Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#1 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Ahoj, zjístil jsem, že mi automat řadí pouze 1, 2, 3 - žere to jako sviňa.
Také jsem zjístil, že je tam nějaký AISIN
Vytáhli jsme z boku na středovém panelu zelenou krabičku, ale nepomohlo to - teď se nerosvítí oranžová šipka na palubovce.
Máte někdo zkušenost ???
Děkuji.
Také jsem zjístil, že je tam nějaký AISIN
Vytáhli jsme z boku na středovém panelu zelenou krabičku, ale nepomohlo to - teď se nerosvítí oranžová šipka na palubovce.
Máte někdo zkušenost ???
Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
kolik ti to žere? obecně se ví že to jsou žrouti.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#3 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Spotřeba 12 litrů mi nevadí, ale tohle je moc
Mám dojem, že to žere snad kolem 25 litrů, ještě jsem to neměřil, ale ručička palivoměru nechutně rychle padá na levou stranu.
Mám dojem, že to žere snad kolem 25 litrů, ještě jsem to neměřil, ale ručička palivoměru nechutně rychle padá na levou stranu.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
#4 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Takže tam máš automat s overdrivem???Viking píše:Ahoj, zjístil jsem, že mi automat řadí pouze 1, 2, 3 - žere to jako sviňa.
Také jsem zjístil, že je tam nějaký AISIN
Vytáhli jsme z boku na středovém panelu zelenou krabičku, ale nepomohlo to - teď se nerosvítí oranžová šipka na palubovce.
Máte někdo zkušenost ???
Děkuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Zrejme nefunkcni solenoid. Kup si od ipd premosteni a mas pokoj.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
zkoukni kabelaž k ventilům na převodovce a napajeni k nim, je možny že jsi ztratil napajeni a neodblokuje se, jsou z levy strany převodovky. a nebo ti odešlo rele
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
25 je docela dost i na tenhle motorViking píše:Spotřeba 12 litrů mi nevadí, ale tohle je moc
Mám dojem, že to žere snad kolem 25 litrů, ještě jsem to neměřil, ale ručička palivoměru nechutně rychle padá na levou stranu.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#8 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Při kolika ot ti to řadí ? A na kolika ot to jede plynulou jízdou ? Nějaký netypický zvuk ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#9 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Ahoj, dlouho jsem nemohl k internetu.
Při 100 kilometrové rychlosti točí 3000 otáček.
Mám dojem, že u tak velkého obsahu by se to mělo při 100 km/h. převalovat kolem 2000 otáček.
Nebo se pletu a otáčky se spotřebou jsou normální ???
Tomasss: Kde obědnáváš všechny náhradní díly ???
Při 100 kilometrové rychlosti točí 3000 otáček.
Mám dojem, že u tak velkého obsahu by se to mělo při 100 km/h. převalovat kolem 2000 otáček.
Nebo se pletu a otáčky se spotřebou jsou normální ???
Tomasss: Kde obědnáváš všechny náhradní díly ???
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#10 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Děkuji všem za rady.
Vezmu spis možných závad, které zde předkládáte a s kamarádem, který má ameriku s automatem zkusíme problém odstranit
Vezmu spis možných závad, které zde předkládáte a s kamarádem, který má ameriku s automatem zkusíme problém odstranit
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#11 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Poruznu - neco Kucera, neco kelly (spotrebak), neco http://www.fcpgroton.com, neco ebay.com...Viking píše:Tomasss: Kde obědnáváš všechny náhradní díly ???
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#12 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Tak pokud ti blbne overdrive tak ti nespina 4. stupen a to se pak nejde divit...Viking píše:Mám dojem, že u tak velkého obsahu by se to mělo při 100 km/h. převalovat kolem 2000 otáček.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#13 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Může to být OD, nebo měnič - zámek.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Do v6 se davaly pouze aw71, verze aw71l se davala do turbobenzinu.jarek.krizan píše:Může to být OD, nebo měnič - zámek.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#15 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
taktak, tady zamek neni.. Je to overdrive. Musis jen zjistit, jestli je zavada v rele overdrivu, nebo v solenoidu na prevodovce. Repas kit neni levna zalezitost - prodavaji i tzv. "premosteni" ktere doporucoval tomass. Je o neco levnejsi, ale nejspis pak nebudes moct overdrive pouzivat - ja ho pouzivam dost casto, zvlast pri jizde ve meste, aby mi to neradilo za 4. Na http://www.ipdusa.com maji vse co potrebujes za mene nez u nas...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Máte pravdu, ale znám pár kusů které jsou poskládané i ze třech různých aut. Toto sice třeba nebude ten případ, ale přece co kdyby.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#17 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Děkuji za rady.
Sám jsem zvědavý, co z toho nakonec vyleze.
Ale jinak, do auta jsem zamilovaný až po uši, jen ještě pořešit plyn a už to bude bezkonkurenční kára
( pro mě teda jo )
Sám jsem zvědavý, co z toho nakonec vyleze.
Ale jinak, do auta jsem zamilovaný až po uši, jen ještě pořešit plyn a už to bude bezkonkurenční kára
( pro mě teda jo )
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#18 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Mám nový poznatky a něco jsem si dneska fyzicky ověřil. Mám v 940 ten samý automat. Dneska jsem se tě nemohl dovolat, tak mi zítra dopoledne zavolej, dodám informace ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#19 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Snad na Tebe nezapomenu a zavolám.
Já nechápu, jak to, že jsem přehlédl tvé volání ???
Já nechápu, jak to, že jsem přehlédl tvé volání ???
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#20 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Jen zavolej. Dovíš se něco, co jsme na srazu ani netušili ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#21 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Schvalne jsem to ted o dovoleny pozoroval a pri 100km/h mi to toci skutecne presne 2000 otacek.Viking píše:Mám dojem, že u tak velkého obsahu by se to mělo při 100 km/h. převalovat kolem 2000 otáček.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#22 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Zkontroluj taky, jak mas nastaveny lanko kickdownu - popisoval jsem to ted v topicu o nastaveni bohatosti B280E.
#23 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Jednoduchá kontrola - vyjeď si někam na volnou silnici, zařaď 3.stupeň a rozjeď to tak na 4 - 4,5
tisíce otáček. Potom uvolni plyn a zároveň zařaď "D". Pokud při následném lehkém přidání plynu půjde motor do stejných otáček, je vada v rychlostce - viz níže navrhované závady. Pokud otáčky znatelně klesnou, rychlostka řadí a je třeba "nenažranost" motoru hledat někde jinde.
tisíce otáček. Potom uvolni plyn a zároveň zařaď "D". Pokud při následném lehkém přidání plynu půjde motor do stejných otáček, je vada v rychlostce - viz níže navrhované závady. Pokud otáčky znatelně klesnou, rychlostka řadí a je třeba "nenažranost" motoru hledat někde jinde.
_________________
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
S80,1999,B5204T4
Bylo-Š110L,Tatra 57B,Mercedes 170,Š-Octavia, Opel Rekord 2.0E s OD,Š-Favorit,760 GLE,1982,B28,960,1996,B6304
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
To je nejak malo, nie ? Moj 6 valec ma na 4 pri zamknutom menici pri 100ke cca 2500 otacok a to ma aj vacsi krutak aj vykon...tomasss píše:Schvalne jsem to ted o dovoleny pozoroval a pri 100km/h mi to toci skutecne presne 2000 otacek.Viking píše:Mám dojem, že u tak velkého obsahu by se to mělo při 100 km/h. převalovat kolem 2000 otáček.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#25 Automat neřadí 4. stupeň - Volvo 760 V6 - 1987
Tak to nevim - proste to tak je jakej mas prevodovej pomer diferaku?Sergej píše:To je nejak malo, nie ? Moj 6 valec ma na 4 pri zamknutom menici pri 100ke cca 2500 otacok a to ma aj vacsi krutak aj vykon...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 568 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od romeak
-
- 2 Odpovědi
- 456 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 25 Odpovědi
- 1517 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 10 Odpovědi
- 929 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 8 Odpovědi
- 571 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zvedavec