5 rychlost
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: VOLVO 760
- Bydliště: doma
#1 5 rychlost
Zdravím pánové,potřeboval bych rychlou radu. Známý má volvo 760 a víc než pul roku mu blbla 5 rychlost, často se vyřazovala a tak, vyměnili jsme kabely od konektoru pod řadičkou až k tlačítku, asi 2 dny to šlo perfektně a včera to opět přestalo fungovat a po rozebrání jsou dráty za konektorem, ty nevyměněné uplně roztavené. Může někdo poradit, co to mohlo způsobit? A kam ty dráty vedou? Díky moc
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 5 rychlost
Ahoj, tak tě tu mezi námi vítám. Tento problém je tu už několikrát popisován a neustálým opakováním se příspěvky stávají nepřehledné. Takže budeš muset investovat trochu času a pohledat. Pokud by si se chtěl stavit na servis, nebo jen tak na srázek a problém prodiskutovat, není problém. Nakonec to máš nejspíš blízko, alespoň podle bydliště. Něco najdeš i v sekci 2xx, kde je stejný systém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: VOLVO 760
- Bydliště: doma
#3 5 rychlost
já právě hledal dost, našel jsem zapojení, jak co opravit ale chtě jsem se zeptat hlavně na to co způsobilo to rozškvaření drátů? od toho tam je snad pojistka ne?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 5 rychlost
Teoreticky by to mělo vyhodit pojistku, ale pokud je proud vysoký, ale těsně pod hranicí vyletění pojistky, tak se dráty budou pouze hřát a topit zvláště v místech většího přechodového odporu. Nebo do zapojení už někdo dělal zásah a je některý obvod bez jištění.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: VOLVO 760
- Bydliště: doma
#5 5 rychlost
aha, ale co to teda mohlo způsobit? zkrat? Je možné že by se tam něco spálilo? nebo stačí vyměnit dráty všechny za nové a bude to ready? vém že se to těžko určuje ale jestli se mohlo třeba zrušit relé, nebo ta cívka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 5 rychlost
No mozes mat skrat na solenoide, co spina 5. rychlost, alebo, viac pravdepodobne, ti spinane + niekde dre o kostru. Stavu do solenoidu spina cervene kontrolne rele. Do neho tieh prichadza impulz z tlacitka a stav zo spinaca kontrolujucho zaradenu 4. rychlost.
Schemu som tu uz daval, ak by si nenasiel posli mi majl a poslem.
Ked tak nad tym rozmyslam,nebolo by od veci na taketo stale sa opakujuce zalezitosti spravit nieco ako priecinok - chyby OD, Svietiaca kontrolka vypalenych ziaroviek, ABS, atd. Urcite by to prispelo prehladnosti
Schemu som tu uz daval, ak by si nenasiel posli mi majl a poslem.
Ked tak nad tym rozmyslam,nebolo by od veci na taketo stale sa opakujuce zalezitosti spravit nieco ako priecinok - chyby OD, Svietiaca kontrolka vypalenych ziaroviek, ABS, atd. Urcite by to prispelo prehladnosti
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#7 5 rychlost
To je jak věštit z koule, dovez to, proměříme, zjistíme a opravíme.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 894 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dodico
-
- 9 Odpovědi
- 2987 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 6 Odpovědi
- 1582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Čahoun
-
- 12 Odpovědi
- 991 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wolfram1944
-
- 2 Odpovědi
- 257 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zeb