Tlumiče Öhlins
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Cau kluci
podařilo se mi sehnat všechny 4 tlumiče od Öhlinsu. Mám z nich moc velkou radost. Chtěl bych je trošku (víc) zrepasovat a narvat do auta. A protože tomu fakt nerozumim a informací o Öhlinsech je všude poskrovnu, tak se na pár věcí zeptám i tady...
Přední jsou celkem dobrý:
how to screenshot on windows 7
photo hosting
zadní jsou celkem dobitý, jeden má řachlý oko a ten druhej je zaseklej nebo co, neměl jsem to rozhozený, tak ještě nevim:
screen capture tool
upload pic
Co jsem se tak poptával daliho tak jsem zjistil:
-pružiny si tam můžeš dát jaký chceš
-mcpherson je jen futrál a tlumič v něm sedí pístnící dolu....futrál můžeš pískovat brousit, nevím co ještě
-servis öhlinsu rádi zrepasujou, daj novej olej, plyn, těsnění, případně ventilky
-oka na ty zadní tlumiče leda z nivomatů ty maj taky pístnici dolu, nebo nechat někde udělat
Taak a otázka je, co teda s tim všechno udělat a neudělat, podle toho co psal dali jsem pochopil, že dýlka pružiny je stejná jako origo pružina, ví to někdo ?
S tim futrálem tlumiče bych právě rád něco udělal, mám si to spleskat doma, nebo byste třeba doporučili nechat někde opískovat a stříknout pořádnym lakem, abych se komplet zbavil rzi ?
Servis Öhlinsu bude asi drahej, přiznám se, že jsem ho ještě nezkoušel ale zní to celkem logicky, ještě mě napadá, že by to mohli umět někde, kde repasujou motocyklový tlumiče, dokonce jsem to snad někde viděl, šli byste jen a pouze do oficiálního servisu ?
A posledně, nemáte prosím někdo nivomaty po smrti s dobrýma okama na prodej ? VRZČ ?
Díky všem za rady
podařilo se mi sehnat všechny 4 tlumiče od Öhlinsu. Mám z nich moc velkou radost. Chtěl bych je trošku (víc) zrepasovat a narvat do auta. A protože tomu fakt nerozumim a informací o Öhlinsech je všude poskrovnu, tak se na pár věcí zeptám i tady...
Přední jsou celkem dobrý:
how to screenshot on windows 7
photo hosting
zadní jsou celkem dobitý, jeden má řachlý oko a ten druhej je zaseklej nebo co, neměl jsem to rozhozený, tak ještě nevim:
screen capture tool
upload pic
Co jsem se tak poptával daliho tak jsem zjistil:
-pružiny si tam můžeš dát jaký chceš
-mcpherson je jen futrál a tlumič v něm sedí pístnící dolu....futrál můžeš pískovat brousit, nevím co ještě
-servis öhlinsu rádi zrepasujou, daj novej olej, plyn, těsnění, případně ventilky
-oka na ty zadní tlumiče leda z nivomatů ty maj taky pístnici dolu, nebo nechat někde udělat
Taak a otázka je, co teda s tim všechno udělat a neudělat, podle toho co psal dali jsem pochopil, že dýlka pružiny je stejná jako origo pružina, ví to někdo ?
S tim futrálem tlumiče bych právě rád něco udělal, mám si to spleskat doma, nebo byste třeba doporučili nechat někde opískovat a stříknout pořádnym lakem, abych se komplet zbavil rzi ?
Servis Öhlinsu bude asi drahej, přiznám se, že jsem ho ještě nezkoušel ale zní to celkem logicky, ještě mě napadá, že by to mohli umět někde, kde repasujou motocyklový tlumiče, dokonce jsem to snad někde viděl, šli byste jen a pouze do oficiálního servisu ?
A posledně, nemáte prosím někdo nivomaty po smrti s dobrýma okama na prodej ? VRZČ ?
Díky všem za rady
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Tlumiče Öhlins
ty vole... to je ulovok
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Tlumiče Öhlins
Moc si od nich neslibuj, ladit tlumiče je věda, jinak zastoupení Ohlins pro čr je pan Vách http://www.vmmotor.com/kovovyroba/o-spolecnosti/
a ze srandy zkus pana ladiče Buráň BVMO
http://www.firmy.cz/detail/1992893-vladimir-buran-pasovice.html
a ze srandy zkus pana ladiče Buráň BVMO
http://www.firmy.cz/detail/1992893-vladimir-buran-pasovice.html
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Díky, ale tohle jsou tlumiče na autoCouDy píše:Moc si od nich neslibuj, ladit tlumiče je věda, jinak zastoupení Ohlins pro čr je pan Vách http://www.vmmotor.com/kovovyroba/o-spolecnosti/
a ze srandy zkus pana ladiče Buráň BVMO
http://www.firmy.cz/detail/1992893-vladimir-buran-pasovice.html
-
Offline
- Příspěvky: 675
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Tlumiče Öhlins
No gratulace k úlovku. Öhlins je super. Ale pár varování. Najdi si někoho schopného kdo ti je dá do kupy. I ta repase se nemusí povést, nasadíš je a tlumiče budou v hajzlu, vytečou ti hned, nebo nebudou pracovat správně. Pružinu dej jenom originál. Hlavně bych si našel jaké tam přesně patří. Každá jiná pružina se chová jinak i když je stejně dlouhá (vinutí u öhlinsu stavěno na váhu, sílu účinku). Není to o tom že tam jde všechno. To prasklé oko taky originál, jiné může být materialově někde jinde a kdo ví co to udělá na autě. Zjisti jestli ti neberou vzduch a jak funguje štelování dorazu a jestli tam je vůbec správný tlak a olej. Ty pančéřovky a pouzdra vyměnit, už budou možná vytahané a uvnitř zpuchřelé. No snad tady někoho najdeš a možná bych se podíval v Německu tam mají více zkušeností. A nebo napiš do Öhlinsu jestli nemají nějakou servisní opravárenskou sadu... Každopádně hodně štěstí a pevné nervy bude to stát nemalé peníze.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrov nad Oslavou
- Vůz: Nissan E.110/35
Tlumiče Öhlins
To byl tip koho kontaktovat, určitě budou vědět kam tě s něma poslat, kdo ti je udělá. Ještě jsem si vzpoměl na Vangelase v Brně, sám mám od něj Ohlins na motorce http://tlumice-podvozek.cz/kontakt/
_________________
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
1.480 - .........
2.480 - B18FT (regál)
3.V40 - B4204T
4.TMracing EN450Fes 05´
S3->Nissan Cabstar - BD30Ti
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Tlumiče Öhlins
mě to spíš připadá jako značka Öhnils !!
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1529
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Tlumiče Öhlins
ceho se namontovanim takove veci docili?
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Celkem by mi i pomohlo, kdybyste měl někdo nějaký informace, třeba pod jakym označenim se nechají najít u Öhlinsu, nebo třeba kopii těch originál dokumentů, který k nim byly. Dostal jsem se k informaci, že zadní pružiny nejsou stejný, respektive tam patří kratší, který Volvo prodávalo i mimo tyhle sety. Je to fakt voser o nich něco dohledat.
-
Offline
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
Tlumiče Öhlins
No úlovek fakt pěknej,ale laborace s tím bude asi festovná. Mě by byly k prdu ale strašně se mi líbí jak to vypadá...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
hmm tak koukám že se zadkama se možná nebudu muset obtěžovat, protože tyhle jsou z S70 a Cčko má zadky jiný
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tlumiče Öhlins
Ty zadky máš hlavně AWDčkový. Což může a nemusí bejt problém. Teoreticky by se mohly lišit jen tou tyčkou ve spodním oku.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
A jak to zjistím Dalibore?
-
Offline
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tlumiče Öhlins
Že jsou AWDčkový je jasný na první pohled. Jestli se AWDčkový liší jen tou tyčkou nebo i něčím jiným těžko říct, teoreticky jestli existuje nějaká dokumentace k repasi, tak z ní, tu ale asi öhlins jentak mezi lidi nepustí.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Tlumiče Öhlins
Zadní tlumiče na AWD (ty, cos koupil) vedou skrz rameno a šroubují se k němu zespodu. Na předokolkách jsou zadní tlumiče šroubovány z boku ramena, v oku tlumiče je silentblok s dírou. Díky jiným ramenům mají i jinou délku, AWD tlumiče jsou kratší. Neřeknu ti ale o kolik, nemám to změřené. Horní uchycení mají stejné.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Díky moc za odpovědi (alespoň ty věcný) zkusím se poptat přímo u Ohlinsu jak to teda je, teoreticky by snad o něco kratší tlumič vadit tolik nemusel, případně tam dám jenom ty přední.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Tak jsem zjistil, že se zadní tlumiče na AWD od FWD na těle samotném ničím neliší - nejsou jinak dlouhé.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Tlumiče Öhlins
Tak jsem to došel změřit. Celková délka (střed oka dole - začátek závitu nahoře) - o 16 mm delší FWD. Ale na V70-I. U Céčka může být vše jinak, myslím, ale opravdu jen si to myslím, že má nějaké rozdíly v zadní nápravě. Navíc např. moje eRko AWD má fabricky snížený podvozek a tam je ten rozdíl daleko větší. Ale to v tuto chvíli nejde změřit a i je to asi zbytečné. Každopádně pokud se pustíš do repasování a výroby nových ok, můžeš si v podstatě udělat délku podle svých původních.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
To je skvělý info, díky !Fíla píše:Tak jsem to došel změřit. Celková délka (střed oka dole - začátek závitu nahoře) - o 16 mm delší FWD. Ale na V70-I. U Céčka může být vše jinak. Navíc např. moje eRko AWD má fabricky snížený podvozek a tam je ten rozdíl daleko větší. Ale to v tuto chvíli nejde změřit a i je to asi zbytečné. Každopádně pokud se pustíš do repasování a výroby nových ok, můžeš si v podstatě udělat délku podle svých původních.
Teoreticky by to mohlo bejt tim, že Cčka (nebo Cčka v T5) jsou oproti x70 platformě továrně nižší údajně o 1,5 nebo 2cm a pak by, opět teoreticky, mohly bejt prostě stejně nízký jako AWD Rka.
Teď je následující postup zjistit sériové číslo, označení pod jakym to Öhlins sázel a následně proběhne testování. Dokonce jsem v ČR objevil pár lidí, který jsou ochotný a schopný a je s nima dobrá komunikace, což jsem opravdu nečekal
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Fílo, jak konkrétně jsi tohle myslel, jak by se to dalo udělat, kdyby na to ve finále došlo ?Fíla píše:Každopádně pokud se pustíš do repasování a výroby nových ok, můžeš si v podstatě udělat délku podle svých původních.
Ony ty kratší Öhlinsy nejenom, že jsou o 35mm kratší, ale mají zároveň o 49mm menší zdvih, což by asi oko nevyřešilo
A hlavně co to pak udělá na autě ?
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Tlumiče Öhlins
Myslel jsem to tak, že stávající oka budeš muset vyříznout/vyšroubovat/vylisovat. Nevím, jak je to u Ohlinsů udělaný. U mých nivomatů byla oka našroubovaná a závity zalepené.
Určitě bych se ale snažil oka demontovat nějak šetrně, v ideálním případě, pokud budou tlumiče rozebrané na prvočinitele.
No a pak mě napadlo, že pokud bys nová spodní oka použil ať už ze svých stávajících tlumičů nebo jiných, nejlépe mrtvých, dal by se nějakým způsobem na nová oka navařit nějaký mezikus, dlouhý přesně tak, jak potřebuješ.
Myslím, že na tohle by byl nejvhodnější nějaký šikovný zámečník nebo nástrojař, dá se určitě něco vymyslet.
Každopádně bych tyhle hrubé práce udělal nejdřív a pak bych teprve řešil repas. Přece jen je asi nutné při případné přestavbě počítat s nějakým menším či větším násilím a pokud by se něco svařovalo, tak i vysokou teplotou.
Co udělá na autě menší zdvih je asi nejlepší vyzkoušet, ale s vyloženě plavnou, houpavou jízdou bych asi nepočítal. On asi bude i rozdíl v sagu Ohlins/standard tlumiče (SAG - rozdíl mezi délkou roztaženého, nezatíženého tlumiče a délkou stlačeného tlumiče stojícího auta). Ten se ovlivňuje jednak tvrdostí pružiny a její délkou, zároveň ale i velikostí vzduchové komory tlumiče. Což nevím, jestli u tohoto konkrétního Ohlinsu lze nastavit.
Ale fakt mě to jen tak napadlo, takže to asi neber jako návod
Určitě bych se ale snažil oka demontovat nějak šetrně, v ideálním případě, pokud budou tlumiče rozebrané na prvočinitele.
No a pak mě napadlo, že pokud bys nová spodní oka použil ať už ze svých stávajících tlumičů nebo jiných, nejlépe mrtvých, dal by se nějakým způsobem na nová oka navařit nějaký mezikus, dlouhý přesně tak, jak potřebuješ.
Myslím, že na tohle by byl nejvhodnější nějaký šikovný zámečník nebo nástrojař, dá se určitě něco vymyslet.
Každopádně bych tyhle hrubé práce udělal nejdřív a pak bych teprve řešil repas. Přece jen je asi nutné při případné přestavbě počítat s nějakým menším či větším násilím a pokud by se něco svařovalo, tak i vysokou teplotou.
Co udělá na autě menší zdvih je asi nejlepší vyzkoušet, ale s vyloženě plavnou, houpavou jízdou bych asi nepočítal. On asi bude i rozdíl v sagu Ohlins/standard tlumiče (SAG - rozdíl mezi délkou roztaženého, nezatíženého tlumiče a délkou stlačeného tlumiče stojícího auta). Ten se ovlivňuje jednak tvrdostí pružiny a její délkou, zároveň ale i velikostí vzduchové komory tlumiče. Což nevím, jestli u tohoto konkrétního Ohlinsu lze nastavit.
Ale fakt mě to jen tak napadlo, takže to asi neber jako návod
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
Tohle všechno by se přirozeně dělo při tom, kdy se tlumič rozebere a bude se identifikovat rozsah poškození. Až bude jasný co je špatně, tak se zrenovujou pouzdra, naobjednaji případně díly, nový těsnění, v týhle fázi by se řešily oka a když budou jednotlivý kousky všechny ve stavu kdy se bude dát skládat, tak se složí a naplní se plynem.
Mě zajímalo, jak bys to oko udělal, protože pokud dáš nějakej mezikus, bude muset bejt kur*vsky pevnej podle mě.
Mě zajímalo, jak bys to oko udělal, protože pokud dáš nějakej mezikus, bude muset bejt kur*vsky pevnej podle mě.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13442
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Tlumiče Öhlins
Ještě pořád tu nebylo zodpovězeno k čemu jsou vlastně tyhle tlumiče dobrý. Taky mne to zajímá.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tlumiče Öhlins
A co chcete jako vědět ? Tohle téma jsem nezaložil proto, abych zodpovídal vaše offtopic dotazy, ale abych požádal o případný vhodný informace, který by někdo z vás mohl mít.
Trošku nerozumim dotazu k čemu jsou dobrý. Navíc je to podlě mě vzhledem k zařazení a dotazu irelevantní
Trošku nerozumim dotazu k čemu jsou dobrý. Navíc je to podlě mě vzhledem k zařazení a dotazu irelevantní
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13442
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Tlumiče Öhlins
No tak promiň, že jsem se zeptal. Chtěl jsem jenom vědět co je na nich jiného, jestli jsou nějak stavěcí nebo se dá třeba nastavit tuhost nebo výška auta.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé