Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#1 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Ahoj všichni,
má smysl při této neskutečné kose, co už nebyla alespoň 5 roků, vyndat při parkování venku baterii? S autem nepojedu min. 3 dny a přes noc má být až -20. Baterka je zcela nové.
Díky za radu. Dan
má smysl při této neskutečné kose, co už nebyla alespoň 5 roků, vyndat při parkování venku baterii? S autem nepojedu min. 3 dny a přes noc má být až -20. Baterka je zcela nové.
Díky za radu. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#2 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
-20°C není teplota která vy mohla baterku jakkoliv ohrozit - za předpokladu že je v pořádku (nebo nová). jediné co se stane je, že poklesne kapacita.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
... za předpokladu, že JE nabitá. Po návratu teplot se snad vrací i větší část takto ztracené kapacity.Lachtan píše:-20°C není teplota která vy mohla baterku jakkoliv ohrozit - za předpokladu že je v pořádku (nebo nová). jediné co se stane je, že poklesne kapacita.
Vybitá má kyselinu "slabou", může zmrznout a baterku roztrhat. Ale to je asi extrém.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#4 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Rozhodně jí přenesenim do tepla neublížíš, takže jestli se ti chce... Jako plus bych taky viděl, že prohřátá baterka se pak při jízdě nabije a máš rezervu pro další startování. Zmrzlá baterka se začne pořádně nabíjet teprve až se prohřeje od motoru, což může nějakou dobu trvat... (třeba u š1xx i hodně dlouhou dobu )
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#5 Extrémní mrazy - vyndat baterku? Pomalé otáčky startéru.
Baterka je nová, zatím nejnižší extrém -25°C přežila.
První start je nicméně hodně vláčný, otáčky startéru o cca. 50% pomalejší než standardně. Může to být "zvýšení viskozity oleje v motoru" vlivem nízké teploty?
Dan
První start je nicméně hodně vláčný, otáčky startéru o cca. 50% pomalejší než standardně. Může to být "zvýšení viskozity oleje v motoru" vlivem nízké teploty?
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#6 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Vliv to na to má samozřejmě taky, ale je to jedna z příčin, ne jediná.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#7 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
A můžeš to trochu rozvést - alespoň rámcově.Dural8 píše:Vliv to na to má samozřejmě taky, ale je to jedna z příčin, ne jediná.
S autem není kromě mých subjektivních pocitů (klepu na dřevo) nic. Kamarád co mi dělá běžné mechanické opravy mě ze servisu "vyhodil", ať přijedu, až s tím něco opravdu bude.
Díky.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#8 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Rámcově je to samotná baterie a ne její kapacita, ale startovací proud, který je rozhodující. V okamžiku, kdy je takováhle klendra, tak se kapacita může snížit klidně i na polovinu a to v případě, který nastal = zatuhlý olej v motoru, V PŘEVODOVCE ( moc se Tě s automatem netýká , byť nějak taky ), může vyvolat problém vůbec nastartovat. V tom okamžiku totiž zatočíš tak 3-4x a je KO. Jenomže motor točí pomalu a nechytne. Když máš ale baterku se zvýšeným startovacím proudem, lépe tyto technické hříčky spojené s teplotou překoná a tento problém by mohl být do nějaké míry eliminován.
takže shrnutě
- dobrá aku ( Ah + A )
- zatuhlý olej v motoru
- zatuhlý olej v převodovce ( málo lidí ví, že v zimě je lepší startovat se zmáčknutou spojkou, jistě je i spousta lidí co to tak dělá normálně i v létě - to jenom pro rejpaly )
- pozornost bych také přiložil kontaktům na aku, veškeré el. spoje mohou degradovat startovací kapacitu aku na 0.
další mě nenapadá...ale určitě by se dalo ještě vymyslet
takže shrnutě
- dobrá aku ( Ah + A )
- zatuhlý olej v motoru
- zatuhlý olej v převodovce ( málo lidí ví, že v zimě je lepší startovat se zmáčknutou spojkou, jistě je i spousta lidí co to tak dělá normálně i v létě - to jenom pro rejpaly )
- pozornost bych také přiložil kontaktům na aku, veškeré el. spoje mohou degradovat startovací kapacitu aku na 0.
další mě nenapadá...ale určitě by se dalo ještě vymyslet
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#9 Extrémní mrazy - vyndat baterku? Pomalé otáčky startéru
Netrap si tím hlavu - tohle je při mínusových teplotách normální.Danniel74 píše:Baterka je nová, zatím nejnižší extrém -25°C přežila.
První start je nicméně hodně vláčný, otáčky startéru o cca. 50% pomalejší než standardně.
Důležité je, aby byla dostatečně nabitá - takže žádné couračky 5x denně po 2 km...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#10 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Tiez som zazil casy ked u nas raz udrelo - 25 so silnym vetrom, v oteplovackach som z Una Turba na noc vyberal akumlator a postavil ho doma pod radiator, bola to istota ze rano chytne Volvo garazujem, ale aj po tyzdni statia, pri -5 co je v garazi startuje ukazkovo na prvy cuk...musim pokolopat na celo...Myslim ale, ze ak auto stoji vonku v takej kose a na vetre, kazde startuje tazsie - podla toho co pocujem rano z ulice Ukazkove startovanie vyriesi bud to uplne novy akumlator (cca 1500 kacek co je na par dalsich pokojnych rokov smiesna suma) alebo ako pise Lachtan treba trochu viac pojazdit po meste (alebo sa ist posmykat na sneh ) a menej startovat nech sa zahreje motorovy priestor, a ci je leto ci zima, este z MB-čky mam reflex startovat so stlacenou spojkou ani nad tym nerozmyslam.. ( ..hlavne na automate )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#11 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
obaval som sa tychto nizkych teplot, 5 dni auto stalo vonku. vcera som don sadol otocik klucikom
a auto nastartovalo bez problemu.
potesilo ma to
a auto nastartovalo bez problemu.
potesilo ma to
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
#12 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
no nez se prohreje baterka na S60/ V70 II tak to taky asi chvilku potrva .
nebo ma nekdo z vas zvlastni vytapeni od motoru do zavazadloveho prostoru?
nebo ma nekdo z vas zvlastni vytapeni od motoru do zavazadloveho prostoru?
_________________
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
bylo: V70 2.5i 20V B5254 97
soucasnost : V70 II 2,4T geartronic 05/2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#13 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
V70 II si vozi baterku v kufru :?:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#14 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
A S6O taky ...rozložení hmotnosti, více místa pro motorst_Andy píše:V70 II si vozi baterku v kufru :?:
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#15 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
a v kufru je menej zima ked auto dlho stoji ?
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#16 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Ne, ale je tam dýl zima když vyjedeš
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,4i (2002)
- Bydliště: Praha 4
#17 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Z toho, že sami švédové u svých aut začali dávat baterky do kufru usuzuju, že teplota tam přestává hrát roli. Ta baterka má asi obecně dostatečnou kapacitu, aby si Olaf mohl jezdit každý ráno 2km do obchodu a zpátky v -20 mrazu
_________________
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
Volvo S60 "Zlatuška" - 2,4i, 170HP, r.v. 2002, 350 tis. km, zlatá metal.
Yamaha TT600R, 31kW, jedu si cestou necestou,...
Bylo: Mitsubishi Carisma 1,6 / Mitsubishi Galant 2,0 GLXi / Skoda Felicia kombi GLXi 1,3 - LPG
Skoda 125L - LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#18 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
elektrochemia
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_battery
http://en.wikipedia.org/wiki/Car_battery
Naposledy upravil(a) milanmoon dne 13 led 2009 08:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
- Bydliště: Znojmo
#19 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Právě dobíjím baterii. Šlo krásně vypozorovat co se dělo při změně teploty kyseliny. Když jsem ji donesl a zapojil klesl nabíjecí proud po chviličce z 4,5A eff. asi na 2,5A eff. Protože jsem ale dal baterii před krbovky tak během hodiny se to vyšplhalo zpět na 4A eff. Takže je vidět že pokud má baterie něco kolem -5°C a potom řekněme 15°C je velký rozdíl mezi možným dobitím. Jinak nabíječka dává 5A eff.
Pokud je tedy mráz, baterie oslabená krátkými jízdami, ztrácí částečně schopnost opětného nabití, právě nízkou teplotou elektrolitu. proto ten jev, v létě nic a v zimě... Ach jo.
Samozřejmě pomůže garážování, a možná by pomohla přípojka pro dobíjení, nebo spíše myslím udržování baterie, a vždy když člověk dojede dom tak tam pustit třeba 0,5 A? Nevím, má s tím někdo zkušenosti?
Pokud je tedy mráz, baterie oslabená krátkými jízdami, ztrácí částečně schopnost opětného nabití, právě nízkou teplotou elektrolitu. proto ten jev, v létě nic a v zimě... Ach jo.
Samozřejmě pomůže garážování, a možná by pomohla přípojka pro dobíjení, nebo spíše myslím udržování baterie, a vždy když člověk dojede dom tak tam pustit třeba 0,5 A? Nevím, má s tím někdo zkušenosti?
_________________
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
Bylo: Volvo 343 DL 2.0i + LPG, Limuz. - 116 HP
Bylo: Volvo 360 GL 2.0 Karbec, Limuz. - 105 HP
Bylo: Citroen Évasion 2.0i Turbo T.C + CNG, MPV - 147 HP
Je: Ford Mondeo 1.8 SCi 130Hp r. v2004 Mk. 3
Je: Ford Mondeo 2.2 Tdi 173Hp r. v2008 Mk. 4
To že nemám Volvo neznamená, že ho už mít nebudu ;)
VOLVO CAR IS DAF BORN
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzen/Vejprnice
- Vůz: 1997 V70 TDI
#20 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
No, nefunkcni zhaveni, tyhle mrazy a parkovani na venkovnim parkovisti - tohle baterce opravdu nesvedci. Uz podruhy jsem nenastartoval a dobijel. Sice mam na celnim okne solarni panel na "udrzovani" baterie, ale na startovani studenyho petivalce nekolikrat denne to nepomaha
_________________
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
Blue V70 TDI (D5252T) '97
White VW LT 35 2.5 TDI DoKa '99
Bylo:
Black V70 TDI (D5252T) '97
Silver SAAB 9000 CD 2.0T '89
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#21 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Zítra půjdu nastartovat Vóólvika - naposledy jsem s ním jel 25 prosince, tak jsem zvědavý jestli se mi to povede
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#22 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
no u Volva schovavat baterku pri extremnich mrazech mne prijde naprosto zbytecne
u 440 jsem startoval i pri -22°C a chytla vzdy bezproblemu
u S60 ani nemluvim
jinak si myslim ze baterka v kufru neni kvuli mrazu ale aby zadek byl vice zatizen
u 440 jsem startoval i pri -22°C a chytla vzdy bezproblemu
u S60 ani nemluvim
jinak si myslim ze baterka v kufru neni kvuli mrazu ale aby zadek byl vice zatizen
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
- Kontaktovat uživatele:
#23 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
zeby nejakych 10-20 kg tomu pomohlokiller píše:jinak si myslim ze baterka v kufru neni kvuli mrazu ale aby zadek byl vice zatizen
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#24 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
-8°C, přišel, nastoupil, nastartoval - tak jednoduše by se nechal charakterizovat dnešní odjezd po x-dnech nečinnosti. A když vezmu v potaz, že baterie je ve Vóólvikovi minimálně od té doby co jsem jej koupil (09.2005) a od té doby jsem na ní nešáhl, tak jsem vcelku spokojenýLachtan píše:Zítra půjdu nastartovat Vóólvika - naposledy jsem s ním jel 25 prosince, tak jsem zvědavý jestli se mi to povede
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#25 Extrémní mrazy - vyndat baterku?
Nebo spíš Olaf před barákem i před krámem obecně napíchne svoje Volvo na zásuvku a šušní si jenom v teplíčku ať vyráží odkudkoli.honza_S60 píše:Z toho, že sami švédové u svých aut začali dávat baterky do kufru usuzuju, že teplota tam přestává hrát roli. Ta baterka má asi obecně dostatečnou kapacitu, aby si Olaf mohl jezdit každý ráno 2km do obchodu a zpátky v -20 mrazu
_________________
V60 D4
V60 D4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek