Brzdy 940

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#26 Brzdy 940

Příspěvek od Fery »

Sergej píše:preco je 1. a posledny obrazok to iste :D . Inak taku istu mam aj ja, len som si k tomu nezobral ten drziak.
Ty obrázky jsou stejné. VanTomas je upravoval(za což mu děkuji) a omylem je tam dal dvakrát.
Ten držák je origo držák komresoru klimatizace na motoru D24TIC z Volva760. Tam totiž byl původní komresor vadný a tak byl demontován. Takže při nouzovém řešení náhrady původní vakuové pumpy za jinou zde bylo volné místo ...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Brzdy 940

Příspěvek od Sergej »

Pumpu som namontoval podobnym sposobom aj ja, ale nie som celkom spokojny, pumpa je vyrazne hlucnejsia ako povodny klepajuci nezmysel na hlave motora. naviac tato pumpa je jednocinna, kdezo povodna je dvojcinna. Mam na nej nieco pokazene, alebo je to normalne, ze je hlucnejsia ako motor ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#28 Brzdy 940

Příspěvek od VanThomas »

Taky si zrovna hraju, bordel se ozývá z tý druhý trubky, celkem úspěšně jsem to zatlumil kusem hadice vycpaným molitanem...
Docela by mě zajímalo, kam to bylo zapojený na dárcovskym pažoutu.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Brzdy 940

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:Taky si zrovna hraju, bordel se ozývá z tý druhý trubky, celkem úspěšně jsem to zatlumil kusem hadice vycpaným molitanem...
Docela by mě zajímalo, kam to bylo zapojený na dárcovskym pažoutu.
Do sania. Ale nasiel som moznu pricinu klepotaveho zvuku. Po odsrobovani vypustneho srobu na klukovej skrini pumpy, je vidiet ojnicu, ktora ma miesto ojnicneho loziska len velku dieru. priemer kluky je v tomto mieste tak 1/3 priemeru diery a tak nie je prekvapenim, ze mrtvy chod pumpy je cca 90*, tj 1/4 otacky remenice.
Otazkou teraz je, ci to tak ma byt, alebo tam ma byt nejake to akoze lozisko, napr vo forme silonoveho kruzku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#30 Brzdy 940

Příspěvek od VanThomas »

Sergej píše: Do sania. Ale nasiel som moznu pricinu klepotaveho zvuku. Po odsrobovani vypustneho srobu na klukovej skrini pumpy, je vidiet ojnicu, ktora ma miesto ojnicneho loziska len velku dieru. priemer kluky je v tomto mieste tak 1/3 priemeru diery a tak nie je prekvapenim, ze mrtvy chod pumpy je cca 90*, tj 1/4 otacky remenice.
Otazkou teraz je, ci to tak ma byt, alebo tam ma byt nejake to akoze lozisko, napr vo forme silonoveho kruzku.
Určitě nemá, ta moje vývěva žádný mrtvý chod nemá. Mechanicky je úplně tichá, hluk produkuje pouze "pneumatický" z té výfukové trubky - tu jsem musel zatlumit. Bylo to o dost hlasitější než motor :)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Brzdy 940

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:
Sergej píše: Do sania. Ale nasiel som moznu pricinu klepotaveho zvuku. Po odsrobovani vypustneho srobu na klukovej skrini pumpy, je vidiet ojnicu, ktora ma miesto ojnicneho loziska len velku dieru. priemer kluky je v tomto mieste tak 1/3 priemeru diery a tak nie je prekvapenim, ze mrtvy chod pumpy je cca 90*, tj 1/4 otacky remenice.
Otazkou teraz je, ci to tak ma byt, alebo tam ma byt nejake to akoze lozisko, napr vo forme silonoveho kruzku.
Určitě nemá, ta moje vývěva žádný mrtvý chod nemá. Mechanicky je úplně tichá, hluk produkuje pouze "pneumatický" z té výfukové trubky - tu jsem musel zatlumit. Bylo to o dost hlasitější než motor :)
A nemohol by si sa cez ten vypustny srob pozret ci tam je nejake ojnicne lozisko ? Mozes to spojit s vymenou oleja, ten moj bol uz uplne sedy. Dal som tam motorovy 15W40.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#32 Brzdy 940

Příspěvek od VanThomas »

Sergej píše:A nemohol by si sa cez ten vypustny srob pozret ci tam je nejake ojnicne lozisko ? Mozes to spojit s vymenou oleja, ten moj bol uz uplne sedy. Dal som tam motorovy 15W40.
JJ kouknu na to.
BTW
napadlo mě ještě jiný umístění se snadnou montáží, ale vývěva by byla vzhůru nohama - nejsem si ale jistej, jestli by to skousla...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Brzdy 940

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:
Sergej píše:A nemohol by si sa cez ten vypustny srob pozret ci tam je nejake ojnicne lozisko ? Mozes to spojit s vymenou oleja, ten moj bol uz uplne sedy. Dal som tam motorovy 15W40.
JJ kouknu na to.
BTW
napadlo mě ještě jiný umístění se snadnou montáží, ale vývěva by byla vzhůru nohama - nejsem si ale jistej, jestli by to skousla...
Kedze ma olejovu vanu, asi by to moc koser nebolo, ale mohla by to prezit v pohode.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1193
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#34 Brzdy 940

Příspěvek od VanThomas »

Tak jsem se kouknul dovnitř a nejspíš to bude jiný provedení, je tam kotouček a na něm excentricky čep. Ojnice je odlitek a na tom čepu je nasazená jen přes tenký bronzový pouzdro. Nedovedu si představit, jak by tam mohla vzniknout větší vůle, dřív by se to spíš rozpadlo (spodek tý ojnice neni moc velkej). Ještě se v tom budu hrabat, tak to o výkendu zkusim vyfotit - mobilem se mi to nepodařilo...
Joa obráceně dát nejde, veškerej olej během chvilky vyletí výfukovou trubkou :)
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Kostelec

#35 Brzdy 940

Příspěvek od deanoli »

JEN DOTAZ ZDA BY NĚKDO UMĚL JAKÁ JE PRŮMĚRNÁ ŽIVOTNOST KOTOUČŮ NA DEVÍTKÁCH.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#36 Brzdy 940

Příspěvek od Sarkasmic »

záleží na výrobci kotoučú,tvrdosti destiček a stylu jízdy. ale cca 100-200 000. Kotouče z prvovýroby občas přežijou i ke 300...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“