Problém se spojkou S60
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#1 Problém se spojkou S60
Ahoj lidi, mám S60 r.v.2001 147kW cca 104tis.najeto a zdá se mi že spojka se nechová tak jak by měla.Problém je že i když sebepomaleji pouštím spojku, tak auto nemá plynulý rozjezd (přechod na jiný stupeň) ale takový jako bych ten spojkový pedál pustil rychle. V jednom servisu mi řekli že je to úmysl z důvodu vysokého výkonu motoru (no nevím)Poradí mi někdo? Nerad bych zajel do servisu a tam by mi nabulíkovali výměnu všeho možnýho.Určitě se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí nebo dokonce opraví. Pak mám ještě jeden ale spíš už kosmetickej problém neotevírá se mi zámeček u víčka nádrže. Když ale přehodím polaritu tam mi to jde. Díky za každou vaší odpověď. Martines
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 8
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70III, D5
#2
mám něco podobnýho, navíc jde ta spojka poměrně ztuha a když si při běžícím motoru jakoby položím nohu na pedál, tak lehce vibruje. Mechanik to ohodnotil slovy: rozebrat a pak se uvidí, ale na 80% bude nutná spojková sada (lamela+setrvák+ložisko), tj. 30k jenom za matroš. Rychle mi došlo, že to vlastně není tak hrozné.
_________________
V70 III D5 136kW - ještě nevím
V70 II 2,5TDi 103kW - zatím nejlepší
850 2,5i 20V Estate - bylo lepší
460 1,8i - bylo dobré
V70 III D5 136kW - ještě nevím
V70 II 2,5TDi 103kW - zatím nejlepší
850 2,5i 20V Estate - bylo lepší
460 1,8i - bylo dobré
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#4
Nemyslel místo setrvačníku spíš přítlačnej talíř spojky???Norek píše:. Mechanik to ohodnotil slovy: rozebrat a pak se uvidí, ale na 80% bude nutná spojková sada (lamela+setrvák+ložisko), tj. 30k jenom za matroš. Rychle mi došlo, že to vlastně není tak hrozné.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek