D24 - palivové vedení

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
spirit of speed
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: 245L + V50

D24 - palivové vedení

Příspěvek od spirit of speed »

Zdarec piloti, snad to tady ještě není.
Původní stav, snad, od nádrže vedou pryžové hadice, jsou napojeny na ocelové trubky a před motorákem opět pryžové.
Jak moc velká pitomost bude tuto celou trasu natáhnout v pryžových hadicích ?

imrija
Offline
Člen VK
Příspěvky: 565
Registrován: 2 roky 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: volva

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od imrija »

Já to na hulváta natáhl v mědi. Když už tak bych určitě nevolil pryž, gumu, jakože klasickou gumovou hadici, ale něco odolnějšího, jako bývá teflonová u benzínu. Ale to zase nejde vytvarovat.

Zatím jsem zastánce mědi místo železa, a hadice jen na koncích.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec

voltony
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od voltony »

Dej tam rovnou to nejlepší a zároveň nejlevnější řešení, PE plastovou trubku. Nic lepšího není.
_________________
Cca 20x Volvo

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 419
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 91' 945GL B230fb
Bydliště: Pha skoro

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od kolemjdouci »

Nedělá ta měď na styku se železem článek?
_________________
škatule hejbej se

spirit of speed
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 13
Registrován: 3 roky 4 měsíce
Bydliště: Pelhřimov
Vůz: 245L + V50

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od spirit of speed »

... docela se mi ten napad CU trubek opravdu zalibil :) a nebojte pane kolemjdouci, ve styku pouziju gumu :D

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 419
Registrován: 4 roky 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 91' 945GL B230fb
Bydliště: Pha skoro

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od kolemjdouci »

správně, bezpečnost především. O Honzu se taky nebojim, spíš aby se toho nechytnul někdo nepoučenej :-)
dělá se snad i nějaká slitina mědi, železa a něčeho, která tím netrpí.
_________________
škatule hejbej se

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2109
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od standa »

Hošani, a nebude vadit, že za jízdy v mrazu bude ta kovová trubka ochlazovat naftu?

edit: vlastně to vadit nebude - v mrazech ingoty stejnak nenestartují :P
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

voltony
Offline
Příspěvky: 145
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

Re: D24 - palivové vedení

Příspěvek od voltony »

Samozřejmě ověřování slepých uliček je také cesta k poznání, není nad to na vlastní pěst, daleko od domova zjistit , že měď časem křehne, ocel koroduje a guma zteří.

PS. Náhodou mě ingoty startují v zimě bezvadně, akorát nesmí mrznout.
_________________
Cca 20x Volvo

Zpět na „200 - opravy“