cau kamosi,
po vlozeni motora mam necakany problem a nepomohol mi s nim ani sergej - ma ho tiez :
predlzenim/skratenim bowdenu spojkoveho lanka nedokazeme dostatocne ovplyvnit drahu spojkovej paky v prirube.
haynes pise, ze medzi mekanom a pritlacnym loziskom prevodovky ma byt 1mm, cize lozisko sa pri pustenej spojke nema dotykat a teda ani tocit.
problem je, ze ked tam nastavim (kratky bowden) taku vzdialenost, aby sa prestalo pri pustenej spojke tocit, nedokazem ju vyslapnut tak, aby sa dalo radit (zabera az uplne naspodu). naopak, ked je bowden dlhy tak, aby spojka dobre zaberala a pekne sa radilo, pritlacne lozisko sa stale toci (spojka vtedy zabera takmer po celej drahe pedalu).
podla mna tlak mekana na to lozisko v tejto situacii nie je velky, ale kazdopadne tam je.
original motor som mal D24, novy motor je D24T zbaveny turba. prevodovku som nemenil, ani nevyberal, teda spojkove lanko som mal po vlozeni motora nedotknute.
este detail - ja som ten motor vyberal z 240 - je mozne, ze dvojka ma dlhsiu drahu pedala / inu dlzku spojkovej paky v prirube prevodovky?
vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spojky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#1 vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spojky
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 vzdialenost pritlacneho loziska od mekana vs. zaber spoj
Sergej problem vyriesil vymenou spojky, teda lamela + pritlacak. Lozisko bolo zanovne. Teraz je lozisko v kludovej polohe cca 1mm od pruzin (slniecka) pritlacaku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 1777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 1 Odpovědi
- 222 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 4 Odpovědi
- 1209 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 646 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od milazar
-
- 5 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb