D24 cuká v otáčkách
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 D24 cuká v otáčkách
Mám problém, D24 mi jde poměrně slušně za plynem (na její poměry) ale ve vyšších otáčkách přestane táhnout a začne cukat (na 2 v 50 na 3 někde přes 60) typuju to na čerpadlo???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#2 D24 cuká v otáčkách
A ty to nevíš??? Tento topic mne vážně pobavil.Ondra. píše:Mám problém, D24 mi jde poměrně slušně za plynem (na její poměry) ale ve vyšších otáčkách přestane táhnout a začne cukat (na 2 v 50 na 3 někde přes 60) typuju to na čerpadlo???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3 D24 cuká v otáčkách
Já to třeba taky nevím, natož pak takovej ......... jako je tady Ondra
(Ondro, doufám, že jsi rád, že jsem se Tě zastal )
Martine, já třeba zase na rozdíl od jiných vím, že když namontuju do motoru jinou vačku, tak se přesvědčím, že se po dotažení koníků otáčí
(Ondro, doufám, že jsi rád, že jsem se Tě zastal )
Martine, já třeba zase na rozdíl od jiných vím, že když namontuju do motoru jinou vačku, tak se přesvědčím, že se po dotažení koníků otáčí
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#4 D24 cuká v otáčkách
A to já zase ne.standa píše:Já to třeba taky nevím, natož pak takovej ......... jako je tady Ondra
(Ondro, doufám, že jsi rád, že jsem se Tě zastal )
Martine, já třeba zase na rozdíl od jiných vím, že když namontuju do motoru jinou vačku, tak se přesvědčím, že se po dotažení koníků otáčí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1738
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 D24 cuká v otáčkách
Vidíš - a já s Ondrou se Ti kvůli tomu nesmějem...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#6 D24 cuká v otáčkách
Já bych se Ondrovi také nesmál,kdyby jeho nebavily dotazy uživatelů,kteří zdatní nejsou. Ale klidně se mi smějte mi to neva.standa píše:Vidíš - a já s Ondrou se Ti kvůli tomu nesmějem...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#7 D24 cuká v otáčkách
martine zatim to beru jako žert, svýho chování jsem si vědom v jednom případě kdy se majitel o devítce bavil takovým ehm koncernovým způsobem (Fko nejede a má už 300 a bude tuning...), já tu výhrady k tvojí osobě taky neventiluju, ale teď bych se rád vrátil k problému
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#8 D24 cuká v otáčkách
Taky jsem to bral jako žert.Ondra. píše:martine zatim to beru jako žert, svýho chování jsem si vědom v jednom případě kdy se majitel o devítce bavil takovým ehm koncernovým způsobem (Fko nejede a má už 300 a bude tuning...), já tu výhrady k tvojí osobě taky neventiluju, ale teď bych se rád vrátil k problému
Co palivový filtr??,
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#9 D24 cuká v otáčkách
jo to bych mohl zkusit, je tam asi 5000, ale auto přes zimu stálo a mohla se v něm usadit nějaká eko*** co teď do nafty dávají. Ale to by teoreticky entáhlo i v nižších otáčkách kdyby byl ucpanej? Dík za tipmartinopel píše: Co palivový filtr??,
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#10 D24 cuká v otáčkách
Pokud bude filtr ucpaný poznáš to především ve vysokých otáčkách.Ondra. píše:jo to bych mohl zkusit, je tam asi 5000, ale auto přes zimu stálo a mohla se v něm usadit nějaká eko*** co teď do nafty dávají. Ale to by teoreticky entáhlo i v nižších otáčkách kdyby byl ucpanej? Dík za tipmartinopel píše: Co palivový filtr??,
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 D24 cuká v otáčkách
zítra vyměním a poreferujumartinopel píše: Pokud bude filtr ucpaný poznáš to především ve vysokých otáčkách.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#12 D24 cuká v otáčkách
okOndra. píše:zítra vyměním a poreferujumartinopel píše: Pokud bude filtr ucpaný poznáš to především ve vysokých otáčkách.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#13 D24 cuká v otáčkách
Vždy se vyplatí začít tím nejlevnějším. Ale jak to tady kolikrát čtu tak autorizáky začínají z opačného konce
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#14 D24 cuká v otáčkách
Odpoj si vratku a při vysokých otáčkách kontroluj množství nafty a případné bubliny v ní. Musíš to ale chvíli držet dost pod plynem. Bublinky - přisává někde vzduch (většinou v napojení na nádrži, nebo přímo v ní). Málo nafty ve vratce, nebo žádná - filtr, nebo bordel v nádrži. Když todle všechno vyloučíš, pak možná čerpadlo(dost nepravděpodobný). Já jsem to už řešil. Do motorovédo prodtoru jsem si pak dal kanistřík s naftou, rozpojil sací hadičku do filtru a i s vratkou je strčil do kanistru. Motor šel jak brus. Tím jsem vyloučil čerpadlo i filtr. Problém byl v nádrži ...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 D24 cuká v otáčkách
filtr vyměněn a D24 chodí tak jak má, děkuju vám za rady
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#16 D24 cuká v otáčkách
Ondra. píše:filtr vyměněn a D24 chodí tak jak má, děkuju vám za rady
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek