Central

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 60
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Žilina, SR
Kontaktovat uživatele:

#26 Central

Příspěvek od T440 »

Síce možno neskoro, ale predsa.
Nejako mi toto téma ušlo :shock: . Čo sa týka detailov montáže, tak tam naozaj záleží na konkrétnom zariadení.
Motorček do dverí šoféra bolo treba pridať aj v mojom aute. Pozor na poistku centrálu ! Treba ju zosilniť. Dva krát mi odišla pôvodná poistka ( proste ten motorček "navyše" je poznať :-) ) u mňa to bola myslím poistka č. 21 ( z 15A -> 20A ) . Zaujímave je, že som si to nevšimol hneď. Keď som zmačkol tlačítko na "diaľkáči" auto bliklo aj píplo, ale "čudlíky" ostali HORE !. Proste elektroniku centrálu sme pripojili na inú poistku... . Určite som tak jazdil aspoň dva dni... . Ale potom som si uvedomil, že nejdú palubné hodiny :-) .
Ešte som narazil na problém so signalizáciou. Nepodarilo sa nám napojiť to moje zariadenie ( centrál, imobilizér, siréna ) k blinkrom (pustili sme sa do toho bez schémy :-( ) . Tak sme to napojili na svetlá, že to vyriešime neskôr. Prešli 3 roky a mám to furt na tých svetlách :-D. Niekedy je to fajn - v noci pri hypermarkete, keď zabudneš kde je "volvik", zapneš pipák a a auto zabliká "šajnami" a tak. Aj napriek tomu mi všetko funguje k plnej spokojnosti, tak si to asi nebudem "škrabať" :-D.
Takže rozhodne si pred montážou určite zožeňte schému ( napr. na volvo.ic.cz :-D ) a tú ešte "otestujte" , či je naozaj pre Vašu "sériu" prípadne kus. Ináč sa síce dopracujete k funkčnému riešeniu, ale môže to byť "jemne" osobité riešenie :-D . Môžete to samozrejme dať namontovať aj špecializovaným firmám, ale pokiaľ nemajú pri inštalácií schému, môžu sa dopracovať tiež k zaujímavým výsledkom.... ( vlastne sa ani nedivím :-D )
_________________
Richard, V440 1,8 T 1992 ( B18FT )
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“