B280E - nastaveni bohatosti

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#26 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Ok, objednal jsem snimac otacek na klice od Kucery - uvidime, co se bude dit. Mam nahradni vykonovy stupen + civky, tak to vyzkousim prohodit.. A jestli to nezabere tak uz fakt rezignuju :x
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

#27 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od GDPR_user »

Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
940turbo 184 kW poslední spotřeba 9,5 l/100 a to nejezdím extra úsporně

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#28 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Sarkasmic »

SRY za OT ,ale 184kW si naměřil na ruční brzdě??? :D
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#29 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

martinopel píše:Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
940turbo 184 kW poslední spotřeba 9,5 l/100 a to nejezdím extra úsporně
Ale ja tam nic neVolvo nemam..krom motoru :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#30 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od tomasss »

martinopel píše:Nemůžu si pomoct,ale pokud je ve Volvu něco neVolvo tak to nefunguje.
To co je spatne je bud v zapalovani nebo vstrikovani - tj. v obsluzny elektronice, a ta je komplet od Bosche, stejne tak jako ta tvoje...
EDIT: drtic me predbehl :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#31 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Tak snimac otacek na klice vymenen, beze zmeny.. Dnes odpoledne vymenim vykonovy modul a uvidi se..
Naposledy upravil(a) Drtic dne 23 črc 2010 22:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#32 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Koncovy dil zapalovani vymenen - taky nic 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

GDPR_user

#33 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od GDPR_user »

Jaké tlaky má motor???

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#34 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Drtic píše:Komprese merena minuly tyden - vsech 6 valcu je ok, temer naprosto stejne..
Naposledy upravil(a) Drtic dne 24 črc 2010 10:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#35 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Jeste jsem nezkousel civku..asi zkusim objedna t novou, precejen tahle je puvodni..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#36 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Tak snimac otacek na klice vymenen, beze zmeny.. Dnes odpoledne vymenim vykonovy modul a uvidi se..
Drtic píše:Koncovy dil zapalovani vymenen - taky nic 8)
To snad neni mozny... :(
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#37 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Hral jsem si v sobotu s nastavenim RJ plynu, docilil jsem toho, ze je ted auto na plyn o mnoho zivejsi - uz se to hodne blizi benzinu. Vzhledem k tomu, ze na benzin mi po zahrati spadne tlak na liste (pumpa menena, zpetny ventil na pumpe je vsak puvodni), mam nejspis spatny zpetny ventil na benz. pupme - tomu bych porad prisuzoval nizsi vykon v dalnicnich rychlostech.

Seridil jsem lanko kickdownu podle manualu - pri seslapnutem plynu na podlahu ma byt mezi valeckem na lanku a regulacnim sroubem 50,2 - 52,4mm. Neverili by jste, co udela s autem par milimetru na kickdownu. Takze tohle serizeni vsem vrele doporucuji.

Po doserizeni plynu se taky zatim neobjevilo vynechani zapalovani pri jizde na plyn - zeby to bylo zpusobeno chudou smesi? Je to mozne??? (Stando, Fery, Adame, Marro a jini fundovani?)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#38 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Sarkasmic »

Ano,je to možný,špatně seřízenej plyn dokáže jakýkoliv divy...
A ta tvoje bohatost-to fakt není možný,tam msí bejt něco špatně,a určitě to bude nějaká blbost,která by nikoho nenapadla....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#39 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od standa »

Drtic píše: ...Vzhledem k tomu, ze na benzin mi po zahrati spadne tlak na liste...
Jestli mě paměť neklame, tak stálý tlak paliva v liště (vztažený na tlak v sání, čili jeho absolutní hodnota variuje) patří mezi základní kameny systémů Bosch D, L, LH, LE...

Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA :D a tlak se mi zobrazuje na budíčku v palubní desce :twisted: , tak to vim z první ruky :)

Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#40 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

standa píše:
Jestli mě paměť neklame, tak stálý tlak paliva v liště (vztažený na tlak v sání, čili jeho absolutní hodnota variuje) patří mezi základní kameny systémů Bosch D, L, LH, LE...
Jo, to je pravda. Regulatory jsem zkousel 2 a delaly to oba:( Proto tipuju chybu na ten zpetny ventil. Jina vec uz to byt nemuze..
standa píše: Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA :D
On je ve skutecnosti z Hongkongu :D
standa píše: Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou..,
Ale ja mam temer stejne rizeni, jako mas v autech ty...az na tu lambdu :(
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#41 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od standa »

Drtic píše:Regulatory jsem zkousel 2 a delaly to oba:( Proto tipuju chybu na ten zpetny ventil. Jina vec uz to byt nemuze..
Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.
standa píše: Jelikož mám v autě regulátor tlaku z USA :D
Drtic píše:On je ve skutecnosti z Hongkongu :D
Balík přišel ze Spokojených států, tak je americkej! :)
standa píše: Jo a spalování chudých směsí je věda, to naše staré motory a jejich řízení neumí a tak vynechávají a netáhnou..,
Drtic píše:Ale ja mam temer stejne rizeni, jako mas v autech ty...az na tu lambdu :(
Jo, já mám kromě řízení občas i regulaci... :wink:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#42 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

standa píše: Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.
Cesky prosim :oops:
Regulator pousti vratkou porad ne? Cerpadlo dava prece vic, nez ma byt na liste... Nebo se pletu? :%)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:
standa píše: Pokud je regulátor tlaku v pořádku, tak nepustí do odpadu ani kapku, pokud tlak v liště není jmenovitý. Takže jestli máš BETONOVĚ zjištěno, že po zahřátí motoru nejde vratkou palivo zpět do nádrže, tak bych kontroloval čerpadlo, jinak bych zkusil třetí regulátor.
Cesky prosim :oops:
Regulator pousti vratkou porad ne? Cerpadlo dava prece vic, nez ma byt na liste... Nebo se pletu? :%)
Pusta do vratky za predpokladu, ze cerpadlo naozaj stiha davat viac ako je treba na liste
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#44 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Sarkasmic »

Česky-pokud máš mít tlak X a máš ho,tak vratkou odchází palivo abys na liště neměl víc než X. Pokud ale máš mít tlak X a v reálu máš na liště méně,tak by vratkou nemělo ani ukápnout. Pokud se tomu tak děje,je špatnej regulátor. Pokud vratkou při nižším tlaku nic neodtéká,je chyba na straně výroby tlaku.... :D

A ještě češtěji-v okamžiku,kdy máš na liště tebou popisovaný nižší tlak po zahřátí motoru a odpojíš vratné potrubí,tak z reguláku nesmí ani kápnout....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#45 B280E - nastaveni bohatosti

Příspěvek od Drtic »

Uz mi to doslo po desatem precteni :oops: Jak proste..
Asi bych mel mene pracovat a travit vice casu s hlavou pod kapotou :roll:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“