Čištění sání
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#1 Čištění sání
na koncernu jsem se jal vyčistit sání, demontoval jsem ho z motoru a začal škrábat šroubovákem cca 1 cm tlustý nános karbonu.
Potom jsem sání párkrát prolil čističem na motory (něco na způsob arvy) a škrábal a škrábal.... Bohužel sání má tak debilní tvar, že ne všude se mechanicky dostanu- je to tohle https://www.autodilyhradek.cz/images/stories/virtuemart/product/20151023_111451-400.jpg
a za to koleno je prostě nemožný dostat. Nechal jsem tu arvu v tom přes noc a dneska to nešlo čistit o moc líp. Štětka na flašky si s tim neporadí moc dobře, protože štětiny jsou poměrně měkký a já prostě ty nánosy se štětkou nezlikviduju....
Zkusil jsem to profouknout čističema brzd i karburátorů, oboje není příliš efektivní, to už mi přišel lepší pokus s Cilitem Bang (se kterým jsem poměrně úspěšně vyčistil EGR, ale zase je to o mechanickým čištění)...
Další pokus byl nalít trochu benzínu a nechat ho v sání vyhořet, tento postup jsem opakovat dvakrát a pokaždý to hořelo 10-15 minut. V obou případech jsem vyklepal nějaký množství spečených sazí, ale dost toho vevnitř ještě zůstává.
Dnešní neúspěšný den jsem ukončil tím, že jsem na noc sání zalil benzínem, ale moc si od toho neslibuju.
Má někdo zkušenost?
Co jsem pochytal na netu za metody:
a) zalít Colou nebo Kofolou- můžu zkusit, je to poměrně ekonomický řešení, ale obávám se, aby to mělo nějakej smysl tak se to bude muset topit v kole tak týden
b) použít NaOH, popřípadě čistič odpadů na bázi NaOH (Krtek apod)- z toho mam respekt hned ze dvou důvodů- úplně se necítím na manipulaci s roztokem NaOH (mohlo by to prskat) a taky NaOH nedělá úplně dobře hliníku, musel bych laborovat s koncentrací a časem
c) zalít Cilitem Bang- to je zatím asi nejschůdnejší varianta- balení stojí kolem 120 korun a mohlo by stačit 1, maximálně dvě
d) zalít naftou nebo petrolejem. dle nějakých zdrojů je to lepší než benzínem, akorát tedy nevím jestli spíš naftu nebo petrolej....
Dál přemýšlím když už mám sundaný to sání, jestli má cenu nějak čistit i komůrky v hlavě (aspoň okraje), protože je dost velký riziko že kousek karbonu spadne do válce a je po kompresi..... Zrovna o víkendu jsem o tomhle četl na FB, že se to někomu stalo na D5... Respektive nerozumím moc tomu, že se tohle nestává za provozu (ještě jsem o tom neslyšel), protože nánosy v sacím traktu bývají gigantický (já měl kolem 1 cm, ale už jsem viděl i horší stavy)
Jinak po týhle akci bude EGR-off, je nějaká šance že se ten karbon v hlavě vypálí časem sám? Na takový ty čističe co se fouknou do sání za běhu motoru moc nevěřím, když jsem dneska viděl, jak marný byl ten čistič karburátorů od Motipu
Už jsem v týhle akci za takových peněz a času, že jestli by někdo vyčistil sání ultrazvukem třeba do 1000 korun, s radostí bych si to nechal udělat...
Vaše zkušenosti? Díky
Potom jsem sání párkrát prolil čističem na motory (něco na způsob arvy) a škrábal a škrábal.... Bohužel sání má tak debilní tvar, že ne všude se mechanicky dostanu- je to tohle https://www.autodilyhradek.cz/images/stories/virtuemart/product/20151023_111451-400.jpg
a za to koleno je prostě nemožný dostat. Nechal jsem tu arvu v tom přes noc a dneska to nešlo čistit o moc líp. Štětka na flašky si s tim neporadí moc dobře, protože štětiny jsou poměrně měkký a já prostě ty nánosy se štětkou nezlikviduju....
Zkusil jsem to profouknout čističema brzd i karburátorů, oboje není příliš efektivní, to už mi přišel lepší pokus s Cilitem Bang (se kterým jsem poměrně úspěšně vyčistil EGR, ale zase je to o mechanickým čištění)...
Další pokus byl nalít trochu benzínu a nechat ho v sání vyhořet, tento postup jsem opakovat dvakrát a pokaždý to hořelo 10-15 minut. V obou případech jsem vyklepal nějaký množství spečených sazí, ale dost toho vevnitř ještě zůstává.
Dnešní neúspěšný den jsem ukončil tím, že jsem na noc sání zalil benzínem, ale moc si od toho neslibuju.
Má někdo zkušenost?
Co jsem pochytal na netu za metody:
a) zalít Colou nebo Kofolou- můžu zkusit, je to poměrně ekonomický řešení, ale obávám se, aby to mělo nějakej smysl tak se to bude muset topit v kole tak týden
b) použít NaOH, popřípadě čistič odpadů na bázi NaOH (Krtek apod)- z toho mam respekt hned ze dvou důvodů- úplně se necítím na manipulaci s roztokem NaOH (mohlo by to prskat) a taky NaOH nedělá úplně dobře hliníku, musel bych laborovat s koncentrací a časem
c) zalít Cilitem Bang- to je zatím asi nejschůdnejší varianta- balení stojí kolem 120 korun a mohlo by stačit 1, maximálně dvě
d) zalít naftou nebo petrolejem. dle nějakých zdrojů je to lepší než benzínem, akorát tedy nevím jestli spíš naftu nebo petrolej....
Dál přemýšlím když už mám sundaný to sání, jestli má cenu nějak čistit i komůrky v hlavě (aspoň okraje), protože je dost velký riziko že kousek karbonu spadne do válce a je po kompresi..... Zrovna o víkendu jsem o tomhle četl na FB, že se to někomu stalo na D5... Respektive nerozumím moc tomu, že se tohle nestává za provozu (ještě jsem o tom neslyšel), protože nánosy v sacím traktu bývají gigantický (já měl kolem 1 cm, ale už jsem viděl i horší stavy)
Jinak po týhle akci bude EGR-off, je nějaká šance že se ten karbon v hlavě vypálí časem sám? Na takový ty čističe co se fouknou do sání za běhu motoru moc nevěřím, když jsem dneska viděl, jak marný byl ten čistič karburátorů od Motipu
Už jsem v týhle akci za takových peněz a času, že jestli by někdo vyčistil sání ultrazvukem třeba do 1000 korun, s radostí bych si to nechal udělat...
Vaše zkušenosti? Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Čištění sání
V práci mi kolega z kalírny na vyčištění plastového sání z D5 dal Sazex, fungovalo to docela dobře. Ale nevím kde se to dá koupit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#3 Čištění sání
Můžeš zkusit ještě přípravek na čištění grilů, ale moje zkušenost je takova, že to je jen pomocnícek a stejně nakonec jedu mechanicky, různýma ud latkama do vrtačky, třeba na konci rozpleteme ocelové lano atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4 Čištění sání
myslim si že to je v podstatě ten cilit bangVapik píše:Můžeš zkusit ještě přípravek na čištění grilů, ale moje zkušenost je takova, že to je jen pomocnícek a stejně nakonec jedu mechanicky, různýma ud latkama do vrtačky, třeba na konci rozpleteme ocelové lano atd.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 Čištění sání
Vždycky jsem to dělal tak, že jsem nalil benzín, nechal vypálit, pak nasypal hrst matiček nebo něčeho podobnýho, zalepil otvory a třepal...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Čištění sání
kolik benzínu? já jak to vypaloval tak jsem i přesto tam měl místa kde to zůstalo lepkavý.... finální čištění (do stříbrna) jsi dělal? Protože po vyxpalování to zůstalo dost začouzený (logicky)peter cz píše:Vždycky jsem to dělal tak, že jsem nalil benzín, nechal vypálit, pak nasypal hrst matiček nebo nečeho podobnýho, zalepil otvory a třepal...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#7 Čištění sání
ja cistil sani fixinelou ( https://www.sevt.cz/produkt/fixinela-perfekt-kuchne-500-ml-40159101712/ ) a fungovalo to velmi dobre
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 Čištění sání
Benzínu tak nějak decentně aby se všechno nasáklo... případně opakovat. Úplně do stříbrna jsem to nikdy nečištil, ale tady bych vsadil třeba na ten čistič grilů.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 47
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
#9 Čištění sání
kluci a nedělá se to u těhle kovových sání tak, že se vezme autogen a vypaluje se to tím? Já mám sání plastový, takže jsem to dělal mechanicky = šroubovákem + čističem brzd + čističem na EGR + benzín a na konec jsem to ještě protáhl hadříkem. Vždycky jeden konec hadru z jednoho výstupu a jeden konec hadru ze vstupu do sání.....
konečný stav byl lepší než ze začátku, ale úplně do čista to nebylo. A pak jsem se bál právě toho aby mi to nevlítlo do motoru....
Líbí se mi nápad s nasypáním matiček a zaslepením otvorů
konečný stav byl lepší než ze začátku, ale úplně do čista to nebylo. A pak jsem se bál právě toho aby mi to nevlítlo do motoru....
Líbí se mi nápad s nasypáním matiček a zaslepením otvorů
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 Čištění sání
Kdyby se ti nechtělo s těma matkama uvnitř třepat, můžeš to sání dát do krabice a trochu to obalit a zapnout v míchačce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 Čištění sání
Docela pomáhá brzdovka. Zkus jí
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 108
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Velká Bystřice
- Vůz: 850 tdi D5252T 1996 103kw bílá automat
#12 Čištění sání
A wapkou jsi to zkoušel? Normálně narvat tu pistoli do toho sání a uvidíš co toho vyletí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#13 Čištění sání
Kup kanystr acetonu ,nalej do kýble dej do toho sání zadekluj a nechej to přes noc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Čištění sání
Nápad s matičkama se mi taky líbí, akorát bacha ať se ti tam jedna nebo dvě nepřilepěj a neupadnou pozdějc...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15 Čištění sání
dobře si je spočítámtomasss píše:Nápad s matičkama se mi taky líbí, akorát bacha ať se ti tam jedna nebo dvě nepřilepěj a neupadnou pozdějc...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Čištění sání
Děkuju všem za rady. Auto už je složené a jezdí Ten rozdíl stál za to... Takže moje postřehy:
Nalít benzín a vypálit- ano, z mazlavýho mazutu se stanou saze který se odstraňujou líp
Nalít benzínem a nechat přes noc- bez efektu
Wapka- bez efektu
Čistič brzd, karburátorů- nic moc
Čistič motorů přes noc- dobrý, ale neporadí si s většíma vrstvama (příliš nerozpouští)- chce pak propláchnout vařící vodou
Cilit bang- zhruba stejnej efekt jako čistič motorů
Naplnit matičkama vyklepat- to je docela dobrý způsob, ale chce to třást ručně a docela dlouhou tobu. Míchačku jsem zkoušel, ale bohužel má malý otáčky
Gelový čistič odpadů na bázi NaOH- asi nejefektivnější řešení i za cenu toho že to trochu naruší povrch hliníku. Namíchat poměr s horkou vodou a zalít sání. Nechat několik minut až desítek minut působit, ale pozor pořádně se chránit včetně obličejovýho štítu! Potom vyplachovat vařící vodou.
Do stříbrnýho lesku jsem to stejně nedostal, ale výsledný efekt (vrstva karbonu do 1 mm) mě uspokojila
Čeká mi to na dalším autě tak tam můžu zkusit petrolej, aceton, brzdovku... A nebo to dam někomu vyčistit, protože těch prachů co jsem do toho vysypal, za to by mě to někdo vyleštil do zlata
Nalít benzín a vypálit- ano, z mazlavýho mazutu se stanou saze který se odstraňujou líp
Nalít benzínem a nechat přes noc- bez efektu
Wapka- bez efektu
Čistič brzd, karburátorů- nic moc
Čistič motorů přes noc- dobrý, ale neporadí si s většíma vrstvama (příliš nerozpouští)- chce pak propláchnout vařící vodou
Cilit bang- zhruba stejnej efekt jako čistič motorů
Naplnit matičkama vyklepat- to je docela dobrý způsob, ale chce to třást ručně a docela dlouhou tobu. Míchačku jsem zkoušel, ale bohužel má malý otáčky
Gelový čistič odpadů na bázi NaOH- asi nejefektivnější řešení i za cenu toho že to trochu naruší povrch hliníku. Namíchat poměr s horkou vodou a zalít sání. Nechat několik minut až desítek minut působit, ale pozor pořádně se chránit včetně obličejovýho štítu! Potom vyplachovat vařící vodou.
Do stříbrnýho lesku jsem to stejně nedostal, ale výsledný efekt (vrstva karbonu do 1 mm) mě uspokojila
Čeká mi to na dalším autě tak tam můžu zkusit petrolej, aceton, brzdovku... A nebo to dam někomu vyčistit, protože těch prachů co jsem do toho vysypal, za to by mě to někdo vyleštil do zlata
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#17 Čištění sání
Ale ideálně si seženu nějaký flexibilní ocelový drbátko do vrtačky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#18 Čištění sání
co Louh? mám pocit, že to tím dělal kolega.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#19 Čištění sání
Naoh je louh
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#20 Čištění sání
Vzpomněl jsem si na tebe, demonstrace na krásným V10:
Je to BG, takže by se to u nás mělo taky nechat sehnat.
Je to BG, takže by se to u nás mělo taky nechat sehnat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 80 Odpovědi
- 13353 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 1 Odpovědi
- 436 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 34 Odpovědi
- 3793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cody
-
- 6 Odpovědi
- 662 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jan85
-
- 5 Odpovědi
- 698 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DriveD5