Vybitá baterie V70
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: V70 III MY16
#1 Vybitá baterie V70
Ahoj,
v historii jsem nenašel. Prosím o radu. Moje V70 D3 MY16 hlásí vybitou baterii. Auto startuje bez problému. Bufik ale z důvodu nízkého napětí nespustim. Měly by tam byt dvě baterie, která je špatná? Hlavní nebo sekundární?
Díky moc, volvisté
v historii jsem nenašel. Prosím o radu. Moje V70 D3 MY16 hlásí vybitou baterii. Auto startuje bez problému. Bufik ale z důvodu nízkého napětí nespustim. Měly by tam byt dvě baterie, která je špatná? Hlavní nebo sekundární?
Díky moc, volvisté
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 Vybitá baterie V70
Start-Stop ti normálně fungoval ? Nebyl tam nějaký zásah, nebo vypínání ?
Něco malo tady: https://www.volvocars.com/cz/support/manuals/v70/2015w46/udrzba-a-servis/baterie/baterie-spoustece---vymena
https://www.volvocars.com/cz/support/manuals/v70/2015w46/udrzba-a-servis/baterie/baterie---start-stop
Něco malo tady: https://www.volvocars.com/cz/support/manuals/v70/2015w46/udrzba-a-servis/baterie/baterie-spoustece---vymena
https://www.volvocars.com/cz/support/manuals/v70/2015w46/udrzba-a-servis/baterie/baterie---start-stop
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 8
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: V70 III MY16
#3 Vybitá baterie V70
Díky! U start-stopu jsem noc nezaznamenal, ale z 90% ho hned po startu vypínam... Jinak žádný zásah atd. nebyl...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#4 Vybitá baterie V70
v prvom rade ju daj nabit na normalnu nabijacku. potom treba skusit battery tester. ale je mozne ze uz je kaput ked bufikujes odide o nieco skorej.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5 Vybitá baterie V70
Bufik jede z hlavni baterie.
Uprimne jakmile ti to nechce pustit bufika ani kdyz nastartujes a pise, ze je vybita baterie. Nepokousej se ji ani ozivit a rovnou dej novou.
Vim o cem mluvim, natrapil jsem se s baterii za posledni pul rok dost a nyni mam jiz 2 novou.
Uprimne jakmile ti to nechce pustit bufika ani kdyz nastartujes a pise, ze je vybita baterie. Nepokousej se ji ani ozivit a rovnou dej novou.
Vim o cem mluvim, natrapil jsem se s baterii za posledni pul rok dost a nyni mam jiz 2 novou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#6 Vybitá baterie V70
Zdravím,
Toto je můj první dotaz. Koupil jsem ojeté Volvo V70 D2 2.0 z roku 2015. Jednou za pár dní se mi objeví zpráva "Vybitá baterie". V autě je baterie Exide JZW 915 105 A Economy, která se zdá být nevhodná. Nemá dostatečnou ampérovou kapacitu dle návodu. Zřejmě to není ani správný typ (AGM/EFB).
Chci ji vyměnit, ale nejsem schopen najít správnou náhradu. Cituji návod:
"Důležité
Při výměně baterie startéru se do vozů s funkcí Start/Stop musí nainstalovat baterie správného druhu: EFB do vozů s manuální převodovkou a AGM do vozů s automatickou převodovkou."
Pokud ale vyhledám baterii dle motorizace, tak mi to nabízí AGM.
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-12v-70ah-760a-ek700
Mám manuální převodovku a očekával bych, že mi to nabídne EFB. Předpokládám ale, že bych měl koupit následující:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-75ah-730a-el752
V autě je přídavné topení, takže by bylo možná lepší vzít vetší kapacitu:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-80ah-720a-el800
Díky za rady.
Toto je můj první dotaz. Koupil jsem ojeté Volvo V70 D2 2.0 z roku 2015. Jednou za pár dní se mi objeví zpráva "Vybitá baterie". V autě je baterie Exide JZW 915 105 A Economy, která se zdá být nevhodná. Nemá dostatečnou ampérovou kapacitu dle návodu. Zřejmě to není ani správný typ (AGM/EFB).
Chci ji vyměnit, ale nejsem schopen najít správnou náhradu. Cituji návod:
"Důležité
Při výměně baterie startéru se do vozů s funkcí Start/Stop musí nainstalovat baterie správného druhu: EFB do vozů s manuální převodovkou a AGM do vozů s automatickou převodovkou."
Pokud ale vyhledám baterii dle motorizace, tak mi to nabízí AGM.
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-12v-70ah-760a-ek700
Mám manuální převodovku a očekával bych, že mi to nabídne EFB. Předpokládám ale, že bych měl koupit následující:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-75ah-730a-el752
V autě je přídavné topení, takže by bylo možná lepší vzít vetší kapacitu:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-80ah-720a-el800
Díky za rady.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4193
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#7 Vybitá baterie V70
Klidně bych si zajel nechat vyměnit baterii do autorizáku. Budeš mít jistotu, že je tam to, co tam patří a cena je tam u baterií se slevou také přijatelná.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#8 Vybitá baterie V70
Dle návodu bych vzal EFB a kapacitu tu největší co prostor pojme. Vyhledávače na eshopech mají sem tam chybu v databázi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#9 Vybitá baterie V70
Nakonec jsem to vzdal a volal do autorizáku. Pošlou mi nabídku. Díky
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 Vybitá baterie V70
No hlavně bych si nejdřív změřil, kolik to dobíjí... nejlevnější multimetr stojí stovku a víš hnedka, zda řešit baterii nebo altík.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 Vybitá baterie V70
A změřit to jak u baterie tak přímo na altíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#12 Vybitá baterie V70
Presne, ja mel na Altiku krasnych 14V a na svorkach uz jen 13,5V.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#13 Vybitá baterie V70
A pak případně zkontrolovat i druhou baterii...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Vybitá baterie V70
Tak jasný, ale to už jsou pokročilý techniky diagnostiky
Změříš baterku po delší jízdě a s nastartovaným motorem vidíš 13,0 v a víš, že altík nedává. totéž s naměřenýma 14 V víš, že je baterka v čudu.
Mi tak napadá, že ty super eko kraviny to, co sem psal, asi umí dost pozměnit, když to v podstatě nikdy pořádně nedobíjí, aby se ušetřilo palivo
Změříš baterku po delší jízdě a s nastartovaným motorem vidíš 13,0 v a víš, že altík nedává. totéž s naměřenýma 14 V víš, že je baterka v čudu.
Mi tak napadá, že ty super eko kraviny to, co sem psal, asi umí dost pozměnit, když to v podstatě nikdy pořádně nedobíjí, aby se ušetřilo palivo
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#15 Vybitá baterie V70
Já se jako hloupý Janek zeptám jestli není trošku nesmysl měřit dobíjecí proud alternátoru, který je udávaný až např. 120 A, multimetrem, který má zdířku pro max. 10A?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#16 Vybitá baterie V70
To by bylo dost hloupý měřit proud. Proud se obecně měří dost málo, v 95% si vystačíš s napětím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#17 Vybitá baterie V70
Změřeno.
Na baterce před startem 12.4 V čili zřejmě kaput. Ráno když jsem změřil, když jsem přijel z velmi krátké pojížďky, tak měla 12.7 V.
Po nastartování na baterce 14.8 V.
Jinak mi volali z autorizáku DEKOM. Výměna baterie by měla stát něco přes 3 000 Kč. Za mě pohoda jenom tam musím zajet, protože je to v Pardubicích.
Na baterce před startem 12.4 V čili zřejmě kaput. Ráno když jsem změřil, když jsem přijel z velmi krátké pojížďky, tak měla 12.7 V.
Po nastartování na baterce 14.8 V.
Jinak mi volali z autorizáku DEKOM. Výměna baterie by měla stát něco přes 3 000 Kč. Za mě pohoda jenom tam musím zajet, protože je to v Pardubicích.
Naposledy upravil(a) Bican dne 20 kvě 2021 14:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Vybitá baterie V70
Jak dlouho to stálo? 12,4V je poměrně běžná hodnota, tam nevidim nic špatně, pokud si odemykal, otvíral dveře (stropní světla apod.).
14,8V mi přijde už skoro dost, ale jak jsem psal předtim, dneska je nabíjení řízený dost komplikovaně. Nicméně mi z toho vyplynulo, že altík asi bude OK.
14,8V mi přijde už skoro dost, ale jak jsem psal předtim, dneska je nabíjení řízený dost komplikovaně. Nicméně mi z toho vyplynulo, že altík asi bude OK.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#19 Vybitá baterie V70
Stálo to asi 6 hodin. Podle mě je problém v typu baterie. Je to podle mě klasická baterka - Exide JZW 915 105 A Economy. Už když jsme to kupovali, tak se tam po chvilce stání hláška objevila. Počítal jsem s tím, že bude špatná baterka.
Ideální by bylo hodit baterku na tester ...
Ideální by bylo hodit baterku na tester ...
Naposledy upravil(a) Bican dne 20 kvě 2021 15:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Vybitá baterie V70
A resetoval někdo baterii po výměně v systému?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#21 Vybitá baterie V70
To bohužel nevím. Snad jsem konečně našel, která to je.
https://www.auto-doplnky.com/autobaterie-skoda-economy-72ah-640a-prava-original-skoda-jzw915105a-p42957
Je tam explicitně uvedeno:"nevhodné pro vozy s funkcí start - stop"
Nejrozumnější bude udělat si výlet do autorizáku.
https://www.auto-doplnky.com/autobaterie-skoda-economy-72ah-640a-prava-original-skoda-jzw915105a-p42957
Je tam explicitně uvedeno:"nevhodné pro vozy s funkcí start - stop"
Nejrozumnější bude udělat si výlet do autorizáku.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#22 Vybitá baterie V70
Tak nakonec objednána a nainstalována tato:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-80ah-720a-el800
Bohužel velikostně to není úplně ono. Nejde úplně zaklapnout horní deklík na baterku. Baterka má na délku 315 mm ale opravdu se tam vejde jenom velikost 278 mm.
Je to tato:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-70ah-720a-el700
Deklík má prolis pouze pro tyto velikosti akumulátorů.
Baterie se ale jinak do boxu vejde. To jsem měřil před objednáním. Jsou tam matičky pro úchyt atd. Příště budu moudřejší.
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-80ah-720a-el800
Bohužel velikostně to není úplně ono. Nejde úplně zaklapnout horní deklík na baterku. Baterka má na délku 315 mm ale opravdu se tam vejde jenom velikost 278 mm.
Je to tato:
https://www.autodily-pema.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-12v-70ah-720a-el700
Deklík má prolis pouze pro tyto velikosti akumulátorů.
Baterie se ale jinak do boxu vejde. To jsem měřil před objednáním. Jsou tam matičky pro úchyt atd. Příště budu moudřejší.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#23 Vybitá baterie V70
Kup si vysoky kryt a bude to OK.
A reset vymeny baterie jsi provedl?
A reset vymeny baterie jsi provedl?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 50
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Divec
- Vůz: V70 III 2.0 D2
#24 Vybitá baterie V70
Tak jsem zkoušel avdily.cz . Nejsou a nebudou. Budu se s tím muset naučit žít. Jsem zvědavý, jak dlouho baterka vydrží.
Reset proveden dle návodu.
https://www.volvov40club.com/threads/bms-battery-monitor-system-reset-for-new-battery.29514/
Reset proveden dle návodu.
https://www.volvov40club.com/threads/bms-battery-monitor-system-reset-for-new-battery.29514/
Naposledy upravil(a) Bican dne 24 kvě 2021 15:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
Volvo V70 2.0 D2 (2015, D4204T20)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#25 Vybitá baterie V70
Ano, staci to pres tu mlhovku a vystrazny.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek