Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#1 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
Tak se nám zase vrátila zima a zas mám problém se studeným startem po cca třech a více dnech odstaveného vozítka. Jelikož mám podezření na padající naftu, splašil jsem tuto pumpičku aby se mé špekulace potvrdily či vyvrátily:
Můj možná lama dotaz zní: můžu tuto pumpičku umístit PŘED palivový filtr? Nebude se to nějak hádat se zpětným vedením do nádrže? Obrázek pro ilustraci zde:
Jinak jsem chtěl ve volvozájmu vyměnit hadičky mezi filtrem a čerpadlem (pro úplný klid a jistotu) no a frajer za pultem ve Volvu na mě vyrukoval s částkou 9000,- (ano, slovy devět tisíc korun českých!!!). Tak z toho jsem hodně rychle vystřízlivěl... _________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#2 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
JJ Taky bych jí dal na přívodní hadici (bacha ať nekuchneš tu zpětnou) co nejblíž před filtr. V tom stoupání je to podle mě ideální.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#3 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
Jj, díky za reakci. Ono by se dost blbě dávala mezi filtr a čerpadýlko,muselo by se to všelijak nastavovat atd. A vzhledem k ceně tý hadičky by bylo dost zoufalý jí zmařit...
Na mnou vymyšleném místě je to nejideálnější, placu habaděj a je to i relativně daleko od zdroje hicáku. Půjdu to kuchnout...
Na mnou vymyšleném místě je to nejideálnější, placu habaděj a je to i relativně daleko od zdroje hicáku. Půjdu to kuchnout...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi
osobne si myslim ze ti ta pumpicka na tom mieste bude k nicomu. Vzdy som ju umiestnoval na privod od filtra k cerpadlu. Ty tam asi nemas ten priesvity kus hadice pred cerpadlom?
A diagnostikou skontrolovat predvstrek, ci sa pohrat s nastavenim cerpadla pri starte...
A diagnostikou skontrolovat predvstrek, ci sa pohrat s nastavenim cerpadla pri starte...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#5 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
teď sedím u kluků v Ambu a přišla řeč na starty. Záhada je odhalena, chyba je v čerpadle, zpravidla po 250-300 tis. se v čerpadle udělají 2 defekty, který pak rozhodí předvstřik. nejsem mechanik, viděl jsem to na vlastní oči, na stěnách čerpadla nahoře a dole takový 2 nenápadný proslisky. Takže žádný seřizování čerpadla a předvstřiku nepomůže, pokud jen padá nafta, tak vyměnit přepadový hadičky, jinak pouze a jen výměna pouzdra...tož tak takže já osobně teď neřeším a na podzim se objednávám a věřím, že to bude ono, páč už nic jinýho na autě s ohledem na starty vyměnit nejde v mým případě a kluci mi to tu teď potvrdili, že to je na 99,9% tím..jo a oprava cca 12-14tis včetně práce. tovární repas od Boshe cca 21 tis..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#6 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi
Kdysi jsem takovou věc měl z výroby na Citroënu AX, tak jsem vyšmejdil diagram a je to jak píše Zdeněk, mezi sacím košem v nádrži a filtrem:kwiko píše:osobne si myslim ze ti ta pumpicka na tom mieste bude k nicomu. Vzdy som ju umiestnoval na privod od filtra k cerpadlu. Ty tam asi nemas ten priesvity kus hadice pred cerpadlom?
A diagnostikou skontrolovat predvstrek, ci sa pohrat s nastavenim cerpadla pri starte...
Moc mě nenapadá k čemu je dobrý vypumpovat obsah filtru do čerpadla aby ti to pak zdechlo díky tomu že máš prázdnej filtr, tak jak to popisuješ ty .
Jinak když je vyběhanej obal čerpadla (což je problém všech rotaček co maj cca 300tkm a víc, pětiválce na to trpí nejvíc, a s kvalitou tankovaný nafty to nesouvisí), předvstřik ani pořádně nastavit nejde, lítá na obě strany a pořádně to startovat prostě nebude. Tak jak píše Wolf.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#7 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
A v mym pripade rozhozeny predvstrik vysvetluje vyssi spotrebu...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
Mám v rukávu ještě repas startéru. Pokud nepomůže ani to, tak poslední nápad mám právě nějakým způsobem nahradit onu průhlednou plastovou trubičku u čerpadla. Mám na ní podezření,že právě při větších mrazech přestává těsnit. Prý tyhle plastový hadičky zlobily u naftovejch Focusů... Nicméně tu ruční pumpičku chci použít jako krajní řešení pro případ nouze nejvyšší (střihnout hadičku můžu vždycky).
Ale holt teď už toho moc nevymyslím v tomhle počasí...jedině výlet na sever s bednou vercajku,třeba Sweden?
Ale holt teď už toho moc nevymyslím v tomhle počasí...jedině výlet na sever s bednou vercajku,třeba Sweden?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#9 Kam s ruční pumpičkou nafty na V70I. TDi?
Ja vymenil zhavice,prepadovky,listu ke zhavicum,zrepasoval starter a stejne to bylo to cerpadlo.nicmene ti drzim palec,nechci ti kazit radost ani odhodlani,ale dle myho je to to stejny...ja to budu resit az pristi podzim,ted jsou jine priority nez cerpadlo za 12
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek