Naftové čerpadlo nezávislého topení

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#1 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od clive »

Mam problem. Jak zapnu nezavisle topeni tak mi kolem toho bileho kolečka pronika nafta.
Vi nekdo co s tim a nebo kolik stoji nove cerpadlo?
Navic mam takovej neprijemnej pocit ze to cerpadlo nemam kompletni a ze jsem neco nekde ztratil na cestach...
Diky za jakoukoliv napovedu
Přílohy
Cerpadlo nafty NT 004.jpg
Cerpadlo nafty NT 004.jpg (56.54 KiB) Zobrazeno 847 x
Cerpadlo nafty NT 002.jpg
Cerpadlo nafty NT 002.jpg (69.01 KiB) Zobrazeno 847 x
Cerpadlo nafty NT 001.jpg
Cerpadlo nafty NT 001.jpg (75.39 KiB) Zobrazeno 839 x
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#2 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od Drtic »

Tohle cerpadlo je v podstate nerozebiratelny, takze jedine koupit novy... uz jsem to tu resil v nejakym topicu o NT s travexem, taky se chystam na dalsi zimu kupovat palivovy a i vodni cerpadlo. Myslim, ze jedno prijde snad kolem 3000,- neni to levna sranda...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#3 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od jarek.krizan »

Na těch fotkách toho moc poznat není, ale jestli je to to co si myslím, tak rozebrat jde, ale složit potom už asi ne :(
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#4 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od travex »

nezbyde ti nez koupit novy cerpadlo, sehnat se da, novy vyjde dle ceniku EB na necelych 3600 s DPH, pri trose snahy se da sehnat za slusnejsi cenu, obvolej si servisy na nezavisla topeni, treba uspejes. V kazdem pripade shanej cepadlo dle vykonu topeni, idealne s moznosti presneho serizeni davky na zdvih at si ho muzes doladit napresno

posli mi udaje co mas na stitku toho svyho "nerezovyho papinaku" a ja ti zkusim dohledat cisla pouzitelnych cerpadel.
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od Drtic »

travex píše: posli mi udaje co mas na stitku toho svyho "nerezovyho papinaku" a ja ti zkusim dohledat cisla pouzitelnych cerpadel.
Tohle je original Volvo zastavba a kupodivu se neda o nerezu ani mluvit. Ta moje pumpa prohnila skrz naskrz, dira velikosti dvou dvacetikorun :shock:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#6 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od clive »

2 Travex : dikes ja na to dneska kouknu a zitra to sem hodim.
Cena nepotesi, ale co se da delat. Za to to stoji....

2 Drtic : ja mam z nerezu to telo toho topeni. Ne to cerpadlo. A je to Origos Volvo nekam jsem ti tu daval navod...
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#7 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od travex »

psal jsem ze chci cislo "papinaku" - vypada a funguje snad cepradlo jako papinak?

samozrejme ze ma nerezovy NTcko, cerpadlo je v tele z oceloveho plechu a je pouze zinkovane, bohuzel je na spodku, kde je hodne na rane a tak casem muze shnit.... bohuzel
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#8 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od Drtic »

Nojo..papinak :oops: Jasne, to je z nerezu..
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

clive
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 94
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Vůz: Citroen C1 1,0 VVT-i ´09
Bydliště: Strančice
Kontaktovat uživatele:

#9 Naftové čerpadlo nezávislého topení

Příspěvek od clive »

Tak jsem si opsal udaje ze stitku na nerez NT papinaku.
Travexi ty si z toho vyber co potrebujes dikY

Volvo Aero Corporation
CT000438 TYP 091-D
12v 30w
Heizleistung 4,7Kw
Diesel 0,6 dm3/h
200kPa

Dikes za pomoc.

Clive
_________________
Uz jsem obycejny smrtelnik. Nemam Volvo...
Citroen C1 2009
Dacia Sandero 1,6 Plnav ybava 2010
Honda CB 750 Nighthawk 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“