Vymena oleje + filtru - aw71
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Vymena oleje + filtru - aw71
Chystam se na vymenu oleje a vycisteni filtru, za prve se chci zeptat jestli jde nejak vymenit celych 7 litru, nekdo tu rikal ze ano ale ze to je jeho tajemstvi a za druhe jak je to narocne, jestli to zvladnu sam a nebo radsi t6r. Kudy se vubec lije do automatu olej a kde je vypousteci sroub a filtr?
Naposledy upravil(a) tomasss dne 10 čer 2009 23:54, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#2 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
Nechci snižovat tvé kvality,ale pokud jsi to aspoň někdy neviděl jak se to dělá,přenechal bych to servisu.
Ale třeba si řekneš "kurňa,dělali to lidi-jdu do toho prsama,ono to nějak dopadne ať to stojí co to stojí".
Ale třeba si řekneš "kurňa,dělali to lidi-jdu do toho prsama,ono to nějak dopadne ať to stojí co to stojí".
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#4 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
kdo ma na to aby vymenil olej v automatu vi docela urcite jak hledat na internetu, ostatne stacilo by i hledat tady na foru... osobne jsem to tady popisoval uz minimalne trikrat v rubrice sedmistovek a znovu se mi do toho vazne nechce....jarek.krizan píše:Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#5 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
Tak nějak jsem předpokládal, že si to našel a četl a nepochopil.travex píše:kdo ma na to aby vymenil olej v automatu vi docela urcite jak hledat na internetu, ostatne stacilo by i hledat tady na foru... osobne jsem to tady popisoval uz minimalne trikrat v rubrice sedmistovek a znovu se mi do toho vazne nechce....jarek.krizan píše:Jde to udělat několika způsoby, nejjednodušší je nejdražší. Není tak jednoduché ( nevím jak jednoduše a stručně napsat ) popsat výměnu, když o tom nic nevíš, aby si pak neřekl, že sisi zničil převodovku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
Kdyby nekdo dostal ten bajecnej napad jako ja dneska, pri treti (a posledni) vymene prevodovyho oleje rovnou shodit vanu a vymenit filtr, tesneni filtru a tesneni vany, tak bacha. Pres filtr je olej zrejme pri provozu tlacen, tudiz olej sam o sobe pres nej moc ochotne necestuje. A nebot filtr je na spodku tela prevodovky plne oleje, tak v okamziku, kdy povolite srouby filtru a filtr vytahnete, tesi se tam na vas zhruba tak dva litry teplouckyho oleje...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#7 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
niečo podobné som zažil ale je to aspoň teplé.. :sasek:tomasss píše:Kdyby nekdo dostal ten bajecnej napad jako ja dneska, pri treti (a posledni) vymene prevodovyho oleje rovnou shodit vanu a vymenit filtr, tesneni filtru a tesneni vany, tak bacha. Pres filtr je olej zrejme pri provozu tlacen, tudiz olej sam o sobe pres nej moc ochotne necestuje. A nebot filtr je na spodku tela prevodovky plne oleje, tak v okamziku, kdy povolite srouby filtru a filtr vytahnete, tesi se tam na vas zhruba tak dva litry teplouckyho oleje...
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Vymena oleje+filtru v automatu - 760 v6
Bohužel ne všechno teplé co je cítit pod oblečením je také dobrémichalV70 píše: niečo podobné som zažil ale je to aspoň teplé.. :sasek:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#9 Vymena oleje + filtru - aw71
To je taky nápad si schovávat olej po kapsách
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#10 Vymena oleje + filtru - aw71
Presto, ze jsem jak olej, tak filtr vymenil, prevodovka ma stale tendenci delat "rany" pri prerazeni z N na D nebo R. Pokud je olej studeny, radi to (na miste) krasne mekce, ale pote co se olej (nebo neco - proste po 20km jizdy) ohreje, tak uz to pri razeni na miste dela dost rany. Pri prerazovanim pri jizde to taky obcas da peknou ranu. Na turbokostkach jsem se docetl o opotrebovane kulicce v prevodovce c.15C, delal jste nekdo rozborku a sborku automatu AW7x?
link viz ZDE
link viz ZDE
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek