Málo vody, bezpečné zastavení.

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#26 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Urvanej »

když to bublá, tak to neni voda ale vzduch v ní.
Test na spaliny!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#27 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Fíla »

ferror píše:Ano i ne. Podle zátěže motoru a okolní teploty. V chladnějším počasí při menší zátěži motoru se voda může dostatečně uchladit a nedosáhne bodu varu. Pokud dojde k dosažení varu, začnou se tvořit bubliny par a ty se budou snažit uninout ven. často pak vytlačují a vyprskávají vodu přes víčko
Pokud se začne chladící kapalina vařit, tak je něco špatně. Pokud je vše v pořádku, tak má chladící kapalina pořád stejné vlastnosti a teploty, ať je zima nebo léto.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#28 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Pokud kapalina začne vařit,tak vych to viděl na teploměru. Ale ten se ani nehne... Prostě dosáhne své polohy na Stojáka 90° úhel a nehne se. Pokud ovšem není špatné čidlo...

Já si myslím,moje domenka henom. Že problémy zmizí až se udělají rozvody a turbo... Ale je to jen domenka..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#29 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Fíla »

A až to uděláš a zjistíš, že problém přetrvává, tak ty nové rozvody zase sundáš a budeš dělat hlavu? Proč neuděláš/nenecháš si udělat úplně ze všeho nejdřív test na spaliny?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#30 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Ty si samozřejmě udělám. Než to rozhodim.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#31 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od doktor »

Taky tipuji těsnění pod hlavou, ale zase máš potenciální výhodu, že když uděláš najednou tesnění pod hlavou i rozvody, tak ušetříš něco málo za práci. :beer:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

dumi.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#32 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od dumi.cz »

Bacha na jednu vec. Me taky nadobka bublala. Test byl pozitivni. Nechal sem udelat hlavu rozvody a stav stejnej. A az pak sem se dozvedel ze se ma rovnat i blok! To mi jaksi nikdo v servisu nerek. Takze bacha at jako ja nevyhodis 20k.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#33 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od doktor »

Jak rovnat blok ????

Skřivernou hlavu pochopím, ale blok?
Spíš prasklý blok. Ten samozřejmě výměna těsnění pod hlavou nevyřeší.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#34 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

O práci nejde... Budu si to dělat sám.
Těsnění pod hlavou by se projevovalo i jinak ne? I když to nevylucuju,auto má nalitano 420t km a pochybuju že ho za tu dobu někdo měnil.
Ale vodu v oleji nemám a ani olej ve vodě...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#35 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:O práci nejde... Budu si to dělat sám.
Těsnění pod hlavou by se projevovalo i jinak ne? I když to nevylucuju,auto má nalitano 420t km a pochybuju že ho za tu dobu někdo měnil.
Ale vodu v oleji nemám a ani olej ve vodě...
Jak budeš srovnávat blok??

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#36 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.

Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 21
Registrován: 13 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 3,2 AWD

#37 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od aapetr »

Že bude stačit těsnění jsem myslet T5 také. Nakonec jsem jel s 12ti papírama pro jinou hlavu do Prahy, stará hlava byla popraskaná kolem svíček.

Kdybych nezačal řešit prasklinu na vrchí straně expanzky tak, tak s tou prasklo hlavou jezdím dál v blažené nevědomosti a o dost peněz bohatší :D .
Ta prasklina na nádržce v pohodě odváděla přetlak, po vyměně začal bejt v systému trochu větší tlak, následně loužičky pod autem, teklo to kolem pumpy.
Takže nová pumpa + rozvody a nakonec test na CO áá šlo se na domělé tesnění pod hlavou.

Třešničku celé akce je lej BMW 5W30 na účtu od Macha za tu opravu motoru :evil:
ten olej prej lejou do všeho, snad se nic nestane když tam přes zimu ten olej nechám
_________________
XC60 3,2 AWD
bylo
Volvo S60 T5 manuál 2001
Volvo S80 2,4 125kw manuál 2000

GDPR_user

#38 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.

Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
Tak se na to rovnou vyser a auto odvez do šrotu.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#39 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

martinopel píše:
Ekky píše:Tak srovnávat vlok nebudu. Měl jsem na mysli to všechno kolem.

Ještě mě napadá olejovej chladič co je u vany. Ale nevím jesrli tam teče jen olej nebo i voda...
Tak se na to rovnou vyser a auto odvez do šrotu.
Důvod?

Ty bys vozil vše do srozu cece... Nikde není psáno že při výměně rozvodu se musí rovnat blok motoru,hlacne není jisté že je to důvod proč to dělá co to dělá...
Až udělám testy,tak pak můžu dělat závěry.

Další věc pokladas jednoduchý otázky a ještě jednodušeji odpovidas. Ptal si se jestli si budu sám rovnat blok. Nebudu pac na to nemám vybavení...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#40 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Fíla »

Zrovna bych netvrdil, že je vždycky nutné u nafty rovnat blok. U benzínu je blok skroucený vždycky, ale nafta tak nehřeje. Stačí vzít pravítko a kouknout na to.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#41 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od HonzaA »

Popsané projevy znám docela dobře, u mně to bylo fouklé těsnění pod hlavou (na jiných motorech). Samozřejmě, že i když je motor v pořádku, tak po odšroubování víčka se hladina chladící kapaliny zvedne, ale ne tak, aby šla z minima, kdy už svítila kontrolka do plna. Chtělo by to udělat test na spaliny v chladícím systému (není ale z principu 100% spolehlivý).

Ty úniky vody z různých spojů jsou jen vedlejší produkt nadměrného tlaku v chladícím systému. Jejich dotěsňováním to aspoň u mně vždycky začínalo.
Naposledy upravil(a) HonzaA dne 03 zář 2016 13:24, celkem upraveno 1 x.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#42 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Dám vědět příští tejden až se auto odstavi a udělají testy...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

#43 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od GDPR_user »

Fíla píše:Zrovna bych netvrdil, že je vždycky nutné u nafty rovnat blok. U benzínu je blok skroucený vždycky, ale nafta tak nehřeje. Stačí vzít pravítko a kouknout na to.
Pravítkem toho moc nepoznáš,musíš použít desku.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#44 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Tak test na CO vyšel negativně...

Obrázek

Teď jdu dělat test na tlak.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5013
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#45 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od PINĎABC »

ty vado, tak to je dobře, že těsnění není foukle.

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#46 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Už vím kde je problém...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 11
Registrován: 8 roků
Bydliště:
Vůz: Volvo C70 2.4

#47 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od ma.ra.xcii »

Mám taky problém s unikající kapalinou, ale vím jen, že po příjezdu a vypnutí motoru mi začne chcát voda kolem víčka. Asi půjdu někam v Plzni zkontrolovat CO2 a tlaky, jestli jsem dobře pochopil z toho všeho a budu se modlit ať to není těsnění pod hlavou. :DObrázek

kubal

#48 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od kubal »

Ekky píše:Už vím kde je problém...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
co byl teda prosim za problem? z fotek nepoznam :(
Mam stejny problem na stejnem motoru...

Ekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 3440
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

#49 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Ekky »

Vypraskana plastová trubla na nadobce na kterou se nasazuje hadice.... Skrz praskliny to teklo...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1314
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#50 Málo vody, bezpečné zastavení.

Příspěvek od Arkaz »

takz nova expanzka a je po probleme? kde sa da prosim zohnat taka pumpa s barometrom a viecko na ktore to pripojim?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“