360 divne startovanie

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#1 360 divne startovanie

Příspěvek od kadlecikp »

Zdravim,
mam 360 asi 1.5 rok a za tu dobu sa mi parkrat stalo, ze auto proste nenastartovalo, starter tocil, a ani za nic nechcel naskocit, az som ho samozrejme prechlastal, musel pockat (15-20minut) a potom naskocil.
(to sa stalo pred 1.5 rokom, 2x v priebehu tyzdna a potom pol roka bez problemov).
Dalsi pribeh(pred rokom), na alpskom vzduchu nechecel nastartovat (jar, 20st), po pol hodke podobneho procesu ako pred tym naskocil, presiel som 2km, vypol ho a potom uz ani za nic (hodina cvicenia). Nechal som sa teda roztiahnut (aby sa dostal do vyssich otacok, starter stale fungoval dobre) a naskocil. Dosiel som domov a rok bol pokoj (na rok, slo to ako hodiny)
Teraz to na neho zase prislo, startuje fakt tazko, bezne staci trosku sytica, naskoci skoro hned, teraz nechce, tak na 5x mozno, uz som aj absolvoval pol hodinove cakanie po prechlastani.
dik za kazdy napad.

Palo
_________________
Volvo 360GL, rv 86., B200K, 75kw poctivych 100 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#2 360 divne startovanie

Příspěvek od Stalin »

Dalo by se řict ze sem u 480 měl stejnej problem starter točil a auto nechytlo. stavalo se mi to když jsem ujel jen kratkou vzdalenost a zastavil a pak už nenastartoval až třeba po 15 minutach a hned na poprvé. U mě to vyřešila nova baterka a auto startuje jalk ma.. :jaj:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 60
Registrován: 18 roků
Bydliště: Třinec

#3 360 divne startovanie

Příspěvek od Manek »

Tak tak, hledej chybu ve špatné jiskře. Takže chce to nové svíčky pořádné (nejlepe iridiové) a baterii Bosch Silver 55Ah nebo 60Ah a ručím že s těmi symptomy se už rozloučíš. POZOR, jestli koupíš jinou novou baterku, neručím za výsledek !! Tyto věci jsem si prošel ve všech barvách, je to na hodně dlouhé povídání, proto píšu přesnou kombinaci řešení.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#4 360 divne startovanie

Příspěvek od maxwell »

Hmm...

Teda musím říct že já podobný problémy nikdy neměl. spíš bych hledal chybu v elektrice, typuji že by to mohlo být něco mezi senzorem otáček na setrváku, cívkou na vysoké napětí - ta je na boku u motorku stěračů, - no a snad rozdělovač, i když tam snad ani ne. Je nějaká možnost že je špatný senzor otáček, zkus to proměřit ohm metrem až to bude zlobit. Ale budeš muset startovat, jestli snímá. taky bych překontroloval kontakty co jdou do a z cívky. typuji že to bude ten špatný kontakt který zahřátím nějak blbne či co - prostě studeňák nebo jak to nazvat.

Nikdy jsem neměl bosch baterii ani iridiový svíčky a auto jezdilo bez problémů. Nicméně problém to je zajímavý. :unknown:
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 60
Registrován: 18 roků
Bydliště: Třinec

#5 360 divne startovanie

Příspěvek od Manek »

Taky nemám iridiové svíčky, ale za tu pořádnou baterku se budu prát. Kdo z Vás má baterii 9 let starou, která startuje jak nová a to jsem ji nikdy nenabíjel !!!! a za zimu jezdím jen jednou dvakrát..

Měl jsem např. Vartu za 2200Kč a jak ta mne mystifikovala - projevy uplně stejné, jako kolega výše. Ale jinak pokud něco nestartuje vetáhnu jeden kabel ze svíčky a při startování koukám jestli hází pořádnou jiskru a pak řeším další.
_________________
Volvo 360, 2l, inject. B200F

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#6 360 divne startovanie

Příspěvek od maxwell »

Já jsem dal Iridia od Densa do citroena kvůli CNG ale předešlé NGK s dvěma jiskrama byly dobrý, jen nevím jak dlouho tam byly tak jsem je raději vyměnil.
Co mne napadá je ještě nejaká špatná kostra - někde.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#7 360 divne startovanie

Příspěvek od kadlecikp »

este som sa tomu stale nevenoval, nemal som cas a auto jazdilo dobre, startovalo v pohode.
ale teraz na jesen som si vsimol jednu vec. a to, ze ked je mokro (dlhsie prsi, alebo teraz ked sa roztapal sneh - mal som ho na aute dost :)) tak ma problem s tym startovanim, resp. vacsinou aj naskoci normalne, ale motor sa sprava tak, ze ked pridam plyn co len trosku prudsie, tak zacne strasne cukat a dusit sa. takto sa sprava takych nejaku dobu, (dlhsie nez sa zohreje voda na normalnu teplotu). potom ked je "vysuseny" tak ide uplne normalne, pri kopnuti do plynu otacky vyletia a vsetko je ok.
je to 360, r86, 2.0 B200K.
dik
_________________
Volvo 360GL, rv 86., B200K, 75kw poctivych 100 000km

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#8 360 divne startovanie

Příspěvek od Sarkasmic »

znova totéž-svíčky káble,rozdělovač,příp vyčistit karbec,ale začni jiskrou...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4
Registrován: 15 roků 6 měsíců

#9 360 divne startovanie

Příspěvek od kadlecikp »

dik, pustim sa do toho
_________________
Volvo 360GL, rv 86., B200K, 75kw poctivych 100 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 325
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Znojmo
Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bydliště: Znojmo

#10 360 divne startovanie

Příspěvek od maxwell »

Taky by to mohla bít cívka Vysokého Napětí. Na žigulíkovi mi to kdysi za vlhka blblo, dokud jsem ji nevyměnil za jinou. Od té doby byl klid. Otec říkal že to je tím že ta cívka někdy v minulosti byla utopená, respektive do ní vnikla voda - ať už jakkoliv, a od té doby zlobila.

Ale těch věcí může být víc.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4

To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#11 360 divne startovanie

Příspěvek od Sarkasmic »

jasan,cívka má dva stavy-je dobrá a není dobrá...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“