit musí každá a pak zjistil, že nemusí a napsal jsem co jsem napsal. Je nejlepší kupovat stále stejnou od svého dodavatele a hlavně ověřenou, že funguje správně. Jinak co se týká inhibitorů koroze a podobných přísad, tam nezbývá než důvěřovat.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 16 Odpovědi
- 4215 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martens.cz
-
- 1 Odpovědi
- 329 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus
-
- 2 Odpovědi
- 316 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 29 Odpovědi
- 4387 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od modrej_tygr
-
- 38 Odpovědi
- 6955 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tompo