Tak se mi roztrhla ta na straně u kola a nasledne mne zajímá:
1:Kde a jakou koupit+jsou obě stejné?
2:Jak vybrat poloosu:povolit imbusy u diferáku+velkou matku u náboje-ale jak jí dostanu ven-to je třeba povolit i všechna multilinkova ramena od naboje?
3:Drážkovaný hřídel je ke kloubu přišroubován,nebo je to nerozebíratelné a je třeba rozrochat druhou stranu?
4:Kloub je na hřídeli připevněn segrovkou?
Díky za rady.
Manžeta zad.poloosy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha,Bratislava
#1 Manžeta zad.poloosy
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#2 Manžeta zad.poloosy
Koupit můžeš zde: http://www.saabtuning.cz/
v katalogu Skandix je manžeta pod číslem 1001887 (origo č. 270594), cena 232,- bez DPH. Obě jsou stejné.
S tím dalším ti bohužel neporadím. Ale ve výhledu mě to taky čeká...
v katalogu Skandix je manžeta pod číslem 1001887 (origo č. 270594), cena 232,- bez DPH. Obě jsou stejné.
S tím dalším ti bohužel neporadím. Ale ve výhledu mě to taky čeká...
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 122
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha,Bratislava
#3 Manžeta zad.poloosy
Takže manžety od Kučery přišly a já se s tím minulý týden v krvi a potu opravoval.
K výše uvedeným bodům pro ty,které to čeká a případně jako já neví jak na to:
1.obě manzety jsou stejné.
2.nutno povolit velkou matku u náboje,imbusy u diferáku/6 ks/,od náboje odmontovat brzdič+táhla multilinku,od táhla odpojit stabilizátor,náboj dolu z ramene,a následně odmontovat celý spodek nápravnice-bez toho poloosa nejde na straně difu vyndat.
Pokud se dělají obě strany,stačí táhla multilinku odmontovat jen u kola a jdou pryč i se spodkem nápravnice.
3.stačí rozkuchat na straně difu,na druhou stranu se manžeta přetáhne po tyči poloosy.
4.ano
Čímvětší kladivo a pacr,tím větší šance na úspěch!
K výše uvedeným bodům pro ty,které to čeká a případně jako já neví jak na to:
1.obě manzety jsou stejné.
2.nutno povolit velkou matku u náboje,imbusy u diferáku/6 ks/,od náboje odmontovat brzdič+táhla multilinku,od táhla odpojit stabilizátor,náboj dolu z ramene,a následně odmontovat celý spodek nápravnice-bez toho poloosa nejde na straně difu vyndat.
Pokud se dělají obě strany,stačí táhla multilinku odmontovat jen u kola a jdou pryč i se spodkem nápravnice.
3.stačí rozkuchat na straně difu,na druhou stranu se manžeta přetáhne po tyči poloosy.
4.ano
Čímvětší kladivo a pacr,tím větší šance na úspěch!
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 18 Odpovědi
- 943 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 3 Odpovědi
- 715 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 16 Odpovědi
- 637 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 17 Odpovědi
- 5718 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od paiu
-
- 14 Odpovědi
- 550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka