Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#26 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sarkasmic »

Napíšu jen toto... Jediné co u tohoto tmelu riskuju je,že tlak mezi díly a nevytvrzujícím tmelem neudrží tlak uvnitř a bude to týct. Rozhodně to nemúže nic ucpat,bo to olej nemá čím ucpat. Nesmí se to dostat do míst kde se to točí-třeba uložení vačky-což ale předpokládám nesmí ani originál volvo či loctite. Samozřejmě,možná to není přesně to co tam má být, ale není důvod proč by to tam být nemohlo. Víc už to nehodlám řešit,protože je tu příliš mnoho odborníků se svou pravdou...

Část datasheetu:
REINZOPLAST
Technical Data Sheet 832
Edition: 04/2014, supersedes all prior editions.
Please see the latest issue at http://www.victorreinz.com/jsi-datasheet
Material
Solvent-free, permanently plastic, non-hardening polyurethane sealing
compound with high viscosity, for highly-stressed sealing joints.
Properties REINZOPLAST is suitable for sealed joints subject to high static loading,
especially vibrations, and can be used at temperatures ranging from -50
°C to +250 °C, and even up to 300°C for brief periods of time, depending
on the medium.
Liquid pressures exceeding 100 bar can be handled with stiff and rigid
components of high grade sealing surfaces in connection with minimum
application layer thicknesses (sealing gap) and larger sealing widths. In
general, relatively low surface pressures are required in relation to the
internal pressure, lower than with most other sealing media or sealing
methods.
Excellent media resistance against petrol and diesel fuels, biodiesel, oils,
fats, lubricants, additives, antifreeze, water and gases.
For liquid media under the above conditions the following applies within
a wide operating range: surface pressure must be about equal to internal
pressure, as opposed to many other sealing methods, with which the
surface pressure must be higher than the internal pressure.
The assemblies are able to be mounted immediately after applying the
sealant. Because of the unbounded assembly time, it can also be used
when you have a long mounting time.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1741
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#27 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od standa »

Můžete mne, prosím, poučit, jak se může tmel mezi hlavou a víkem dostat do olejového kanálku? Jediný, co o ventilovým víku pětiválců vím, je to, že ve víku jsou horní půlky vačkových ložisek...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

GDPR_user

#28 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od GDPR_user »

standa píše:Můžete mne, prosím, poučit, jak se může tmel mezi hlavou a víkem dostat do olejového kanálku? Jediný, co o ventilovým víku pětiválců vím, je to, že ve víku jsou horní půlky vačkových ložisek...
U pětiválců tvoří víko hlavy zároveň horní část vačkové skříně,kterou procházejí mazací kanály pro mazání vaček a tlakování VVT.Pokud se silikon uvolní(utrhne se švanec) ucpe mazací kanál,nebo se dostane do ložiska,nebo dokonce ucpe sací koš.Motorů s podobnou diagnozou jsem tady měl poměrně dost a všechny měly společného jmenovatele!!! Lojzu z garáže,který byl přesvědčen,že přece Volvo tmel je stejný,jako Reinz,Wutrh,atd.Myslím,že Davit Patočka,Marra,Jean a spol. se setkali se stejnými příznaky.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

Sarkasmic píše:Napíšu jen toto... Jediné co u tohoto tmelu riskuju je,že tlak mezi díly a nevytvrzujícím tmelem neudrží tlak uvnitř a bude to týct. Rozhodně to nemúže nic ucpat,bo to olej nemá čím ucpat. Nesmí se to dostat do míst kde se to točí-třeba uložení vačky-což ale předpokládám nesmí ani originál volvo či loctite. Samozřejmě,možná to není přesně to co tam má být, ale není důvod proč by to tam být nemohlo. Víc už to nehodlám řešit,protože je tu příliš mnoho odborníků se svou pravdou...

Část datasheetu:
REINZOPLAST
Technical Data Sheet 832
.
.
.
Produkt 70-24575-20 je naozaj vyrobcom urceny na tesnenenie tenkych (ale nedozvedel som sa co tym vyrobca mysli) a SIROKYCH (opat: 1mm, 10mm ?) spojov. Je na baze polyuretanu, vyrobca ho definuje ako vysoko viskozny a netvrdnuci - ludovo povedane pevny sopel co sa nechce roztrhnut :-)
Zaujimava je ale poznamka ktoru tu uz Sarkasmic neskopiroval:
the compound REINZOPLAST serves primarily for micro sealing of rough
surfaces rather than for filling larger sealing gaps and unevenness or distortions.
V kratkosti prelozene jeho primarnym urcenim je vyplnovanie sice tenkych ale drsnych spár, aj za podmienky tzv zero-gap.
Prvym problemom je, ze nevieme ako tenke spary ma vyrobca tesnenia na mysli, aka je minimalna sirka spajanych ploch ani aka je pozadovana drsnost spajanych povrchov. veko ventilov + hlava na whiteblokoch su obrobene na tzv zero-gap (tj nulovu sparu - cca 0,05mm) a licovane (Volvo v greenbooku jasne nedoporucuje zamenu ventilovych viek). Drsnost povrchu neviem, zrkadlo to nie je, ale na ocistenych stopy po opracovani nevidiet.
Ak takymto niecim zalepim sparu ktora je na hrubku 0,0 nic mm pri sirke kontaktne plochy 1-2mm (typicky vyvazovacie hriadele v B2x4) Aku mam zaruku ze sa vibraciami a tepelnym cyklovanim tento tenky film nerozpadne, alebo (pravdepodobnejsie) "nevytecie" mimo spary ?
Druhym problemom je za mna fakt, ze sa jedna o visokoviskozny produkt reagujuci zo vzduchom, alebo sa z neho iba odparia rozpustadla ulahcujuce nanasanie. Aj keby bol pri aplikacii nizkoviskozny (co ulahci jeho nanasanie) nebude to nic platne, ked sa prebytocne mnozstvo vytlaci do olejoveho kanala sirokeho cca 3-5mm.
Navyse vyzaduje po 10-15 od zlozenia dielcov k sebe (tj riadne zlozenych a utiahnutych), znovuutiahnutie dielcov na predpisany moment. Predpokladam ze k tomuto bodu sa 90% pouzivatelov nedostane. Tym dojde k vytesneniu dalsej hmoty mimo tesnenu oblast. Takyto vyteceny material nemusi mat vobec ziadny nasledok ak je ho malo a drzi sa tesne pri spare. Ak ho je vsak viac stane sa z neho prekazka prudiacemu oleju a casom (kludne roky) hrozi jeho odtrhnutie a zavlecenie napriklad do hydrostelu.
Naproti tomu praca s Loctite 510 (alebo je prebalenym ekvivalentom od Volva) je omnoho bezpecnejsia (vzhladom k neskorsim moznym nasledkom na motore) a casovo menej stresujuca, nakolko zacne vytvrdzovat az pri zlozenia a zatiahnuti dielcov k sebe. Prebytocny material nezaschne (ok, po cca tyzdni tak nejak zoschne) a je odplaveny olejom. Konzistenciou je najpodobnejsi zubnej paste. Vyplna medzery max 0,25mm. Ak zaschne, drzi na svojom mieste a musi byt odstraneny chemicko-mechanicky. Sluzi ako lepidlo kovovych dielov. Vytvrdenie trva niekolko hodin.
Datasheet tu: http://tds.henkel.com/tds5/docs/510-CS.PDF
Takto nejak si predstavujem DS k podobnemu produktu, aj ked tam tiez nie je uplne vsetko, na druhu stranu predpokladam ze motor bol od zaciatku navrhovany pre tuto technologiu lepenia a bola tomu prisposobena jeho konstrukcia.

Jeden motor zalepeny cimsi ciernym, trvale elastickym a trochu lepiacim (predpokladam ze totoznym s Reinzoplastom) mam v aute a po 2-3 rokoch u mna, vidim ze motor sa za tepla chova vyrazne horsie ako za studena, vratane zvukoveho prejavu (rozbity sijaci stroj). 3 zadne valce zacali za tepla vypustat nespaleny benzin (emisie HC 2,5 krat prevysuju maximum, za studena su +-OK). Je tu samozrejme ista sanca ze je prdnute tesnenie pod hlavou a tesniaca hmota je v tom nevinne ale moc tomu neverim, chybaju ostatne symptomy. Palivovy system je skontrolovany.

Takze aby som to uzavrel za seba: tesniace, nevytvrdzujuce produkty su pouzitelne, aj na makovicu volvackeho whiteblock-u, ale za mna je to velky a zbytocny risk.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#30 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od dumi.cz »

Tzjo kluci docela me desite :(

ted sem si nechal delat hlavu a rozvody u mechanika na doporuceni od lidi tady z Fora, tak snad to bude vsechno OK. Zatim vypada, ze vse je perfetkne udelane. tak uvidime :)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#31 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Urvanej »

Čistě z logiky věci by mělo cokoliv (co v tom kanálu nevzniklo) než ucpe nějakej tlakovej kanál projít filtrem.
Maximálně odtokovej to přicpat asi může.
Za další, už jsem viděl hafo návodů, postupů a doporučení originál volvo xindlů, co jsou napsaný kvůli tomu, aby to zvládnul každej jouda, páč v origo volvo servisech povětšinou takoví joudové zbydou. Ty šikovný se trhou a jdou dělat sami na sebe (čest vyjímkám).
Vzorovej případ je kastról, nebo nezřídkakdy se kuli kravině, kterou šikovnej vymotá za pár minut v návodu rozebírá půl auta.
Takže když někdo u práce používá hlavu, jde udělat leccos a neni kvůli tomu nutný dělat z každýho, kdo má jinej názor/postup, blbce. Upozornění na možné komplikace je asi cajku.

Sme tu přece lidi a můžeme se bavit normálně, a ne jak malý děti, co?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Čistě z logiky věci by mělo cokoliv (co v tom kanálu nevzniklo) než ucpe nějakej tlakovej kanál projít filtrem.
Maximálně odtokovej to přicpat asi může.
Tak toto mi prosim vysvetli. Videl si uz rozobratu hlavu/ventilove veko whitebloku ? Lebo kvoli nej vznikla tato polemika, nie kvoli tesneniu olejovej vane alebo ineho dielu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#33 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Urvanej »

Viděl sem ten dvoudílnej zázrak, ale detailně nezkoumal a řikal sem si, že by se "tmelu" do toho tlakovýho kanálu moc nechtělo. Nicméně za celym zbytkem toho tvrzení hore si stojim, protože to už musí bejt opravdu debil, aby nadělal neplechu i třeba tim červenym xindlem.
Nicméně si zase uděluju na měsíc předolkovej banán, páč by mi ho stejně za to dal Dali.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#34 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Krystof P. »

Urvanej píše: Nicméně si zase uděluju na měsíc předolkovej banán, páč by mi ho stejně za to dal Dali.
:ROFL: :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#35 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Viděl sem ten dvoudílnej zázrak, ale detailně nezkoumal a řikal sem si, že by se "tmelu" do toho tlakovýho kanálu moc nechtělo. Nicméně za celym zbytkem toho tvrzení hore si stojim, protože to už musí bejt opravdu debil, aby nadělal neplechu i třeba tim červenym xindlem.
Nicméně si zase uděluju na měsíc předolkovej banán, páč by mi ho stejně za to dal Dali.
B6304F je v zadokolke, kludne mozes pokracovat :-)
Pozastavil som na nad tou poznamkou o filtri, nechapem jej, pretoze ak vytvorim olejovy kanal v hlave zlepenim dvoch ploch, ako mi filter ktory je PRED kanalom zabrani zaneseniu prebytkov lepiacej hmoty do hydrostelov ktore su na konci kanalu, pripadne zapchatiu samotneho kanalu (ano, to je menej pravdepodobne).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2167
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#36 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od karelvolvo »

Nevím jak to přesně na tomto motoru vypadá ale všeobecně na něco takového kde polopatě řečeno mezi dvěma přírubama, půlkama je ložisko tak se tam logicky nemůže dát těsnění a i silikonový tmel udělá nežádoucí několika setinovou vrstvu. Používáme buď těsnící pastu Hylomar nebo loctite. A určitě si všichni vzpomenete na Hermetik myslím že ten byl na to určený
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm

GDPR_user

#37 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od GDPR_user »

karelvolvo píše:Nevím jak to přesně na tomto motoru vypadá ale všeobecně na něco takového kde polopatě řečeno mezi dvěma přírubama, půlkama je ložisko tak se tam logicky nemůže dát těsnění a i silikonový tmel udělá nežádoucí několika setinovou vrstvu. Používáme buď těsnící pastu Hylomar nebo loctite. A určitě si všichni vzpomenete na Hermetik myslím že ten byl na to určený
Obávám se,že většina zde ani Hermetik nepamatuje. :wink: A když to dám na google tak z toho lezou silikonové sračky.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#38 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Hermetik pamatuju velmi dobře těsnění na motorky pod hlavu jsem vyklepával matce z víček na zavařování a ona je furt scháněla a víka motoru z krabic od bot . :lol:
Jinak pod ventilový víka používám těsnění Skandix to je taky zle?Mám s tím udělané tři auta tak mě neděste. :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

GDPR_user

#39 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od GDPR_user »

Petr.Chrpa píše:Hermetik pamatuju velmi dobře těsnění na motorky pod hlavu jsem vyklepával matce z víček na zavařování a ona je furt scháněla a víka motoru z krabic od bot . :lol:
Jinak pod ventilový víka používám těsnění Skandix to je taky zle?Mám s tím udělané tři auta tak mě neděste. :D
Netuším jaké je těsnění od Skandix.Osobně si nedovolím riskovat a používám pouze origo Volvo

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#40 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Petr.Chrpa »

martinopel píše:
Petr.Chrpa píše:Hermetik pamatuju velmi dobře těsnění na motorky pod hlavu jsem vyklepával matce z víček na zavařování a ona je furt scháněla a víka motoru z krabic od bot . :lol:
Jinak pod ventilový víka používám těsnění Skandix to je taky zle?Mám s tím udělané tři auta tak mě neděste. :D
Netuším jaké je těsnění od Skandix.Osobně si nedovolím riskovat a používám pouze origo Volvo
Mělo by to být stejné došel jsem najít tubu a je tam sice Skandix číslo ,ale ještě je tam ještě to co si dával na předcházející stránku .
Jinak foto asi Loctite a Porsche :
too much loctite cradle #1.jpg
too much loctite front main block #2.jpg
too much loctite front main block #3.jpg
Odkaz :https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=cs&prev=search&rurl=translate.google.cz&sl=en&u=http://rennlist.com/forums/928-forum/478758-bearings.html&usg=ALkJrhg1dhFq_D5V9LEHApoLbiiqMuloAQ

Stejně tam nevidíme .Ono je to lepší :D ,ale jsem teda momentálně nejistej zase budu mít noční můry.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#41 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

Pekna ukazka ze vsetkeho vela skodi :-) Osobne vatovou tycinkou zotrem cca 0,5 - 1 mm (ak to dovoluje sirka spajanych dielov) od kraja aby sa tmel mal kam roztiahnut.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

dumi.cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3356
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

#42 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od dumi.cz »

tyjo docela me nahlodavate. mechnik mi delal hlavu, co pouzil na viko ventilu nevim. nicmene sem koukal vickem na dolevani oleje a zjistil jsem, ze na hrane mam asi kus tmelu. Kdyz sem ho prejel prstem drzi, ale nehtem jsem ho uloupnul a je to jako by to bylo ze skla proste vrdy a praskalo to (vsechno jsem vyndal) bylo to tak 2mm to co sem vylopnul.
Zkusim to nafotit. Mam ted obavu jak to vypada jinde kde nevidim a jak moc to muze vadit. Otazka do pranice. Je lepsi nechat viko sundat a pretesnit?

Co rozvody? musi dolu? jsou tam cca 500-800km, takze by asi mohli jit vratit?

Diky za odpoved...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#43 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od skulda »

dnes jsem mluvil s volvem, Praha, Pardubice, originální tmel na víko nepoužívají, není ani normálně k dostání, od obou mám potvrzeno, že přecházejí na Wurth, mají to dokonce nařízeno! používají tedy nějaký tmel od Wurthu http://eshop.autopalace.cz/silikon-cerny
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#44 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Petr.Chrpa »

skulda píše:dnes jsem mluvil s volvem, Praha, Pardubice, není ani normálně k dostání,
Ahoj řešil jsem před vánoci beru normálně tento :

https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/gaskets/sealing-substance-valve-cover-oil-pan-50-g/1045041/

Je to druhovýroba v USA ,ale stejná substance (to jsem poznal když jsem dával origo ),ale bohužel tři dny před vánoci mi dorazil balík od Kučery s Reinzem tak jsem ho poslal zpět(mohu si ho také koupit za 150,-kč a ne za 630,-) a vzal ve VolvuStaiger :
DSCN0514.JPG
DSCN0514.JPG (110.39 KiB) Zobrazeno 2705 x
ještě foto ,kvůli důvěře :
skenování0001.jpg
skenování0001.jpg (62.75 KiB) Zobrazeno 2705 x
Je mi jedno co tam kdo dává,ale běžně k sehnání je asi tak :wink:
Jinak nařízení má možná charakter nižších nákladů :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#45 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od skulda »

zkusím i Staiger, ale v obou mi řekli, že až někdy v únoru mi ho dodají
dal jsem to sem hlavně proto, abychom si nemysleli, že v servisech Volvo dávají Volvo díly... a přesto berou těžký peníze a dávají záruku...

porovnával někdo s Elringem?
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 312
Registrován: 17 roků
Bydliště: Opava
Vůz: S80, 2007, D5

#47 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od skulda »

čte, jasně že ano
Auto Staiger - úspěch měli poslední a další až dlouhou dobu...
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#48 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Sergej »

skulda píše:čte, jasně že ano
Auto Staiger - úspěch měli poslední a další až dlouhou dobu...
Tak ked si kupis ten loctite, bude vzdy a lacnejsi...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#49 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Sergej píše:Citas tu vobec niekto moje prispevky ?
http://sergej7490.rajce.idnes.cz/B204FT_7_pretesnenie/#IMG_9490.jpg
Ahoj
Čtu,ale pro mě byla jistota týden před vánoci dojet do Volva a mít to ,protože jinak bych to nedodělal přes vánoce.
Příště testnu tu 510ku když jsou tak dobré zkušenosti :wink: .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 29
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Písek
Vůz: Volvo S80 T6
Bydliště: Písek

#50 Těsnění pod hlavou C70 2.4T, 2004

Příspěvek od Jája »

Jsem úplnej amatér co se týká oprav,v tom strašně haněném Auto Kelly mám opravdu zajímavé slevy.Nakupuju tam už deset let a nikdy se mi od nich nic neposralo.Tak mně zajímá mám štěstí nebo to co není originál a nebo supr kvalita se tu neuznává?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“