olej v chladící kapalině
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roztoky u Prahy
- Vůz: Volvo V70 II, 2.5. TDi, 103 kW
- Bydliště: Roztoky u Prahy
#1 olej v chladící kapalině
Sotva se mi podařilo dát dokupy zprasený světla, řeším další věc. Dneska při kontrole provoz. kapalin jsem zjistila, že v nádrži na chladící kapalinu je mraky oleje. V prosinci, kdy jsem auto kupovala, mi v servisu bylo řečeno, že první vstřik není úplně těsný ( to vidím i já, když se sundá dekl a to jsem amatér- nicméně to nechčije nijak extra) a tehdy v chladiči bylo na hladině stopa oleje. Dneska je to černá, mastná voda. Voda zřejmě tlakuje, já jsem víčko neotevřela a chlap měl co dělat. Auto se nepřehřívá, při nájezdu 200 v kuse po dálnicích ostřejším tempem se teplota drží max. v polovině teploměru, víc to neleze a dědkovi občas šlapu na krk. V garáži, pod přední nápravou, blíž k pravému kolu zůstává stopa oleje na zemi, ale fakt flíček. (prý přetlak?). Motor šlape, nic nebouchá, startuje na první, výkon není snížený, najeto 330000. Kontrola oleje je pokaždé, když vyjíždím, stav oleje mi přijde stejný.
Bylo mi řečeno, že se na to mám klidně vys..., že dokud to nehřeje, jezdí v klidu, neřešit, je to staré auto.
Za mě, určitě půjde na ten vstřik, kontrola těsnění pod hlavou (výměna?).
Ráda bych zjistila, jestli má někdo zkušenost, řešil někdo něco podobného, jestli je to akutní průser na odstavení auta a nebo není, nebo to fakt neřešit (viz rada výše). Díky
Bylo mi řečeno, že se na to mám klidně vys..., že dokud to nehřeje, jezdí v klidu, neřešit, je to staré auto.
Za mě, určitě půjde na ten vstřik, kontrola těsnění pod hlavou (výměna?).
Ráda bych zjistila, jestli má někdo zkušenost, řešil někdo něco podobného, jestli je to akutní průser na odstavení auta a nebo není, nebo to fakt neřešit (viz rada výše). Díky
_________________
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roztoky u Prahy
- Vůz: Volvo V70 II, 2.5. TDi, 103 kW
- Bydliště: Roztoky u Prahy
#3 olej v chladící kapalině
Díky..Výměník oleje, sice nejsem blondýna, ale bruneta, vyjde to nastejno. Mohl bys mi teda přiblížit, co s tím? Jsem schopná si maximálně vyměnit olej, pokud nade mnou bude stát někdo s bičem, o výměníku oleje nevím nic.
_________________
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
#4 olej v chladící kapalině
Je to v podstatě chladič oleje,nacházející se většinou na vaně motoru.Ale nevím,zda tvé auto tím disponuje,poslední 1,9D jsem tady měl chválabohu asi před 30ti lety.Švéďák99 píše:Díky..Výměník oleje, sice nejsem blondýna, ale bruneta, vyjde to nastejno. Mohl bys mi teda přiblížit, co s tím? Jsem schopná si maximálně vyměnit olej, pokud nade mnou bude stát někdo s bičem, o výměníku oleje nevím nic.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roztoky u Prahy
- Vůz: Volvo V70 II, 2.5. TDi, 103 kW
- Bydliště: Roztoky u Prahy
#5 olej v chladící kapalině
Jo, tak to teda taky nevím, každopádně zjistím. Díky za radu.
_________________
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#6 olej v chladící kapalině
Na tomto motoru je myslím pod olejovým filtrem
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roztoky u Prahy
- Vůz: Volvo V70 II, 2.5. TDi, 103 kW
- Bydliště: Roztoky u Prahy
#7 olej v chladící kapalině
Fajn, tak snad tam bude. Teďka čtu nějaké info o něm- pravděpodobně tedy výměna, pokud bude závada v tom?
_________________
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#8 olej v chladící kapalině
vymennik olej-voda je naskrutkovany pod olejovym filtrom, ale vymena sa robi zospodu a je treba si davat pozor pri vodnych hadiciach, aby sa nepotrhali... novy je dost drahy, takze zhanat pouzity.
Edit: teraz kukam ze podla vidy 70kW vymennik olej-voda este nema, ma namiesto toho klasicky termostatom ovladany olejovy chladic.
Takze vymena tesnenia pod hlavou... hlavu daj hned zrovnat a otlakovat (ajked tieto moc uz nepraskaju)
Na tomto type to nieje ziadna komplikovana operacia pre ludi co to robievaju, a moc s tym nejazdi.
Edit: teraz kukam ze podla vidy 70kW vymennik olej-voda este nema, ma namiesto toho klasicky termostatom ovladany olejovy chladic.
Takze vymena tesnenia pod hlavou... hlavu daj hned zrovnat a otlakovat (ajked tieto moc uz nepraskaju)
Na tomto type to nieje ziadna komplikovana operacia pre ludi co to robievaju, a moc s tym nejazdi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 60
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Roztoky u Prahy
- Vůz: Volvo V70 II, 2.5. TDi, 103 kW
- Bydliště: Roztoky u Prahy
#9 olej v chladící kapalině
se poseru... každopádně, děkuju, a holt to půjde na opravu, se nedá nic dělat :-/
_________________
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
Volvo V40, 1.9 Di, 70kW, r.v.1999 - "Švéďák" , † 21.2.2016, skončil po nehodě na dálnici ve šrotu...
Volvo V70, II.gen., 2.5 TDi, 103 kW, r.v.2000- "Ostravák"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 1221 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 15 Odpovědi
- 1089 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spunge
-
- 53 Odpovědi
- 3959 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 1 Odpovědi
- 395 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sumi