vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spojky

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 133
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#1 vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spojky

Příspěvek od _Iggy_ »

cau kamosi,

po vlozeni motora mam necakany problem a nepomohol mi s nim ani sergej - ma ho tiez :unknown: :

predlzenim/skratenim bowdenu spojkoveho lanka nedokazeme dostatocne ovplyvnit drahu spojkovej paky v prirube.
haynes pise, ze medzi mekanom a pritlacnym loziskom prevodovky ma byt 1mm, cize lozisko sa pri pustenej spojke nema dotykat a teda ani tocit.

problem je, ze ked tam nastavim (kratky bowden) taku vzdialenost, aby sa prestalo pri pustenej spojke tocit, nedokazem ju vyslapnut tak, aby sa dalo radit (zabera az uplne naspodu). naopak, ked je bowden dlhy tak, aby spojka dobre zaberala a pekne sa radilo, pritlacne lozisko sa stale toci (spojka vtedy zabera takmer po celej drahe pedalu).

podla mna tlak mekana na to lozisko v tejto situacii nie je velky, ale kazdopadne tam je.

original motor som mal D24, novy motor je D24T zbaveny turba. prevodovku som nemenil, ani nevyberal, teda spojkove lanko som mal po vlozeni motora nedotknute.

este detail - ja som ten motor vyberal z 240 - je mozne, ze dvojka ma dlhsiu drahu pedala / inu dlzku spojkovej paky v prirube prevodovky?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spoj

Příspěvek od Sergej »

Sergej problem vyriesil vymenou spojky, teda lamela + pritlacak. Lozisko bolo zanovne. Teraz je lozisko v kludovej polohe cca 1mm od pruzin (slniecka) pritlacaku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“