Ahoj vespolek,
stala se mi nemilá věc, když jsem dnes chtěl nastartovat tak se mi začal protáčet klíček v zapalování kolem dokola. Volant někdy jde odemknout někdy ne, když odemknu tak stejně nejde nastartovat. Rozsvítí se palubka a nesepne to.
Co se s tím dá dělat, předpokládám že se bude muset skříňka vyměnit. Jak to bude s klíčem a ostatními zámky, případně jestli se v tom to stavu aspoň nějakým způsobem dá nastartovat. Bohužel auto mám v práci na dvorku, který je tak malý, že odtahovka se tam nevejde a průjezd domem je tak úzký, že projíždím se sklopenými zrcátky. Hlavně je to blbý na manipulaci s volantem, když není nastartováno
Předem dík za rady.
David
Spínací skříňka
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
#1 Spínací skříňka
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2 Spínací skříňka
To se určitě nestalo ze dne na den. takové věci je třeba řešit včas. Pomoc spočívá v tom, že aby si odjel po svých, tak musíš vyloupnout ořech za zámkem ( ta elektrická část ) a nastartovat buď šroubovákem, nebo propojením drátů se současným otáčením klíčku ve spínačce. Pak přímo do servisu a spínačku vyměnit.
Nebo pomalu vytáhnout na laně, nebo vytlačit alespoň ten kousek, než se to dá naložit a odvézt
Nebo pomalu vytáhnout na laně, nebo vytlačit alespoň ten kousek, než se to dá naložit a odvézt
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 356 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirikan
-
- 8 Odpovědi
- 1248 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ttoommaasseekk
-
- 6 Odpovědi
- 906 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Oskar1
-
- 8 Odpovědi
- 1543 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 1 Odpovědi
- 685 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa