Produkty BG - zkušenosti majitelů

všeobecné dotazy na domácí opravy...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
  • Autor
  • Zpráva
Zeb
Offline
Příspěvky: 871
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Zeb »

Já měl servo v pohodě, ale preventivně jsem ho po výměně oleje v servu přidal. Beze změny stále v pohodě.
Brácha na S70 TDI měl servo divný, škubalo a vrčelo, vyměnil olej, nalil BG330 a volant jde tichounce, naprosto v plynule.
Chystám se na výměnu oleje a na přidání BG v SAABU, kde mi servo skučí při zatáčení. Uvidím, co to udělá.
Základem je ale asi hlavně ta výměna oleje...
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 848
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tarkin »

Je ako vycucávač informácií od človeka, no pritom si aj tak urobí po svojom, aj tak inak, aj tak je so svojim riešením istý čas spokojný. Namiesto toho, aby na niečo prišiel aj sám a vyskúšal. Je to hľadač instantných riešení.
Jsem hledač instantních řešení, protože řešení ostatních, co mají větší zkušenosti jsou občas lepší. To je celé.

Ale pokud zastáváš myšlenku, že sdílení informací je blbost a každý ať si na to přijde sám. A když vidíš nějaký topic, kde hned od začátku víš, že to je blbost, nebo znáš lepší řešení, ale radši v tom člověka necháš vymáchat. Tak ok.
Hádám teda, že tajemství kolem použitého regulátoru alternátoru, co dává větší napětí, úprava bočníků faceliftových světel, aditiva do všemožných olejů a další věci si necháš pro sebe o otázky budeš dál ignorovat. I když by to pomohlo ne jen mě, ale všem, kdo by do těch topiců zavítali...
Chceš názor? Kašli na to. Vyměň olej v servu a hotovo.
Servočerpadlo mám nové (repasované) a olej po proplachu a je tam Liqui moly 1127. I tak jde řízení poměrně ztuha.

Takže zkusím BG330. Igore klidně ho od tebe koupím.
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1@1,3 bar, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 25 čer 2013 14:03
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Zdielať myšlienky za blbosť nepovažujem, len rozlišujem to, s kým ju zdieľam a kde. Do veľkej miery pri tých kecoch, ktoré tu za niekoľko rokov ohľadom olejov a kadečoho iného evidujem, mám už dosť niekoho o niečom presviedčať. Tie kecy často produkujú ľudia, ktorý danú vec ani nevyskúšali, iba sú apriori proti tomu, lebo si myslia, že je to zlé a to stačí.

Prakticky to vyzerá potom tak, že keď si vyfotím pred autom kanister s Mobil1 olejom tak je všetko ok, lebo to tam samozrejme patrí, veď čo iné ako 5W50 a Mobil1 by mal Volvista používať. Tak sa tu useri potľapkávajú po ramenách, ako správne mažú tie svoje motory tými super olejmi. A ja mám aspoň pokoj. Nikomu nevadí, že mám vyfotenú pred autom len prázdnu pixlu od Mobil1 oleja, ale vedľa auta mám úplne iný olej, ktorý tam do motora reálne nalejem. To preto, aby boli čitatelia diskusie spokojní a ja som nebol bombardovaný kecami o tom, že teda ten olej tam nepatrí alebo som nemusel vysvetľovať človeku, ktorý by ho aj tak bez zbytočných kecov sám nevyskúša a používa zásadne len top marketingové značky olejov.

Len raz som zverejnil, že do prevodovky dávam ATF olej a už tu boli kecy okolo toho ako to tam nepatrí a ako inému dobre prevodovka chodí s prevodovkovým olejom atď. a presviedčali ma o tom aké je to zlé a aký som hlupák. Tak nech sa páči. A načo to všetko? Nech si každý použije čomu dôveruje. Nemám patent na správne riešenia a ani necítim poslanie niekoho o niečom presviedčať.

Čo sa týka aditív, tak myslím, že som to už dostatočne vysvetlil. Nedôverujem jednoducho tomu, že keby som ti povedal, čo do motora a servoriadenia pridávam, že ty to použiješ bez toho, aby si na všetkých sociálnych sieťach zisťoval zase predtým, čo si o tom mojom podozrivom aditíve myslia ostatní. Jednoducho by si všade dookola vypisoval a vyvolával diskusie o tom mojom aditíve a zbieral názory aj ďaľšie a od iných na moje riešenie. No a ja to nepotrebujem. Ďakujem.

Podľa toho čo píšeš, usudzujem, že tiež máš nejaký problém s čítaním s porozumením. Pri zvýšení napätia alternátora nejde len o výmenu regulátoru. Resp. výmena regulátora nie je podmienka zvýšenia napätia. Nič také som nepísal. Išlo len o pokus vymeniť ho, ktorý ukázal, aké, a niekedy veľké, sú rozdiely v napätí rôznych regulátorov. Môžeš vyskúšať tak isto viaceré. Zvýšiť napätie na alternátore však ide aj bez výmeny regulátora, teda aj so stávajúcim alternátorom. Nie je to ale žiadne plug & play riešenie. Prax tu v diskusii aj tak ukazuje, že ostatní Volvisti sú so svojimi nižšími napätiami vo svojich autách spokojní. Nevadí mi to.

Čítať s porozumením treba aj čo sa týka úpravy bočníkov, pretože o tom som už písal dlhý príspevok a necítim potrebu niekoho učiť základy Ohmovho zákona o úbytku napätia na odpore pri prechode elektrického prúdu. Navyše tie princípy je potrebné aplikovať analogicky, čo znamená, že ak sa použije veľmi malá záťaž oproti pôvodnej, nedá sa pôvodný bočník upraviť, ale dá sa to vyriešiť nahradením bočníka dvomi odpormi a štyrmi plochými kontaktami. Upraviť sa to ale v každom prípade dá do 15 minút čistej práce. Spôsob úpravy je však na každom podľa vlastných možností a ja neviem akú malú záťaž tam teraz máš, oproti 21W žiarovkám, ktoré tam boli pôvodne. Nemám preto instatné riešenie ale vždy som sa ťa snažil naviesť na princíp riešenia a na správnu úvahu o probléme. Tak, ako to bolo pri probléme s chybou EGR. Chybu v ECM si aj tak neodstránil a tak isto ani chybu v softvéri EGR offu.

Aj keď som už o úprave bočníka písal dostatočne a predtým a aj keď ťa Tod2 upozornil linkom na Skandix na riešenie cez úpravu bočníku, ten drôtovo odporový patvar Toda2 si považoval za riešenie ideálne. Urobil si si aj tak po svojom a pochválil, ako to pekne odvádza teplo. Napriek tomu, že princíp riešenia hlásenia vadnej žiarovky cez Can Bus som opísal dostatočne predtým, než si robil svetlá, nepátral si po správnom riešení. Práskol si tam vykurovacie odpory a chladíš ich. Napriek tomu že som to vysvetľoval predtým aj tak zase peter cz mi adresoval kecy o tom, že sme nejaký frajeri a píšem až keď to máš hotové. Voľba riešenia však bola na tebe a rozhodol si to urobiť odpormi.

BG330 kľudne vyskúšaj ale odo mňa do Čiech sa ti to isto neoplatí.

Tod2
Offline
Příspěvky: 1920
Registrován: 24 čer 2015 12:40
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

Ten můj odporový patvar je řešení pro led blinkry. Tam můžeš dávat bočník jaký chceš, ale nebude to nic platné.
_________________
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2280
Registrován: 02 bře 2010 00:27
Bydliště: Teplice

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Basstl »

Zjednodušeně řečeno:
Nikomu nic neřeknu, protože by jste si mohli nejdejbože dovolit diskuzi a kritiku mého pracně zjištěného řešení... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 25 čer 2013 14:03
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od IgorS »

Tod2 píše:Ten můj odporový patvar je řešení pro led blinkry. Tam můžeš dávat bočník jaký chceš, ale nebude to nic platné.
Keď sa tak zamyslím, tak neviem, prečo by som tam mal dávať bočník aký chcem. Že je to odporový patvar tak to si myslím aj naďalej, pretože mám za to, že sa to dá riešiť elegantnejšie, efektívnejšie a bez produkcie tepla navyše aj na MY2006+. Ale nechce sa mi o tom šíriť osvetu. Funguje to, si spokojný, tak nie je čo riešiť. Iba som vyjadril môj neodborný laický názor.
Basstl píše:Zjednodušeně řečeno:
Nikomu nic neřeknu, protože by jste si mohli nejdejbože dovolit diskuzi a kritiku mého pracně zjištěného řešení... :D
Nič také som ale nenapísal. Moje slová boli adresované Tarkinovi. Pretože to riešenie s aditívom do servooleja už pár ľudí odo mňa používa, napísal si vlastne blbosť. Ono to riešenie s aditívom a jeho hľadanie nemalo za cieľ iba stíšiť chod riadenia ale aj zvýšiť jeho účinnosť tak, aby posiľňovač znateľne viac posiľňoval a volantom sa točilo reálne pocitovo ľahšie aj na S80 s ťažkým motorom na prednej náprave. Keďže nie sú žiadne informácie ani skúsenosti, tak nie je ani o čom diskutovať a ani čo kritizovať. Ako som vedel tak som Tarkinovi vysvetlil a za mňa to takouto formou v diskusii uzatváram.

Tarkin, ohľadom elektroniky auta a tvojich otázok sa obráť na Tod2. On tomu rozumie fakt lepšie ako ja a ohľadom aditív sa obráť na ostatných, čo majú toho prečítaného viac. Momentálne mám ozaj iné starosti a rozrobené projekty ohľadom auta.

Tod2
Offline
Příspěvky: 1920
Registrován: 24 čer 2015 12:40
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Tod2 »

Já přiznávám, že tomu zdaleka tak nerozumím jako Igor, ale mám snahu pomoct a podělit se o zkušenosti. O tom by to tu mělo být. Ne jen dokola říkat, že je to blbě, pak teda milostivě sdělit, jak by to mělo být, ale už neříct, jak toho dosáhnout. Nebojím se kritiky, nebo když někdo pak přijde s lepším řešením, ale podělí se o něj. To u Tebe Igore bohužel nefunguje. Tvojí práce si vážím, ale vedeš tady dlouhý monolog o ničem. Tedy o ničem pro ostatní. Podobně jako jeden vymazaný uživatel, akorát ten to vždy řekl jednou krátkou větou.
_________________
Obrázek VIN YV1TS796961433633

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1723
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od peter cz »

Hezky shrnuto :good:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4749
Registrován: 18 led 2012 00:56
Bydliště: Psáry u Prahy
Vůz: V70XC & 240GLE

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Petr Marek »

peter cz píše:Hezky shrnuto :good:
Ano, velmi trefně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 135000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +460000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG

Mypatrick
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 11 čer 2018 21:30
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo S80 II (2007) D5 136 kW

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od Mypatrick »

Ahoj,

nechci zbytecne zakladat nove tema, tak to pripojim sem.

Poradite, kde by mi v Praze vymenili vlastni olej (Shell Helix Ultra 0W-30) vcetne aplikace BG109 + vymenili filtry? Spousta z vas to asi dela samo, ale ja bohuzel v praze nemam kde :-/

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9862
Registrován: 19 zář 2008 22:04
Bydliště: Dubí (Teplice)
Vůz: V70 P2 S80 P3

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hajnej »

Mypatrick píše:Ahoj,

nechci zbytecne zakladat nove tema, tak to pripojim sem.

Poradite, kde by mi v Praze vymenili vlastni olej (Shell Helix Ultra 0W-30) vcetne aplikace BG109 + vymenili filtry? Spousta z vas to asi dela samo, ale ja bohuzel v praze nemam kde :-/
Co ten BG rychloservis na P8?
_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +340tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG

pavel.2
Offline
Člen VK
Příspěvky: 424
Registrován: 04 zář 2011 22:53
Bydliště: Praha 10

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od pavel.2 »

Mypatrick píše:Ahoj,

nechci zbytecne zakladat nove tema, tak to pripojim sem.

Poradite, kde by mi v Praze vymenili vlastni olej (Shell Helix Ultra 0W-30) vcetne aplikace BG109 + vymenili filtry? Spousta z vas to asi dela samo, ale ja bohuzel v praze nemam kde :-/

Mám velkou chráž , nájezdy , jen auto tam nenůžu nechat rozdělané dva dny.
_________________
740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi

marek122
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 24 kvě 2020 10:16
Bydliště: Devičany
Vůz: škoda oktavia 1.6 lpg, toyota yaris 1.3

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od marek122 »

Dobrý deň, ja tiež používam prípravky BG, dvakrát som bol na profi dekarbonizácii s dvoma autami a naozaj olej bol po očiste veľmi špinavý. Taktiež z výfuku išiel riadny dym. Teraz som sa rozhodol doma spraviť sám preplach, motora aj palivového systému. Na toyota yaris, cca: 100.000 km, motor som nechal 50 minút bežať na 1200 otáčok, prvých 5-7 minút išiel na 2000 otáčok. Medzi tím ako motor točil 1200 ot. som asi dva krát na 2-3 minúty zvýšil na 2000 otáčok. Olej som vylial, dosť čierny, nalial nový olej 5w30, originál toyota a filter Man. Teraz chcem nabehať cca 300- 400 km, pokiaľ budem mať aditíva v benzíne a olej znova vymením. Do nového oleja pridám Metaltec, s ktorým mám veľmi dobré skúsenosti a neriedi olej, viaže sa iba na kov a zabraňuje opotrebeniu kovový častíc, obmedzuje treniu. Z minulosti mám veľmi dobré skúsenosti s týmito výrobkami BG aj Metaltec, autá boli veľmi živé, lepšie ťahali, motory boli tiché a spotreba nižšia ako udáva výrobca. A nie je to len môj pocit, naozaj dekarbo s BG + Metaltec výrazne oživili auto. Chcel by som vymeniť aj prevodový olej a priliať Metaltec ale prevodovky sa trochu bojím.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 561
Registrován: 18 zář 2014 13:35
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od hefaistos »

Dekujeme, ze jses tu registroval jen kvuli tomu. Jesteze jsi nedal nejaky odkaz na www, to by uz i koza pochopila :D

smolda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 12 pro 2012 15:28
Bydliště: CZ0514577626
Vůz: 745 TIC

Re: Produkty BG - zkušenosti majitelů

Příspěvek od smolda »

To teda aspoň mohl změnit Toyotu na Volvo
_________________
745, D24TIC + M46, 1990

Zpět na „Jak co opravit???“