Spojka volvo 340
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#1 Spojka volvo 340
Nevíte někdo jak vyměnit lamelu spojky na 343? Lze nějak vyjmout kardan a to vse bez vyjmutí motoru z vozu?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#2 Spojka volvo 340
Co si pamatuju, melo by to takhle jit.. kdyžtak o veekendu kouknu do chytrý knihy... jinak zajimavy ceny lamel a pritlacaku tuna: http://www.autodilykrc.cz/eshop/spojky/volvoSarkasmic píše:Nevíte někdo jak vyměnit lamelu spojky na 343? Lze nějak vyjmout kardan a to vse bez vyjmutí motoru z vozu?
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3
Mno,ja prave nevim jak vyndat kardan,sice jsem uz si delal spustu aut ale motor vpredu,prevodovka vzadu mezi tim kardan-to sem aste nevidel. Proto se ptam jestli jde kardan vyjmout bez demontáže jiné části....
Jinak na té adrese v krci maj na mojeho 343 jenom přítlačák....
Jinak na té adrese v krci maj na mojeho 343 jenom přítlačák....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4
Originál servis postup je povolit a odšroubovat uložení převodovky a diferenciálu, celý komplet uložit do držáku ( spec. přípravek ) aby nedošlo k prohnutí, odmontovat od talíře spojky a posunout celý komplet směrem dozadu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#5
Tagze pak kardan vyndavat netreba? Ale to zas musim odpojit řazení ne? Musí se pak odpojovat i poloosy od diferáku? Nebo to stačí odšroubovat od kastle a šíbnout?jarek.krizan píše:Originál servis postup je povolit a odšroubovat uložení převodovky a diferenciálu, celý komplet uložit do držáku ( spec. přípravek ) aby nedošlo k prohnutí, odmontovat od talíře spojky a posunout celý komplet směrem dozadu.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#6
5azení odpojit a poloosy vyjdou, mžná to jde udělat i jinak ale toto je ofic. návod a je to z něj jen úryvek a stručný protože tam popisují každý šroubek + potom utahovací momenty.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek