Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#1 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

Zdar chlapáci :) Setkal se již někdo z Vás s pazvukem při startu motoru D5 120kW? Je to ve Volvu XC90 automat, rok 11/04´? Pro mé ucho opravdu neznámý zvuk a podle toho, jak jsou obroušené plochy startéru, tak bych to viděl na tření setrváku o tělo startéru. Na startéru se dával nový pastorek, orig. BOSCH, když už byl venku a je v pořádku. Pár fotek nadhodím, snad i video, na portál rajče.net.
Přeci startér je na dvou šroubech a jednom kolíku usazený a je to na sraz. Jak je tedy možné, že setrvák obrušuje tělo startéru. Rádius odpovídá :( ..Mám to vypodložit, nebo je setrvák špatný? Řešil již někdo tuhle záhadu?

Odkaz na fotky: http://sydney29.rajce.idnes.cz/starter%2C_vs._setrvacnik_-_Volvo_XC90_D5_120kW_automat/

Odkaz na videa: +


Díky za Vaše reakce, postřehy, zkušenosti :) :D
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od raolsa »

Když to vezmu logicky, tak by se ten zvuk měl ozývat pořád, když by byl setrvák posunutý "blíže k motoru" ne? Pořád by to dřelo o startér. Byl startér pořádně dotažený? Nebyl tam mezi startérem a převodovkou přitažený nějaký bordel (nebo třeba kabel, držáček, apod)? Jinak nevidím důvod proč by ten setrvák měl o startér dřít. :Search:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#3 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

raolsa píše:Když to vezmu logicky, tak by se ten zvuk měl ozývat pořád, když by byl setrvák posunutý "blíže k motoru" ne? Pořád by to dřelo o startér. Byl startér pořádně dotažený? Nebyl tam mezi startérem a převodovkou přitažený nějaký bordel (nebo třeba kabel, držáček, apod)? Jinak nevidím důvod proč by ten setrvák měl o startér dřít. :Search:
Ahoj Radku :) Tak je to tak, jak píšeš..Logicky :wink: Tak mi pak vysvětli ten zvuk při samotném startu? Dnes se ještě jednou podívám na celý obvod setrváku, pak se uvidí..Jinak takhle se to koupilo, že to nebylo ve 100% top stavu, tak jen doufám, že se to dá do přijatelného stavu..

Pozn.: Vydřené plochy na té části startéru mi nejdou do palice :green: a bordel mezi startérem a převodovkou na dosedacích plochách, ani v prostoru na kolík nebyl (ani podobné možnosti ). Bylo to dotažené na fest, tzn. na sraz, tudíž vůle, ani žádný jiný pohyb startéru vůči převodovce - setrváku.

Tak a teď babo raď :D :roll:
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#4 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od raolsa »

Jediné co mě teď za střízliva napadá je křivý setrvák, nebo povysunuté ozubení na něm.
Už jsi se podíval na celý obvod zubů?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#5 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

raolsa píše:Jediné co mě teď za střízliva napadá je křivý setrvák, nebo povysunuté ozubení na něm.
Už jsi se podíval na celý obvod zubů?
Začnu to řešit zítra a na setrvák se podívám pořádně po celém obvodu..Díky Radku, ale nějak mi to prostě nejde do kebule..Žádné vibrace nejsou cítit a vůle také ne..Ještě jsem se s takovým zvukem při startu nesetkal. Kdyby to byl manuál, tak bych řekl dvouhmota v prd..., ale je to automat. Jediná možnost, že by opravdu byl nějaký zub olámaný a to doufám nebude..
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#6 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

Tak dnes označen setrvák a provedena inventura zubů na něm..Pár zubu je hodně vzatých, někdo tomu dal pěkně na frak..
Dobrý den, převodovka ven.. :twisted: Bude se poptávat kolo setrváku :ryba: ..
Přílohy
Kopie - DSCN0524.JPG
Kopie - DSCN0521.JPG
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#7 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od michal_0077 »

jo tak tohodle se taky bojim... par lidi uz muselo menit a neni to nic levneho.
jak slysim podezdrelej zvuk ze starteru hned s nim ven a promazat...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

#8 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od GDPR_user »

Jenže promazat starter většinou nestačí.Doporučuji startér nechat zgenerálkovat.Repase startéru je totiž mnohem levnější,než výměna setrvačníku.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#9 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Romulusw »

Přiznávám, že si nedovedu představit důvod vzniku takovéhle "nádhery". Naprd materiál mne napadá jako první.Zajímavý je ten přechod z většího opotřebení na menší. Ještě bych chtěl vidět lépe ten pastorek a kolik to má nalítáno.

GDPR_user

#10 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od GDPR_user »

Romulusw píše:Přiznávám, že si nedovedu představit důvod vzniku takovéhle "nádhery". Naprd materiál mne napadá jako první.Zajímavý je ten přechod z většího opotřebení na menší. Ještě bych chtěl vidět lépe ten pastorek a kolik to má nalítáno.
Co na tom nechápeš??Jednoduše špatně fungující startér.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#11 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od mr1 »

Takový věci se nedělají z blata, pravděpodobně by to měla být nějaká 14 220, zušlechtěná. Pokud by tomu opravdu tak bylo, tak toto by se rozhodně startérem nemohlo stát ani za zlatý prase.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#12 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Ares »

Mňa ako laika zaujalo, že daný problém vznikol presne v mieste zvaru, kde bol materiál po určitú dobu tepelne namáhaný a teda má iné parametre, ako tie časti okolo.
Zahriať a nechať pozvoľne vychladnúť, tomu sa myslím odborne hovorilo žíhanie materiálu. Základom je, že takto upravený materiál je mäkší a menej krehký.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Urvanej »

Takhle se vyběhaji zuby, když maji ozubený kola špatně nastavenou rozteč nebo je vada materiálu. Tady bych možná i podezříval ten svár, že to vařilo prase a přehřálo věnec, kterej změknul. Takhle voholený zuby nevzniknout špatně nasazenym startérem, protože to je po celé délce zubu a jen v jednom místě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#14 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Romulusw »

Ares píše:Mňa ako laika zaujalo, že daný problém vznikol presne v mieste zvaru, kde bol materiál po určitú dobu tepelne namáhaný a teda má iné parametre, ako tie časti okolo.
Zahriať a nechať pozvoľne vychladnúť, tomu sa myslím odborne hovorilo žíhanie materiálu. Základom je, že takto upravený materiál je mäkší a menej krehký.
Ono to "okujvení" začíná dost daleko před svarem, takže tady problém nebude.
Vyžíhání (rekrystalizační, nebo na měkko) je ohřátí nad teplotu nad 550°C to je do červena a to jistě nebylo. Popouštění je kolem 220°C a to odstraňuje pouze pnutí po kalení a to ten věnec určitě nebyl :-)
Ta rozteč dobře (pastorek oběhaný, osekaný), ale proč jen tady? Proč ne všude?
Naopak, to vypadá, že za svarem je to lepší (podle směru otáčení).

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#15 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Romulusw »

A nyní důležitá otázka, (pro znalé :-) já to nejsem) kam se podle těch fotek točí motor? Doprava, nebo doleva? Udělal to špatný pastorek v záběru, nebo si to udělal věnec (po nastartování motoru) o pastorek s vadnou volnoběžkou?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Urvanej »

Nevim kam se točí motor, ale zuby jsou oholený od točení setrváku na fotce po směru hodinovejch ručiček.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#17 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od mr1 »

To udělal ten pastorek. Hodně by napovědělo, v jakém je stavu. Ta deformace - výjezdy ze záběru jsou docela jasné. Otázkou pořád zůstává PROČ? :)
Přílohy
Kopie%20-%20DSCN0524.JPG
Naposledy upravil(a) mr1 dne 25 bře 2014 13:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Urvanej »

Martine koukej to opravit, nebo tě dojedu kousnout :-D
EDIT: Ď
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 25 bře 2014 14:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#19 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od mr1 »

:D :D :D samozřejmě.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4901
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#20 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Romulusw »

Jojo je to tak.
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 25 bře 2014 14:19, celkem upraveno 1 x.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#21 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od Urvanej »

Tak trochu sem tohle vídal velmi často na modelech. Kdo někdy jezdil trochu ostřeji TL01, tak ví.
Toto je způsobeno pastorkem, který působil silou na věnec, nikoliv obráceně. Dá se to poznat podle profilu ohlodání. Kdyby to bylo naopak, tak je opotřebení zubu dokulata, nikoliv do špičky.
Šipky jsou už správně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#22 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od mr1 »

Urvanej píše: Dá se to poznat podle profilu ohlodání. Kdyby to bylo naopak, tak je opotřebení zubu dokulata, nikoliv do špičky.
Přesně :good:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#23 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

Chlapy, díky že se k tomu vyjadřujete a uvažujete nad tím, proč se to stalo..Jak jsem psal již shora. Pastorek se dával nový original Bosch, starý nafotím (ten má zuby, jakoby rozjeté, střihlé a vymačkané, takže opravdu nemohl pracovat tak, jak měl. Nalítaných to má 350tis a dle datumu na těle startéru to vypadá na originál smontovaný s motorem a převodovkou. Automat Aisin je tam nový při 220tis.km. Motor má kultivovaný, pěkný zvuk, to samé automat,který řadí hladce.
Generálku staréru dělal u nás autoelektrikář, který opravuje startéry a alternátory. Na stolici funkčnost vyzkoušel a běží tak, jak má. Pastorek vyjíždí a zajíždí - Ok. Vinu pazvuku jsme přikládali jen startéru, to jsme ale netušili, že zuby kola setrváku budou v takovémto zbídačelém stavu. Nyní záleží na poloze setrváku vůči startéru - pastorku, při samotném startu. Dle toho buď s projevy pazvuku, či nikoli. Přiznám se, že jsem setrvák v tomto stavu ještě neviděl.

Tak, jak to vykreslil mr1, tak to opravdu je. Otáčení setrváku při staru do prava, tzn. při sundané startéru se točí dolů a opačný - levotočivý pohyb pastorku.

Pozn.: Měl jsem za to, že materiál pastorku je z měkčího materiálu, než ozubení setrváku. Tady je evidentně vidět opotřebení, kdy si vzájemně ozubení při zásunu místy vůbec nerozumělo. Když na to čučím, tak normálně mají zuby setrváku mezi sebou tvar otevřeného U a někde již není ani porovnání s písmenem J..Takže v těchto místech to opravdu bolí :(
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#24 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od raolsa »

Ještě se tě zeptám: je tohle opotřebení zubů jenom na tom jednom místě na věnci? Když si vzpomenu na léta strávená v ČSAD tak podobné opotřebení zubů bylo na LIAZ motorech na věnci na třech místech o 120° pootočených. Bylo to v místech kde šel píst do komprese (šestiválec). Bylo tam největší namáhání na zuby a ty proto v těch místech nejvíc odcházely.
Vychází to i u tvého motoru, že je zrovna v tom místě komprese na některém válci?
Jestli to má skutečně těch 350kkm a častěji se startovalo tak by to bylo běžné opotřebení. :pardon:
Každopádně bych asi se setrvákem znovu vyměnil i pastorek, teda pokud by na něm bylo vidět že dostal od těch zubů na zadel.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#25 Pazvuk při staru motoru D5 120kw automat

Příspěvek od sydney29 »

Posílám snímky samotného původního pastorku startéru..
Přílohy
Kopie - IMG_1335.JPG
Kopie - IMG_1335.JPG (65.61 KiB) Zobrazeno 5399 x
Kopie - IMG_1334.JPG
Kopie - IMG_1334.JPG (64.42 KiB) Zobrazeno 5399 x
Kopie - IMG_1333.JPG
Kopie - IMG_1333.JPG (106.28 KiB) Zobrazeno 5399 x
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“