Vypadáva tachometer a s ním aj počítadlo km na 960- tke.Má automatiku ,potom preblikáva porucha prevodovky.
Ked pobúcham po tacháči,tak sa prebere,ale prevodovka bliká ešte dva dni.
čo s tým asi bude? Dík.
Občas nefunguje tachometer 960.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 158
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
- Bydliště: Bratislava
#1 Občas nefunguje tachometer 960.
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Občas nefunguje tachometer 960.
Podla mna to bude asi pokazene....talent píše:Vypadáva tachometer a s ním aj počítadlo km na 960- tke.Má automatiku ,potom preblikáva porucha prevodovky.
Ked pobúcham po tacháči,tak sa prebere,ale prevodovka bliká ešte dva dni.
čo s tým asi bude? Dík.
Pravdepodobne mas studeny spoj na napajani, tj konektor co ide do pocitadla km. Ked Ti blika prevodovka, treba si vyblikat chyby (ako na to, je o niekolko prispevkov nizsie) myslim ze je to zasuvka B a pin ti nepoviem, vyskusaj... je dost mozne, ze je zly kontak na volici jazdnych rezimov, zle stlacene tlacitko alebo obcas vypadava spoj na volici rychlosti. Teda pokial to nebude nieco horsie
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
#3 Občas nefunguje tachometer 960.
Netuším jestli to není blbost, ale jakou má souvislost tachometr se stavem oleje v diferáku...? Diferák protejká a po doplnění oleje tachometr funguje...není to jen nějakej humor?
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Občas nefunguje tachometer 960.
Aky diferak ? Ake doplnanie oleja ? Nesniva sa Ti nieco ?zoid píše:Netuším jestli to není blbost, ale jakou má souvislost tachometr se stavem oleje v diferáku...? Diferák protejká a po doplnění oleje tachometr funguje...není to jen nějakej humor?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 158
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
- Bydliště: Bratislava
#5 Občas nefunguje tachometer 960.OPRAVENÉ
Tak konečne bol čas aj vôla podarilo sa.
Porucha bola zrejme v napájaní tachometra.Všetky upevňovacie skrutky tacháča,ktoré sú zároveň kontaktami boli voľné.
Vymenil som aj väzobný kondík 1M/50V. Ten mal ESR viac ako 40.Pár podozrivých spojov som prepájkoval, ale tam asi nebola závada.
Že vypadával tacháč to až tak nevadilo ,ale rozblikávali sa kotrolky W,S,E a potom prechádzala prevodovka do čudného núdzového režimu.
Teraz je všetko OK a Volvíčko ide ako hodinky.
Akurát som mal problém pri rozoberaní palubky.Pravú časť rámiku ktorá nesie tlačítka a rámuje rádio som nevedel uvolniť - tak som to nejak znásilnil so strachom že to praskne.Po vytihnutí rádia som našiel pobokoch nejaké patenty,ale ne fugovalo to po zatlačení.
Ak by niekto poradil ,bol by som rád,lebo ak odíde nejaká žiarovka bude treba zas zabojovať.
Inak ďakujem fórum pomohlo.
Porucha bola zrejme v napájaní tachometra.Všetky upevňovacie skrutky tacháča,ktoré sú zároveň kontaktami boli voľné.
Vymenil som aj väzobný kondík 1M/50V. Ten mal ESR viac ako 40.Pár podozrivých spojov som prepájkoval, ale tam asi nebola závada.
Že vypadával tacháč to až tak nevadilo ,ale rozblikávali sa kotrolky W,S,E a potom prechádzala prevodovka do čudného núdzového režimu.
Teraz je všetko OK a Volvíčko ide ako hodinky.
Akurát som mal problém pri rozoberaní palubky.Pravú časť rámiku ktorá nesie tlačítka a rámuje rádio som nevedel uvolniť - tak som to nejak znásilnil so strachom že to praskne.Po vytihnutí rádia som našiel pobokoch nejaké patenty,ale ne fugovalo to po zatlačení.
Ak by niekto poradil ,bol by som rád,lebo ak odíde nejaká žiarovka bude treba zas zabojovať.
Inak ďakujem fórum pomohlo.
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6 Občas nefunguje tachometer 960.
ESR - pán se vyzná... Čím ho měříš?
Jinak gratuluji k opravě, podle datování příspěvků soudím, že ses na ni pořádně připravil
Jinak gratuluji k opravě, podle datování příspěvků soudím, že ses na ni pořádně připravil
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 158
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
- Bydliště: Bratislava
#7 Občas nefunguje tachometer 960.
Veru dlho som sa odhodlával,ale o to som radšej že sa to podarilo bez poškodenia palubovky a že prevodovka už neblbne.
Opravujem telky a tak vybavenie na meranie kondíkov mám - je to nutné aj keď je merák dosť drahý - okolo 100euráčov.
Fi - PEAK - atlas ESR70.Merá aj ESR aj kapacitu.
Opravujem telky a tak vybavenie na meranie kondíkov mám - je to nutné aj keď je merák dosť drahý - okolo 100euráčov.
Fi - PEAK - atlas ESR70.Merá aj ESR aj kapacitu.
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek