prehriaty motor, hlava KO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#1 prehriaty motor, hlava KO
nazdar kolegovia, v piatok na dialnici mi vybuchol chladic, motor sa prehrial, auto doslo. dnes som to rozobral,
tu je fotka hlavy a tuna foto motora. prosim o nazory vsetkych veciznalych:
ako najlepsie overim, ci je blok zdravy?
vidite na tej hlave nieco od pohladu z fotky, ci je v prdeli uplne, alebo zachranitelna?
zajtra to chcem nechat premerat, ale kazda rada je mi dobra.
jo, ak mate nieco co potrebujem na opravu, ponukajte. dik.
tu je fotka hlavy a tuna foto motora. prosim o nazory vsetkych veciznalych:
ako najlepsie overim, ci je blok zdravy?
vidite na tej hlave nieco od pohladu z fotky, ci je v prdeli uplne, alebo zachranitelna?
zajtra to chcem nechat premerat, ale kazda rada je mi dobra.
jo, ak mate nieco co potrebujem na opravu, ponukajte. dik.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 prehriaty motor, hlava KO
jak se to mohlo tak rychle přehřát? tys to hned nechcípnul??? Nebo byl sled událostí obrácený???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#3 prehriaty motor, hlava KO
chcel som napisat, ze neriesme PRECO ale ze co teraz... priebeh bol ten, ze mi najprv odislo cidlo teploty. kedze mi vynechaval budik (reagoval na poklep), tak som to moc neriesil. po ceste som zistil, ze budik nejde vobec a ked prdol chladic, tak som to zistil az podla dymu. bol som na dialnici, cize motor siel na relativne vysoky vykon a neslo okamzite zastavit. kym som zastavil, uz to chciplo samo a vysledok je na fotkach.
ano, som kreten, lebo som mal uz davno vymenit chladic a mal som sa srat s budikom, kym nefungoval 100% ... teraz je to uz uplne jedno a potrebujem riesit ine veci, nez, ze som kreten. moja blbost ma bude stat moje peniaze, takze prejdime k instrumentacii riesenia...
da sa z tej fotky sudit, ci je ta hlava este pouzitelna? blok vyzera ok, ale potesi ma ak to vie niekto odtialto tiez (Aspon od pohladu) potvrdit. este raz dik.
ano, som kreten, lebo som mal uz davno vymenit chladic a mal som sa srat s budikom, kym nefungoval 100% ... teraz je to uz uplne jedno a potrebujem riesit ine veci, nez, ze som kreten. moja blbost ma bude stat moje peniaze, takze prejdime k instrumentacii riesenia...
da sa z tej fotky sudit, ci je ta hlava este pouzitelna? blok vyzera ok, ale potesi ma ak to vie niekto odtialto tiez (Aspon od pohladu) potvrdit. este raz dik.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#4 prehriaty motor, hlava KO
Chcíplo samo - proč? Zadřelo se to? Pokud ano, asi bych scháněl jinej motor... Hlavu orientačně potřít olejem a obtisknout na sklo. Prasknutí odhalí jedině tlaková zkouška.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
#5 prehriaty motor, hlava KO
Kolik má motor nalítáno??_Iggy_ píše:nazdar kolegovia, v piatok na dialnici mi vybuchol chladic, motor sa prehrial, auto doslo. dnes som to rozobral,
tu je fotka hlavy a tuna foto motora. prosim o nazory vsetkych veciznalych:
ako najlepsie overim, ci je blok zdravy?
vidite na tej hlave nieco od pohladu z fotky, ci je v prdeli uplne, alebo zachranitelna?
zajtra to chcem nechat premerat, ale kazda rada je mi dobra.
jo, ak mate nieco co potrebujem na opravu, ponukajte. dik.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#6 prehriaty motor, hlava KO
396000, mam to aj v podpise ... pred 2 rokmi absolvoval tento zakrok:
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#7 prehriaty motor, hlava KO
Motor ide pretocit rukou ? Vidiet na stenach valcov nejake miesta s odlisnym leskom ?
V najlepsom pripade odislo len tesnenie pod hlavou, hlavu nechaj prejst tlakovou skuskou to povie viac.
Ked to uz budes mat vsetko v kope mam pre teba druhy chladic ale odporucam zohnat vacsi, z B280 alebo D24T.
V najlepsom pripade odislo len tesnenie pod hlavou, hlavu nechaj prejst tlakovou skuskou to povie viac.
Ked to uz budes mat vsetko v kope mam pre teba druhy chladic ale odporucam zohnat vacsi, z B280 alebo D24T.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#8 prehriaty motor, hlava KO
Praskliny mezi ventily jsou standardní,je otázka jak hluboko jdou.Udělej tlakovku a nechej hlavu zbrousit_Iggy_ píše:396000, mam to aj v podpise ... pred 2 rokmi absolvoval tento zakrok:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#9 prehriaty motor, hlava KO
sergej: ano, motor ide uplne lahko pretocit rukou a steny valcov vyzeraju (aspon podla mna) jeden jak druhy. jedine co som si vsimol, ze tie piesty boli 1. a 3. suiche a matne a tie ostatne styri mokre. na fotke to vidno tiez.
tesnenie pod hlavou na pohlad nejavilo ziadne znamky poskodenia, rozhodne tam neboli praskliny, mam ho tiez odfotit?
viete niekto odporucit repas hlav v okoli bratislavy, alebo ked uz to niekde robia, tak to vacsinou robia ok?
za vsetky tipy a rady zatial dik.
tesnenie pod hlavou na pohlad nejavilo ziadne znamky poskodenia, rozhodne tam neboli praskliny, mam ho tiez odfotit?
viete niekto odporucit repas hlav v okoli bratislavy, alebo ked uz to niekde robia, tak to vacsinou robia ok?
za vsetky tipy a rady zatial dik.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#10 prehriaty motor, hlava KO
Tie mokre valce podla mojho nazoru nespalovali spravne, siel do nich olej, alebo voda. I ked ak by isla so nich voda tak by boli skor pekne ciste. Ked to uz mas vonku, skontroluj piestne kruzky, ci nie su prasknute._Iggy_ píše:sergej: ano, motor ide uplne lahko pretocit rukou a steny valcov vyzeraju (aspon podla mna) jeden jak druhy. jedine co som si vsimol, ze tie piesty boli 1. a 3. suiche a matne a tie ostatne styri mokre. na fotke to vidno tiez.
tesnenie pod hlavou na pohlad nejavilo ziadne znamky poskodenia, rozhodne tam neboli praskliny, mam ho tiez odfotit?
viete niekto odporucit repas hlav v okoli bratislavy, alebo ked uz to niekde robia, tak to vacsinou robia ok?
za vsetky tipy a rady zatial dik.
Na tesneni mozes skontrolovat celistvost kovu v okoli valcov, pripaqdne stopy oleja mimo olejovych kanalov.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#11 prehriaty motor, hlava KO
tak olej mi to zralo trochu, to vieme, cize mam nadej, ze by to nemuselo suvisiet, ci? kruzky skontrolujem ako?
co sa netesnosti tyka, tak na tej fotke hlavy zospodu vidno, ze podfuklo okolo 2. valca zlava (napravo hore), ale jeden valec ako pricina celkom zrejme nestaci...
co sa netesnosti tyka, tak na tej fotke hlavy zospodu vidno, ze podfuklo okolo 2. valca zlava (napravo hore), ale jeden valec ako pricina celkom zrejme nestaci...
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
#12 prehriaty motor, hlava KO
Proč by jeden válec nestačil??_Iggy_ píše:tak olej mi to zralo trochu, to vieme, cize mam nadej, ze by to nemuselo suvisiet, ci? kruzky skontrolujem ako?
co sa netesnosti tyka, tak na tej fotke hlavy zospodu vidno, ze podfuklo okolo 2. valca zlava (napravo hore), ale jeden valec ako pricina celkom zrejme nestaci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#13 prehriaty motor, hlava KO
martinopel: a staci? auto neslo nastartovat, ale na 5 valcov sa predsa jazdit da. uvazujem chybne?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
#14 prehriaty motor, hlava KO
Neělo nastartovat nebo protočit?_Iggy_ píše:martinopel: a staci? auto neslo nastartovat, ale na 5 valcov sa predsa jazdit da. uvazujem chybne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#15 prehriaty motor, hlava KO
neslo nastartovat. pretaca bez problemov. ty zasadne necitas prispevky v teme pred tvojim?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 prehriaty motor, hlava KO
Pozeram fotku motora a okolo 6. valca je nejak mokro ? Alebo mastno ?
Kruzky sa kontroluju vybratim piestov z bloku motora, kedze mas motor nahodeny je to dost roboty naviac.
Kruzky sa kontroluju vybratim piestov z bloku motora, kedze mas motor nahodeny je to dost roboty naviac.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13054
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 prehriaty motor, hlava KO
Nechal bych udělat tlakovou zkoušku, srovnat hlavu, když už to máš dole tak vyměnil gufera na ventilech ( i když jak jsem koukal tak byly měněny při té velké opravě) a šoupnul bych to s novým kvalitním těsněním hlavy zpátky. Hlavně pořádně vyčisti blok a zkoukni jestli je rovný. Máš pak jenom dvě možnosti: buď to bude dobrý nebo nebude. Kroužky bych nechal na pokoji.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 133
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#18 prehriaty motor, hlava KO
mno tak sme to teraz pozerali poriadne a tri valce su zvnutra chytene od piestov, cize asi jedine cely motor zohnat...
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 prehriaty motor, hlava KO
tak to je mrzute..._Iggy_ píše:mno tak sme to teraz pozerali poriadne a tri valce su zvnutra chytene od piestov, cize asi jedine cely motor zohnat...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 1210 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 370 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 1268 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 33 Odpovědi
- 7864 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PeS