Ahojte, sorry za nové téma, ale nenašel jsem... Během tří měsíců jsme u V70, D5, 96kW, pozorovali, že se snižuje posilovací účinek řízení. V současnou dobu už to bylo téměř mrtvé a tak jsme, na doporučení nechali repasovat servo. Osadili jsme zpět a stav je stejný. Nikde žádný únik, nepění, kapalina je. Přesto posilovací účinek není.
Prosím nemáte někdo zkušenost na co se ještě zaměřit? Myslím, že není rozumné demontovat hřebenové servořízení a nechat jej preventivně také repasovat - mimo jiné mi místní autoservis (nemají čas se v tom vrtat ...) říká, že jakmile nikde neteče, tak by to tím (spodkem) nemělo být. Moc díky za postřehy.
Postupné snížení posilovacího účinku
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#1 Postupné snížení posilovacího účinku
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Postupné snížení posilovacího účinku
Jestli se posilovací účinek zvýší když přidáš plyn, tak vyměň pumpu, když ne, tak repas řízení.
Taky by ještě mohl být přirezlý kloubek od volantu
Zkoušel jsi jestli jde točit volantem lehce, když máš kola ve vzduchu a chcíplý motor?
Taky by ještě mohl být přirezlý kloubek od volantu
Zkoušel jsi jestli jde točit volantem lehce, když máš kola ve vzduchu a chcíplý motor?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#3 Postupné snížení posilovacího účinku
Ahoj. Posil účinek je stejný i když se zvýší otáčky, resp. je cca 10% konstantně. Ohledně výměny spodku - hřebene - mi už další servisman říkal, že pokud to dole nesákne, neztrácí se tím kapalina, nepění, není pravděpodobné měnit řízení. Tohle se chová jakoby pumpa dávala malý tlak. Ale jak jsem psal, je po repasu, což chápu, nemusí znamenat, že je OK, ale zhotovitel tvrdí, že veškeré repas díly tohoto typu jdou na přezkoušení. Takže pumpu myslím vylučuji.
Prý může být klidně někde přicpaná hadice a snad i shrnutá vnitřní výstelka hadice. Přeci jen to auto je z roku 2003 a něco už skrz hadice proteklo. Mohlo by tomu odpovídat, jak se to postupně pomaloučku zhoršovalo.
Prý může být klidně někde přicpaná hadice a snad i shrnutá vnitřní výstelka hadice. Přeci jen to auto je z roku 2003 a něco už skrz hadice proteklo. Mohlo by tomu odpovídat, jak se to postupně pomaloučku zhoršovalo.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Postupné snížení posilovacího účinku
A to točení s kolama ve vzduchu jsi zkoušel?
Teď jsem tu měl V70II D5 kde se auto chovalo jako kdyby posilovač nemělo a byl to zarezlý ten kloubek na volantu.
Teď jsem tu měl V70II D5 kde se auto chovalo jako kdyby posilovač nemělo a byl to zarezlý ten kloubek na volantu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#5 Postupné snížení posilovacího účinku
No máš pravdu, to jsem nezkoušel. Zítra to zvednu a otestuju. Díky moc za typ, Dám vědět.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5128
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 Postupné snížení posilovacího účinku
Mě když odešel ten kloub tak to spíše měnilo intenzitu. To musí byt haluz že odejdou oba a jde to ztuha "rovnoměrně"
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#7 Postupné snížení posilovacího účinku
Ahoj, tak jsem auto zvedl a volantem lze točit velmi lehce.
Vola jsem maníkům, co dělali repas čerpadla a tvrdí, že každé čerpadlo jde na zkušební stolici. Tak to vypadá asi na to řízení.
Vyhodím ještě vlákno na V70 zda někomu přestal makat posilovací účinek tím, že přestalo být funkční řízení mezi koly aniž by sáklo, ...
Vola jsem maníkům, co dělali repas čerpadla a tvrdí, že každé čerpadlo jde na zkušební stolici. Tak to vypadá asi na to řízení.
Vyhodím ještě vlákno na V70 zda někomu přestal makat posilovací účinek tím, že přestalo být funkční řízení mezi koly aniž by sáklo, ...
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek