Opravy turbíček

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 61
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: volvo 221 r.v.64

#1 Opravy turbíček

Příspěvek od 2.3 T5 »

Ahoj kdyby někdo chtěl, tak známý má firmičku....
Super ceny se dají zaříditi :D

http://www.turbo-praha.cz/opravy-turbodmychadel/
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#2 Opravy turbíček

Příspěvek od mates »

To se bude časem třeba hodit, moc díky! :good:
Možná bych ještě poprosil admina aby to šoupl do sekce "Firmy a kontakty".
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 61
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: volvo 221 r.v.64

#3 Opravy turbíček

Příspěvek od 2.3 T5 »

mates píše:To se bude časem třeba hodit, moc díky! :good:
Možná bych ještě poprosil admina aby to šoupl do sekce "Firmy a kontakty".
Napíšu Honzovi ať to tam šoupne... :)
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

Jako reklama na kamaráda dobrý, ale jakoupak maji asi vyvažovačku? Odpovím si sám, žádnou...
Víc to rozebírat nebudu, plácám tu o tom každou chvilku. :-)
Toto téma je spíš na lampárnu než cokoliv jinýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2598
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Opravy turbíček

Příspěvek od Sergej »

Nejaku mat musia bez toho to nejde, pisu tam ze v cene opravy je aj vyvazenie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

:-)
nebo že by to třeba někam vozili? ;-)
Bohužel zkušenosti jpp (co sem načetl) říkají, že pokud firma tu vyvažovačku sama nemá, tak si dobře rozmyslí, zda jiný firmě zaplatí např. 600 za vyvážení, když to "vypadá, že to neni nutný".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 61
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: volvo 221 r.v.64

#7 Opravy turbíček

Příspěvek od 2.3 T5 »

Urvanej píše::-)
nebo že by to třeba někam vozili? ;-)
Bohužel zkušenosti jpp (co sem načetl) říkají, že pokud firma tu vyvažovačku sama nemá, tak si dobře rozmyslí, zda jiný firmě zaplatí např. 600 za vyvážení, když to "vypadá, že to neni nutný".

Samozřejmě, mají svoje vybavení, nikam nic nevozí...nejsou to žádní garážníci...ale chytrej umí být každej.
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#8 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

2.3 T5 píše:Samozřejmě, mají svoje vybavení, nikam nic nevozí...nejsou to žádní garážníci...ale chytrej umí být každej.
Chceš se vsadit?
Je to cca půl roku, co sem po tom šel fest a zjistil, že bych v republice dynamický vyvažovačky na turba spočítal na prstech jedný ruky. A mimo jiné každá firma, která jí má se s ní na stránkách náležitě chlubí.
Takže opravdu, chytrej umí být každej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9879
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 Opravy turbíček

Příspěvek od hajnej »

dík za tip
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 61
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Vůz: volvo 221 r.v.64

#10 Opravy turbíček

Příspěvek od 2.3 T5 »

Zapomeňte na to...
_________________
volvo P221 r.v.1964
V70II 2,4D MY05

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

Tak tohle nechápu, kousek vejš tvrdíš, že mají svoje vybavení a teď rezignuješ? Proč? Když o tom servisu nic nevíš, tak proč si to sem postoval? Nechci rejt, ale neumim se zeptat jinak. :oops:
A nevykej mi :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#12 Opravy turbíček

Příspěvek od ksw »

dá se to zkontrolovat i takto, jak vidno v 1.minutě na videu,
a když hřídel vykazuje odchylku, tak stejně je nutno dát novou.



a přidám něco dnes už úsměvného, ale v praxi jsem obdobu viděl v autoučilišti,
kde opravovali turba na Liazy asi tak 10 let nazpět spíše už 15 a více :green: jako základní výuku k pochopení
problému pro budoucí mechaniky, tedy kontrolu házivosti hřídele pomocí dvou zrcátek
postavených proti sobě v úhlu 90ti stupňů

http://spisy.upv.cz/Patents/FullDocuments/19/19413.pdf
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#13 Opravy turbíček

Příspěvek od Sarkasmic »

ale tady nejde o házivost hřídele ale o dynamickou vyváženost...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#14 Opravy turbíček

Příspěvek od danillo »

Urvanej píše:
2.3 T5 píše:Samozřejmě, mají svoje vybavení, nikam nic nevozí...nejsou to žádní garážníci...ale chytrej umí být každej.
Chceš se vsadit?
Je to cca půl roku, co sem po tom šel fest a zjistil, že bych v republice dynamický vyvažovačky na turba spočítal na prstech jedný ruky. A mimo jiné každá firma, která jí má se s ní na stránkách náležitě chlubí.
Takže opravdu, chytrej umí být každej.
Tak dej prosim kontakty, ktery to jsou....muze se hodit.

diky
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

Hele nevim, já si vyhlídnul rema turbo a ostatní zapomněl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#16 Opravy turbíček

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:Je to cca půl roku, co sem po tom šel fest a zjistil, že bych v republice dynamický vyvažovačky na turba spočítal na prstech jedný ruky. A mimo jiné každá firma, která jí má se s ní na stránkách náležitě chlubí.
.....
Urvanej píše:já si vyhlídnul rema turbo
? :oops: KDE... maj na stránkách tu vyvažovačku?
Tím nechci shazovat co uměj nebo ne... Kámoši od čtyřech kroužků si u nich teď nechávali repas... ale jen poukázat na to že se to bez referencí jen takhle od stolu rozsoudit nedá.

Já mám zase reference na Olega z Holic a ten si tu vyvažovačku na stránkách vyfotil, a celkově do toho co se týče vlastní prezentace jde víc... podle výše uvedený poučky by to spíš vypadalo na to, že rema turbo posílá turba vyvažovat k němu (vtip ( :ROFL: ))
http://www.turbopower.cz/oprava-/

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

teda Dali, že zrovna za tebe budu muset klikat :-D
Jinak jak jsem psal, tak turbo od nich vyvažované mám (za 1500) a jsem zatím spokojen. Posílal jsem jim jen CHRA s požadavkem vyvážení a oni to nejen vyvážili, ale taky vyčistili v UZ. Bohužel do auta jsem to ještě nedal, protože k pánovi co mi měl pískovat housingy sem se ještě nedostal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 Opravy turbíček

Příspěvek od dali »

OK, to sem přehlíd.... právě proto, že jí tam nemaj vyfocenou. Asi maj práce dost, takže je to nepálí, ale na vlastní prezentaci by mohli trochu zapracovat.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 12070
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#19 Opravy turbíček

Příspěvek od Urvanej »

Že jsou ty stránky hrozný, o tom žádná. Jinak abych podpořil tu svojí "referenci" na ně, tak jsem info o nich nenašel na webu, ale od souseda garážníka, kterej jim ty vrtule posílá už nějakej pátek a prej vždycky bez problémů. Nemam to jpp rád, ale zahnal si mě do kouta :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: 850 T5 kombi 96' red
Bydliště: Praha

#20 Opravy turbíček

Příspěvek od jony »

Ty stránky jsou staré několik let. Píší tam, že usilují o ISO 9001:2000. Nejsem odborník přes ISO ale to za dvojtečkou značí pro který rok je to ISO směrodatné. Např. běžně už je ISO 9001:2008 nebo 2012. Navíc to, že jsou jediní kdo mají vyvažovačku v ČR spíše nahrává tomu, že stránky vznikaly hodně let zpátky. :angel:

Jinak dle mého hodně záleží jak má být oprava provedena. Pokud člověk chce origo MHI, tak to dělá jen special turbo. Všichni ostatní většinou staví z Melettu.
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red

GDPR_user

#21 Opravy turbíček

Příspěvek od GDPR_user »

jony píše:Ty stránky jsou staré několik let. Píší tam, že usilují o ISO 9001:2000. Nejsem odborník přes ISO ale to za dvojtečkou značí pro který rok je to ISO směrodatné. Např. běžně už je ISO 9001:2008 nebo 2012. Navíc to, že jsou jediní kdo mají vyvažovačku v ČR spíše nahrává tomu, že stránky vznikaly hodně let zpátky. :angel:

Jinak dle mého hodně záleží jak má být oprava provedena. Pokud člověk chce origo MHI, tak to dělá jen special turbo. Všichni ostatní většinou staví z Melettu.
OT:No vzhledem k tomu,že jsem u pár auditů na ISO byl přítomen je mi to docela k smíchu.To že má někdo ISO ještě kvalitní práci neoznačuje.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#22 Opravy turbíček

Příspěvek od dali »

jony píše: Všichni ostatní většinou staví z Melettu.
Ale zase ocelový ložisko místo bronzovýho a o jeden mazací kanálek navíc možná nejsou úplně k zahození pokud tomu chceš dávat.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co opravit???“