V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#1 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Nazdar Volváci, potreboval by som poradiť ako opraviť studený spoj na plus kontakte batérie. Prejavuje sa to neochotným štartovaním a zohriatím celej svorky. Nedávno som to dočasne vyriešil tak, že som si zobral také malinkaté klieštiky a zmačkol som to. Teraz sa to ale vrátilo. Skúsim poprosiť v servise či na to nemajú nejaký jemný nástroj. Nenapadá Vás nejaké riešenie tohto triviálneho problému? Mňa zatiaľ napadlo len celú svorku vymeniť za novú z GES alebo GM. Skúsim sa tam staviť a uvidím či majú niečo použiteľné.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#2 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
zozen si druhy kabel z rozborky a mas to poriesene na 100% za zlomok namahy...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#3 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Tiež možnosť ale známy mal nedávno ten istý problém na V70 takže neviem na ako dlho by som to zas vyriešil, chcelo by to niečo trvalé. Ale inak dobrý nápad...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#4 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
A proč tam nedáš novej kontakt celej?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#5 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Práve to som písal v mojom prvom poste, že by asi bolo najrozumnejšie. Problém je, že neviem či zoženiem niečo podobné. Do toho origo. kontaktu vchádza vodič dosť ďaleko od pólu baterky a nie je na ňom žiadna rezerva ani tých 5 cm čo by som potreboval.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Zozen si klieste na velke lisovacie oka a spoj (ak je lisovany, nie zalievany) proste prelisuj. Pokial je oko mosadzne, da sa to aj prepajkovat - riesil to tak Spaceball na svojej V40ke.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Kontak na baterku lze vyčistit, je na to takovej vehement. Na kontakt je dirka s kartáčkama uvnitř a na tu objímku je cosi tvaru štětky na *****.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
To mu pomuze na prechodak mezi baterkou a svorkou, ale ne na prechodak uvnitr svorky (mezi svorkou a kabelem).
Resil jsem to samy a radsi jsem osadil precizni mosaznou svorku se sroubovacim zajistenim kabelu. U toho alespon kdyz to odejde, da se to rozebrat a opravit, u lisovanyho spoje clovek neudela na ceste nic.
Svorky co se nabizeji u pump nebrat, ja kvalitni svorku dle mych predstav sehnal v anglii, urcena pro namorni pouziti...
Resil jsem to samy a radsi jsem osadil precizni mosaznou svorku se sroubovacim zajistenim kabelu. U toho alespon kdyz to odejde, da se to rozebrat a opravit, u lisovanyho spoje clovek neudela na ceste nic.
Svorky co se nabizeji u pump nebrat, ja kvalitni svorku dle mych predstav sehnal v anglii, urcena pro namorni pouziti...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#9 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Kontakty na baterky třeba kupovat tam,kde mají díly na traktory/nákladaky. Ty určený pro automotiv jsou spíš takový imitace...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12075
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
jojo, koupil sem si jedny spešl pro nabíječku a to sem se bál tim pustit i tech 10A
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#11 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Hmm, díki za rady. Budem to radšej riešiť novou svorkou, snáď niekde nájdem niečo rozumné.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Dobre ze to spominas. Riesil, poriesil, ale aj tak som mu nakoniec menil kabel za iny pouzity podla rady co som dal nazaciatku.Sergej píše:Zozen si klieste na velke lisovacie oka a spoj (ak je lisovany, nie zalievany) proste prelisuj. Pokial je oko mosadzne, da sa to aj prepajkovat - riesil to tak Spaceball na svojej V40ke.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
JJ, viem, ale na to, ze to robil trafopajkou to drzalo slusne. Keby to spravil klampiarskou pajkovackou bolo by to naveky.kwiko píše:Dobre ze to spominas. Riesil, poriesil, ale aj tak som mu nakoniec menil kabel za iny pouzity podla rady co som dal nazaciatku.Sergej píše:Zozen si klieste na velke lisovacie oka a spoj (ak je lisovany, nie zalievany) proste prelisuj. Pokial je oko mosadzne, da sa to aj prepajkovat - riesil to tak Spaceball na svojej V40ke.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#14 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Tak zohnal som druhý kábel. Problém je, že na druhej strane je na ňom ucvaknutá nejaká odbočka. Viete mi niekto povedať kam to vedie? Chcem si nachystať veci predtým než sa do toho pustím. Teoreticky by som na ten druhý mohol hodiť oko a prišróboval ho spolu s tým k autobatérií. Ešte sa chystám zmerať prechoďák na tomto kábli pri záťaži aby som vedel či je vôbec na niečo dobrý.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#15 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Trúfate si niekto tipnúť aký prúd môže pri štartovaní káblom tiecť? Pýtam sa len preto aby som vedel koľko mám cez ten káblisko pustiť pri teste.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Zisti si prikon startera, ale D24x ma starter tusim 2 alebo 2,4kW. Napatie baterky sa rata tusim 8,5-10V, + prikon zhaviciek 15-25A jedna v zavislosti na ich teplote.M4jky píše:Trúfate si niekto tipnúť aký prúd môže pri štartovaní káblom tiecť? Pýtam sa len preto aby som vedel koľko mám cez ten káblisko pustiť pri teste.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#17 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Dík za radu. Štartér je na D5252T buď 2 alebo 2,2 kW takže, keď počítam extrém tak je to niečo jemne nad 400A. Tak mu teda naložím a uvidíme čo povie. Ten čo tam mám teraz má len pri dobíjaní skoro nabitej baterky úbytok na svorke skoro 0,3V tak nechcem vedieť čo to robí pri štarte. Zaujímavé je, že mínusák je ok.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 550
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
#18 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
Tak kábel vymenený po včerajšom pôrode. Holt narobený človek si v piatok poobede nemá vymýšlať hovadiny. Každopádne vytiahol som celý káblový zväzok s plusovým káblom, vymenil, nahodil naspäť a tralá brnk a bolo naštartované. Môžem povedať, že tento motor je sakra háklivý na rýchlosť točenia štartéra. Som rád, že som sa do toho pustil a radšej ten kábel vymenil.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 V70 I TDI studeňák na lisovanom spoji + kontaktu baterky
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 23 Odpovědi
- 1529 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od wolf
-
- 2 Odpovědi
- 248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 3 Odpovědi
- 279 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od flaksy
-
- 17 Odpovědi
- 1042 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.JM
-
- 6 Odpovědi
- 685 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jakubboucek