Stalo se mi že mi autí nejede na benzín.
Zdá se že něco odešlo, a nevím zatím co. Přemýšlím že by to mohlo být palivové čerpadlo. Bohužel nevím ani kde je, Takže prosím ty co mněli obdobný problém jestli by mi nepomohly.
Jelikož mám LPG tak to pro mne není až tak velký problém, ale popíši co se asi stalo.
Stalo se to že jsem vyjel všechen benzín, který tedy používám jen na startování. Dolil jsem benzín a ještě to chvíli jelo ale pak jednoho rána motor už nechyt. Právě že nevím jestli si to necuclo bordelu a jestli by se to ucpalo tak že by tam nešel benzín vůbec.
Totiž asi tak.Tím že jezdím na plyn a občas zkouším nastartovat na benzín, tak se mi zdá že to trochu snahu má. Vždy to chytne a chcípne, jde cítit trochu i benzín ale neudrží to volnoběh.Po delším zkoušení to ale nechce chytat vůbec. Nevím právě jestli by to mělo být přidřenou pumpou, nebo je tam i nějaký ventil co zavírá to vratné potrubí. Ten pokud se zasek tak může být stále na plno otevřenej a propouštět tlak zpět do nádrže (pokud se nemýlím).Vstřiky klapou, čili fungují, takže tím ani ř.j. to asi není.Nevím jestli by mohla mít vliv i ta klapka v sání nebo to měří přívod vduchu?, ale na LPG to jede bez problémů. LPG je vlastně jen přiváděno do sacího potrubí, takže něco jak princip karburátoru. Dost se toho při provozu na plyn odpojí ,takže nevím co přesně by to mohlo být. Chci zkusit odpojit filtr a podívat se kolik to dává benzínu a jestli vůbec, ale v tomhle hnusným počasí se mi nechce.
Takže pokud někdo ví kde je palivové čerpadlo, a nebo měl zkušenosti se zadřeným, či jiné problémy podobného rázu jako mám já,tak prosím o radu.
360 - Dodávka paliva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#1 360 - Dodávka paliva
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2 360 - Dodávka paliva
Kde máš pumpu nevím, tipoval bych někde pod vozem asi pod nohama zadních pasažérů, jako jiná volva. Ale bude tam někde i filtr paliva, tak se zkus mrknout na něj. Jinak tlak paliva v liště je ovládán "redukčním ventilem" na konci lišty v závislosti na podtlaku v sání a od něj přepouštěn zpět do nádrže. Pokud máš podezření na tem tlak paliva, chtělo by to udělat si přípravek a změřit ho. Vše co jsem napsal platí, pokud je správnej mů předpoklad, že je to podobnej motor jako u Dvojky B230F. Jinak snad bude někdo vědět víc.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 360 - Dodávka paliva
jjj jen čerpadlo je za pravym zadnim kolem a filtr pod kapotou
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#4 360 - Dodávka paliva
Jo, filtr se nedá přehlídnout, jen to čerpadlo jsem u motora neviděl.
Stejně pod to nepolezu když je mokro, ale aspoň to nemusím hledat.
Dík.
Stejně pod to nepolezu když je mokro, ale aspoň to nemusím hledat.
Dík.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1735
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 360 - Dodávka paliva
pokud se při provozu na plyn nevypne čerpadlo, tak je možný, že jelo dlouho nasucho a je k.o.
odpoj vratné potrubí paliva (za redukčním ventilem) a zkontroluj, jestli odtama jde palivo bez bublin. tak zkontroluješ, že čerpadlo čerpá dostatek paliva v požadovaném tlaku
odpoj vratné potrubí paliva (za redukčním ventilem) a zkontroluj, jestli odtama jde palivo bez bublin. tak zkontroluješ, že čerpadlo čerpá dostatek paliva v požadovaném tlaku
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#6 360 - Dodávka paliva
Jo to mám v plánu ale včera i dnes pršelo, takže až nebude tak to zkusím jako první, a teprve potom půjdu do detailů.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1620
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#7 360 - Dodávka paliva
kdyžtak ti mohu nabídnout jiné čerpadlo-jeté,ale funkční...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#8 360 - Dodávka paliva
Sarkasmiku díky moc, ale problém je vyřešen.
viewtopic.php?f=50&t=11105&p=117402#p117402
To by člověk neřek jaká pí.ovina to kolikrát může bejt.
Takže do deníčku:
Vždy jako první zkontrolovat pojistky.
viewtopic.php?f=50&t=11105&p=117402#p117402
To by člověk neřek jaká pí.ovina to kolikrát může bejt.
Takže do deníčku:
Vždy jako první zkontrolovat pojistky.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#9 360 - Dodávka paliva
Takže koriguji poslední zprávu...
Nebylo to pojistkou, nebylo to ani tím ventilem na vratném benz. potrubí.
Závada byla ve váze vzduchu. Nečistoty abych byl konkrétní. Vyčištěno, opraveno.
Ale je obdivuhodné co všechno člověk nezkusí aby na to přišel.
Nebylo to pojistkou, nebylo to ani tím ventilem na vratném benz. potrubí.
Závada byla ve váze vzduchu. Nečistoty abych byl konkrétní. Vyčištěno, opraveno.
Ale je obdivuhodné co všechno člověk nezkusí aby na to přišel.
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 785 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 6 Odpovědi
- 3585 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Manek
-
- 7 Odpovědi
- 1381 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od AldaAlan
-
- 16 Odpovědi
- 3317 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 4 Odpovědi
- 2908 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1